edge Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) GiroudCazorla - Özil - WalcottFlamini - Wilshere Dugelig det der. Spent på om Giroud holder mål denne sesongen.Gratulerer med Özil forøvrig. Knallsignering! Endret 2. september 2013 av edge Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Giroud Cazorla - Özil - Walcott Flamini - Wilshere Dugelig det der. Spent på om Giroud holder mål denne sesongen. Gratulerer med Özil forøvrig. Knallsignering! Wat?!? Ramsey er mye bedre! Første valg: Giroud Cazorla - Özil - Walcott Arteta - Ramsey Andre valg: Sanogo Ox - Rosicky - Ryo Flamini - Wilshere 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Det avgjorde iallefall topp 4: 1. City 2. Chelsea 3. Arsenal 4. Tottenham 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 SNIP Jeg ser Chelsea som favoritt til å kapre PL, men ManU, Arsenal og Liverpool per dato har sjans. Tviler på ManCity, de ser litt tafatte ut. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Wat?!? Ramsey er mye bedre! Første valg: Giroud Cazorla - Özil - Walcott Arteta - Ramsey Andre valg: Sanogo Ox - Rosicky - Ryo Flamini - Wilshere Ikke fått med meg det Still, kurant lag det der. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Chelsea vil ikke vinne en dritt med Ba, Torres og Eto'o. Vi var igjennom dette i fjor også. Det hjelper så jævla lite å ha flere av de beste bak spissen om spissen faen meg bommer på alt. Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Digg å se hvordan United-supportere begynner å grine med en gang ikke alt går deres vei. Jeg ser Chelsea som favoritt til å kapre PL, men ManU, Arsenal og Liverpool per dato har sjans. Tviler på ManCity, de ser litt tafatte ut. Du tror på Pool, men tviler på City? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Nå skal vi faen meg komme over van Persie og resten av de jævla cuntene i Man Utd laget Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Digg å se hvordan United-supportere begynner å grine med en gang ikke alt går deres vei. Du tror på Pool, men tviler på City? Ja, og? Det er opp til enhver å vurdere og tippe. For meg personlig, tror jeg at Liverpool kommer til å dabbe av. Men dersom de klarer å holde deres toppform, så hvorfor ikke? Suarez spiller fortsatt for dem, ikke glem det. Han vil komme tilbake. Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Ja, og? Det er opp til enhver å vurdere og tippe. For meg personlig, tror jeg at Liverpool kommer til å dabbe av. Men dersom de klarer å holde deres toppform, så hvorfor ikke? Suarez spiller fortsatt for dem, ikke glem det. Han vil komme tilbake. Jaja, klart det er lov. Tenker bare på troppen til City. Har Pool en sjanse så har jo helt klart City det også. http://www.youtube.com/watch?v=Jmqp-52K3pg Et multitalent. Endret 2. september 2013 av jlf Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Ryktes om at Wenger har visst om denne signeringen en stund nå. Han er sluere enn han gir utrykk for han Wenger. Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Det blir kun Özil, litt skuffet. Men whatever, vi har Özil! Den gule bortedrakt med hans navn skal bestilles imorra! Lenke til kommentar
thomit Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Øsil. Glimrende, glimrende, glimrende. Den beste signeringen av noe PL-lag i dette vinduet, med god margin. Og med Flamini og Viviano inn, er det egentlig ingen krise i noen av lagdelene - vi stiller med et meget sterkt lag på papiret for denne sesongen. Kun 3 midtstoppere av høy klasse dog, så der får vi bare håpe på at vi unngår flere langvarige skader. For min del er jeg veldig glad for at Flamini er tilbake, en spiller som ikke fikk nok skryt siste gang han var her, synes jeg. God i den bakre delen av midtbanen, og kan saktens brukes på begge backplasser om det behøves. Men Øsil-knut ... hvem hadde trodd det? En av de aller beste offensive midtbanespillerne som finnes. Og fremdeles ung. Halvparten av prisen for Bale, og det for en spiller som er minst like god, bare på en litt annen måte. Alldeles glimrende. Endret 2. september 2013 av thomit Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Fy faen for en lettelse å få inn Øzil. En av de deiligste spillerne der ute. Rett og slett en fabelaktiv signering. Gleder meg helt hinsides å se han spille. Nå blir det Grandis, Breaking Bad å litt Øzil runking før sengen kaller. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Laget ser bedre ut og Wenger ser ut til å stole veldig mye på de vi har. Her gambler Wenger mye, som kan slå an begge veier. Spillere som Szczesny, Ramsey, Flamini, Ryo, Zelalem, Gnabry og Sanogo forventer Wenger skal være med å dra lasset. Ramsey ser ut som en helt ny spiller og vinner garantert årets unge spiller i PL om han fortsetter det han har visst oss så langt, fordi det er høy klasse! Signeringen av Özil er også en massiv boost. Du ser jo på Twitter våre egne spillere ikke tror deres egne øyner! Tror dette kan bli en meget bra sesong til tross for at vi mangler en klassespiss. Men Wenger har tro på Giroud og ærlig talt så tror jeg det samme. Helt annen spiller enn i fjor. Bare se mengden arbeid han legger ned i Spurs-kampen! Det er dog skuffende at det ikke kommer flere signeringer, som nevnt en spiss eller en defensiv-orientert midtbanespiller. Blir enda bedre når vi får tilbake Arteta, Vermaelen, Poldi og Oxlade+++ fra skade! Victory Through Harmony! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Gratulerer med Özil. Bra for Premier League, kjipt for oss som kjemper for topp 4. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Takk. Gratulerer med et bra vindu selv. Forsterket laget og fikk beholde Luis Suárez. Selv om dere betalte mye for Sakho er det en spiller jeg gjerne ville sett i Arsenal! Lenke til kommentar
atwater Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Alexander Schau nevnet på TV2 sin dekning av Deadline day i går at Mesut Özil var så og si klar for Arsenal allerede forrige uke, men Arsenal og Real ville vente til Bale ble klar for Real. Özil hadde også bestått 2/3 deler av den medisinske testen også forrige uke, og tok del 3 av 3 søndag. Tror dere dette stemmer? Fikk dessverre ikke med meg hvor han hadde fått tak i denne informasjonen. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Jeg har også hørt at han har vært klar lenge, og det virka som om Wenger var sikker på å få inn en storspiller da han ble spurt om det etter NLD. Synes hele den derre "Levy venter med å selge Bale for at ikke Arsenal skal få kjøpt realspillere" virker veldig teit nå i ettertid. Om det er sant, så er det driti ut av Levy, og om det ikke stemmer, så er det driti ut av whinersene som rosa Levy for sin genialitet. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Liker dette veldig godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå