Corporal Jenkinson Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 4 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 Nicklas Bendtner Statment: http://www.sportifm.com/news/all/nicklas_bendtner_statement Lenke til kommentar
Bergen93 Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Det avgjorde iallefall topp 4: 1. City 2. Chelsea 3. Arsenal 4. Tottenham Er du seriøs? 2 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 (endret) Jesus. Imponerende ballbehandling og alt det der, men den videoen viser også det største "problemet" til Øsil - han er alt for glad i å gjøre ting som det der når det i mange tilfeller ville vært en langt bedre og mer effektiv løsning om han heller hadde tatt med seg ballen videre selv, eller faktisk fyrt av et skudd på mål selv heller enn å flikke den til en annen spiller. Jeg har spesiellt 1 Madrid-kamp i minnet, der all denne hælingen og flikkingen hans ble helt parodisk og latterlig. Kjempetøft når det funker, men alt for ofte bare misbruk av gode sjanser. Håper Wenger og Bould får luket den verste eksessen ut av ham. Men for all del - mange av passningene hans finner jo også fram til dit de er ment. Jeg så en slags statistikk på nettet et sted i går som viste at Øsil hadde flere nøkkelpassninger i forrige sesong enn det Iniesta, Fabregas og Busquets hadde til sammen ... Joda, jeg er klar over at Xavi behendig er luket ut av den statistikken. Men det er altså et par kreative passningsføtter vi har kjøpt - ikke noen effektiv målscorer. PS. På ett eller annet tidspunkt skal jeg begynne å skrive Özil. Men for lat for tida. Endret 3. september 2013 av thomit 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 @Thomit Enig i at Özil må bli flinkere til å bli mer egoistisk og skyte/avslutte mer, men dette er også noe av sjarmen med han. Han er en meget spesiell spiller. Som oftest så finner han en vei og det er ofte nærmest magisk hva han kan finne på. Gleder meg virkelig til å se Cazorla og Özil kombinere. Forøvrig: Vi prøvde oss visstnok på både Rooney og Benteke på deadlineday. Tror ærlig talt at Wenger faktisk vil ha inn en klassespiss på topp, men når han ikke fikk de spillerene han ville ha så prøvde han seg på en korttidsløsning med di Natale (klassespiller på tross av alderen) og Ba på lån slik at han slapp å ha nok en middelmådighet å kvitte seg med om en sesong eller to. Forøvrig gjør det faktumet at vi gikk glipp av Higuain utrolig kjipt når vi endte opp med Özil. De to fikk aldri spille sammen over en lengre periode pga. Benzema og Mourinho sin rotasjonstaktikk. Kan bare tenke meg hva Wenger ville fått ut av det partnerskapet. Ellers en annen ekstremt frusterende ting.. det er hele 15 dager til vi får gleden av å se Özil i aksjon for Arsenal! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Får litt tid til å integrere seg i laget da Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Er ikke dumt det heller, men selvfølgelig kjedelig å vente såpass. Hehe Noen som skal kjøpe drakt med Özil på da? Tror nok det blir en bortedrakt på meg med Özil bakpå! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Husk at han bare er 24 år også! Kan nesten bare bli bedre og bedre. Lenke til kommentar
Populært innlegg Aleks Skrevet 3. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 3. september 2013 Man vet dere har gjort en god signering når Benbjo mener ting bare kan bli bedre og bedre. 12 Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Noen som skal kjøpe drakt med Özil på da? Tror nok det blir en bortedrakt på meg med Özil bakpå! Meg også! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Noen som skal kjøpe drakt med Özil på da? Tror nok det blir en bortedrakt på meg med Özil bakpå! Blir bortedrakt med Özil her og! Skulle ha den drakten, men avventet litt mtp overganger. Bestiller i morgen tipper jeg. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Har lyst på Özil drakt selv. Hvor kjøper dere? Arsenal Direct? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Tipper jeg bare handler fra Unisport. Er jo samme greia, men kommer fra lager i Norge og det burde komme raskere enn fra Arsenal Direct. 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 http://www.youtube.com/watch?v=iDZNxO1NrF4 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 (endret) Samme som MartinF her. Blir nok fra Unisport. http://www.unisportstore.no/fotballdrakter/arsenal-borterakt-201314-ozil-11-premier-league-ermemerker/105892/ Litt av en støtte Bale får etter overgangen forøvrig. https://www.facebook.com/RealMadrid/posts/10150452050004953 Virker som om Real Madrid fansen ikke er så fornøyd med salget Endret 3. september 2013 av Stefan_B 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Man vet dere har gjort en god signering når Benbjo mener ting bare kan bli bedre og bedre. Å? Betyr ikke det at ikke kan bli verre sånn egentlig? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Virker som om Real Madrid fansen ikke er så fornøyd med salget Haha. Hele facebooksiden til Real er jo fyllt av "Oziiiiiiiiiiiiilll " kommentarer. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Faen, Özil drar nok dessverre med seg en del av den heslige Real-fansen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå