tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg føler at Adebayor er det eneste som mangler i dag. Ja utrolig synd at 0-1 ikke var RVP sitt frispark men selvmål som ballen ikke skulle gå inn på uansett. Menmen, kan ikke si annet enn FORTJENT! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Ser da egentlig ikke så ille ut dette, men du verden hvor surt det er å se hvor vi hadde vært hvis vi hadde slått Hull. Men PL er fortsatt åpen for oss, i november møter vi United, Chelsea og City. Gjør vi en bra november, så er vi med for fullt. Får vi en dårlig november, er det over og ut. Endret 26. oktober 2008 av Hegland Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Når jeg tenker på det, er den kampen mellom oss den utrolig stor for oss begge. Gjett om vi krangler litt her etter den kampen. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Herlig innhopp av Adebayor, minner meg om innhoppet hans mot Pompey for 2 sesonger siden. De ledet 2-0 på Emirates, så kommer han inn og putter 2 mål. Håper han blir i klubben så lenge som mulig. Han har syke kvaliteter og tilfører laget veldig mye. Nice tipping Game. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Gjett om vi skal triumfere! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Herlig innhopp av Adebayor, minner meg om innhoppet hans mot Pompey for 2 sesonger siden. De ledet 2-0 på Emirates, så kommer han inn og putter 2 mål. Håper han blir i klubben så lenge som mulig. Han har syke kvaliteter og tilfører laget veldig mye. Nice tipping Game. Var jo en stund han var linket til United. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Linket og linket. Han avkreftet de ryktene ganske umiddelbart slik jeg husker det. Btw, ingen har diskutert det røde kortet til Cole. Hva mener folk? Strengt eller fortjent? Endret 26. oktober 2008 av iRoman Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg syns det var strengt men kampen var ferdig så jeg gadd ikke tenke på det så mye Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Synes det var fortjent. Høyt, strakt bein med knottene først. I tillegg var det bakfra. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Haha, synes det er litt gøy med alle Pool-fans som dukker opp nå. En hel haug som for eksempel skriver "Liverpool nr. 1!, Liverpool på topp!". Stakkars fans, utsultet på gode resultater. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 La dem snakke, det har de i grunn rett til. Første laget til å slå Chelsea på SB på 4.5 år. Burde egentlig vært oss i vår, men jævla Drogba måtte ødelegge. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hva med dere for 2 år siden? Flamini i 81. min eller noe? Det var vel den som var mest vondt tenker jeg Et mål fra Essien som ikke skal være mulig. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=8K0VtVWyxzQ Jeg savner Titi. Vår største spiss gjennom tidene. Edit: Leif Endret 27. oktober 2008 av Hegland Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Han var arrogant som et helvete; men tidenes spiller i Premier League etter jeg begynte å se ihvertfall. (Sikkert Cantona for de som har sett PL siden den startet) Endret 27. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Han var arrogant som et helvete; men tidenes spiller i Premier League etter jeg begynte å se ihvertfall. (Sikkert Cantona for de som har sett PL siden den startet) Haha, i forhold til Cantona var han som en beskjeden skolegutt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Du snakker bare om arroganse delen sant? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Du snakker bare om arroganse delen sant? Ja. Cantona formelig boblet over av arroganse, men han er helt klart en av PL's største spillere. Jeg mener at Henry er bedre, fordi han presterte på et skyhøyt nivå i 9 sesonger for Arsenal. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ja, jeg vet alt om Cantona og arroganse; sa jeg at han ikke var det? Jeg ønsker bare jeg hadde vært født litt før sånn at jeg kunne følgt med på Cantona mens han var fast i United Altså, det vil si, at jeg må nesten si at Henry er den beste spilleren jeg har sett "direkte" i PL. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Altså, det vil si, at jeg må nesten si at Henry er den beste spilleren jeg har sett "direkte" i PL. Det var store ord fra deg. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Thierry Henry er den beste spilleren gjennom tidene i PL imo. Men vi ikke akkurat et dårlig lag nå da! Med Ade og v.Persie på topp. Og for ikke å snakke om Theo Walcott! Endret 28. oktober 2008 av Torstein! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå