thomit Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Qatar i hvert fall ... noen hundre mil unna Egypt. Men ok, da forstår jeg. Endret 5. september 2013 av thomit Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Sunderland - Özil spilles vel på lørdag klokka 4, og jeg tror ikke det blir den kampen som sendes direkte. Eller? TV2 sender kampen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) @ThomitSorry for at jeg ikke holder styr på slike dølle kanaler da Endret 5. september 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
thomit Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 TV2 sender kampen. Sikker? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 100% Det er nå bestemt hvilke kamper som vil bli sendt klokken 16 de neste tre ligarundene - runde 4, 5 og 6. Her er listen:14. sept kl. 16: Sunderland - Arsenal (TV 2 Sport Premium)21. sept kl. 16: Liverpool - Southampton (TV 2 Sport Premium)28. sept kl. 16: Man Utd - West Brom (TV 2 Sport Premium) http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/nye-tvkamper-fra-premier-league-bekreftet-3537553.html Lenke til kommentar
thomit Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Very well, Thank you, sir. (Grunnen til at jeg var i tvil om den ble direktesendt, er at jeg hører fra illsinte venner i England at den ikke vil bli sendt der. Det betyr i så fall at TV2 kan velge kamp uavhengig av hva Sky sender. Så vet vi det i hvert fall.) Endret 5. september 2013 av thomit Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Ja samtlige land i Europa får velge ÈN kamp av eget ønske.I England så sender de jo ikke 16:00 kamper, punktum, så skjønner at de er sinte Lenke til kommentar
thomit Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Hva?! Ingen klokka4-kamper på TV i det hele tatt? Det var nytt for meg. BPL har for stor makt. Da har de meget god grunn til å være sinte. Endret 5. september 2013 av thomit Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Er et tiltak de har for at folk skal dra på kamp i stedet for å se den hjemme, resten sendes som hos oss mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Er vel kun City av de store klubbene som sliter med mindre fulle tribuner? Hvordan er det på de andre kampene? Mellom middelhavsfarerne og bunnstriden? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Tankegangen er vel at hvis de viser den hjemme blir det muligens et problem, altså et "bedre-føre-var" tiltak.Så vidt jeg vet er det vel ikke akkurat "tomme" tribuner i lagene nedover på tabellen nei. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Dette kom jo først og fremst som en "hevn" etter tapet mot denne bareieren som viste kamper på et billigere abbonement fra utlandet på puben sin. Endret 5. september 2013 av archongamer 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Det fikk påvirkninger for visninger i utlandet, ikke i England.Hadde de kunnet vise 16:00 kamper på engelske kanaler hadde det jo vært liten vits å bruke franske signaler.Så vidt jeg vet har de ikke vist 16:00 kamper i England på mange herrens år. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jeg leste litt feil og tok det som at dere diskuterte grunnen til at det var slik nå My bad.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Null stress, står mer utfyllende her: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1353556/Pubs-showing-ALL-Premier-League-games-soon-commonplace.html I artikkelen står det at en av grunnene de ikke viser 3:00 kamper er for å øke publikumsinteressen rundt de lokale lagene. Får du ikke sett PL-laget ditt kan du jo like gjerne stikke og se f.eks Bristol City. Men selvfølgelig, penger er en stor del av motivet, bare se pris-sammenligningen midt på siden, drøy pris. Endret 5. september 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 http://www.arsenal.com/news/news-archive/ramsey-is-arsenal-player-of-the-month Aaron Ramsey månedens spiller. Så sinnsykt fortjent! 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Telegraph claims Arsene Wenger wants Lars Bender, Ilkay Gundogan and Marco Reus for the January window Hadde ikke vært meg i mot det. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Får se om resultatene fram til januar står i stil til flere slike signeringer. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hadde ikke vært meg i mot det. Skeptisk. 2 defensive midtbanespillere? 1 kanskje, men nå har vi 2 på hver posisjon ekskludert Diaby Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Mesut Özil admits Arsene Wenger convinced him to join Arsenal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå