Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Sagna kan godt gå et år, kanskje to til, men han burde nedgraderes til backup. Bør hente inn ny høyreback til vinteren eller neste sommer. Tipper dog han går gratis etter sesongen. Har ligget i kortene lenge.

Rosicky er fin å ha i troppen. Gir alltid 100% og kan spille i flere posisjoner.

Mertesacker er selvskreven. Fortsatt nogenlunde ung.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tumblr_mslruubjOa1qzbrhmo1_500.jpg

Gleder meg vilt til å se Ôzil i aksjon for Arsenal. Synd jeg er bortreist under Sunderland kampen :/

Det ryktes forøvrig at Sagna, Mertesacker og Rosicky vil bli tilbudt forlengelse av deres kontrakter.

På tide! Alle tre er tre viktige goonere for oss.

Lenke til kommentar

Skal man tro ryktene har det jo vært forsøkt å hente inn en kvalitetsspiss i sommer, men når dette ikke ordnet seg gikk vi for en nødløsning ved å prøve å låne Ba.

Stemmer dette tyder vel mye på at nye forsøk vil bli gjort i januar i denne posisjonen. Er enig i at en ny høyreback, og helst enda en midtstopper bør hentes også.

Ingen tvil om at med Ôzil sender klubben et sterkt signal om at de ønsker å være med å kjempe om titler, og et par-tre gode signeringer til så ser det veldig lovende ut. Men om det blir denne sesongen allerede er jeg mer usikker på.

Har ingen problemer med at disse tre tilbys forlengelse av sine kontrakter.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Såklart, men det får vi vel bare leve med når vi ikke er den største klubben lenger...

Ekstremt viktig å følge opp denne signeringen de neste vinduene ved å holde på alle spillerne, samt forsterke der vi er short. Vise alle at klubben nå mener alvor, og at vi tar steget fra å være "feederklubb" for de store, til å bli en av dem som spillere vil til. Ingenting hadde vært bedre enn en klassespiss i januar.

Lenke til kommentar

Skal man tro ryktene har det jo vært forsøkt å hente inn en kvalitetsspiss i sommer, men når dette ikke ordnet seg gikk vi for en nødløsning ved å prøve å låne Ba.

Stemmer dette tyder vel mye på at nye forsøk vil bli gjort i januar i denne posisjonen. Er enig i at en ny høyreback, og helst enda en midtstopper bør hentes også.

Ingen tvil om at med Ôzil sender klubben et sterkt signal om at de ønsker å være med å kjempe om titler, og et par-tre gode signeringer til så ser det veldig lovende ut. Men om det blir denne sesongen allerede er jeg mer usikker på.

Har ingen problemer med at disse tre tilbys forlengelse av sine kontrakter.

Det er ikke veldig ofte Wenger følger opp interesse fra vindu til vindu.

I januar i år prøvde vi oss f.eks på Villa og Capoue, men interessen fortsatte ikke utover sommeren.

Dog, spiss er noe vi bør hente og det tror jeg Wenger også vet. Får vi en skade på Giroud er det en nødvendighet.

Lenke til kommentar

Det er ikke veldig ofte Wenger følger opp interesse fra vindu til vindu.

I januar i år prøvde vi oss f.eks på Villa og Capoue, men interessen fortsatte ikke utover sommeren.

Dog, spiss er noe vi bør hente og det tror jeg Wenger også vet. Får vi en skade på Giroud er det en nødvendighet.

Det ryktes at Wenger dropper Villa, pga han har ikke spilt så bra etter jula. Med Capoue det kan tenkes at Wenger har droppet ham ut da Flamini banket på døra og spurte om han kunne trene med dem.

Lenke til kommentar

Jeg tror nødvendigvis ikke vi prøver oss på samme spissene igjen i januar som i sommer. Men at det vil jobbes frem mot neste vindu med å finne spillere som kan komme inn å forsterke oss. En skade på Giroud og vi er virkelig ute å kjører hva spisser angår. Så der er jeg ganske overbevist om at det vil bli handlet.

Jeg er mer usikker på om Wenger ser behovet bakover på banen.

Lenke til kommentar

Nå var det vel om man skal pirke ikke første intervjuet han ga etter han ble klar for Arsenal. Det fikk vel Sky æren av å ha.

Uansett, godt han virker tent på oppgaven og at tydeligvis Wenger har solgt han en visjon han virker å ha tro på.

Jeg er fortsatt lettere i sjokk over at Arsenal faktisk har fått en spiller av hans kaliber foran nesen på klubber med mer å vise til de siste årene enn oss. Men dæven hvor deilig, og Real fansen sine reaksjoner gjør det hele enda bedre :D

edit: found it.

http://www.youtube.com/watch?v=t0W8wqh9ues

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Jeg er fortsatt lettere i sjokk over at Arsenal faktisk har fått en spiller av hans kaliber foran nesen på klubber med mer å vise til de siste årene enn oss. Men dæven hvor deilig, og Real fansen sine reaksjoner gjør det hele enda bedre :D

Ja, er egentlig ganske villt! Skal innrømme at jeg hadde mer lyst på spiss og venstreving to be honest, men det faktum at vi har svidd av £42,5 på verdens beste no. 10, er sinnsykt digg! Han er 24 år og kan spille hos oss på toppnivå minst 8 år til. Det er en herlig følelse!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når Wenger først skulle gå mot fansen sine ønsker og krav om hva laget trengte så gjorde han det med stil i hvertfall. For hvilken annen signering kunne få frem positiviteten igjen som en av Ôzil sitt kaliber. Får nesten litt Berkamp vibber, hvor laget styrkes og bygges rundt en av verdens beste nr 10. Og med tid vil vi ha et slagkraftig lag som kan yppe med de største. Jeg må si jeg i hvertfall fant igjen litt glede og optimisme (selv om noen vil påstå jeg alltid er i overkant optimist :p ) ved signeringen av Ôzil, og jeg tror gutta på laget må få en skikkelig boost av en slik signering også.

Må være lov å håpe på nye og bedre tider nå!

Endret av archongamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...