Stefan_B Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 91 sjanser mot Eriksen sine 138 var det vel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 ¨Spansk liga vs nederlandsk liga også da. En vis forskjell på lagene i de to ligaene. Spesielt når man spiller på Ajax. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Vel, Roman venter nok til han er i London og har bestått medical før han legger inn bud. Chelsea har blitt mer økonomiske i det siste. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 ¨Spansk liga vs nederlandsk liga også da. En vis forskjell på lagene i de to ligaene. Spesielt når man spiller på Ajax. Såklart men det er mye rask i spansk liga også. Sier en del om ligaen når det er normalt for topplagene å vinne med 5 mål mot midtable og ned. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 91 sjanser mot Eriksen sine 138 var det vel? Flott! Da vinner vi tittelen alikevel! FM never lies.. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Måtte le litt av denne 5 Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Bendtner kanskje til Crystal Palace! Værsåsnill!!! Niklas, du vil aldri bli savnet av oss. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Har hatt troen på at Özil kommer til Arsenal etter all hysteriet i går kveld. Og jeg tror fortsatt at han er Arsenal spiller før kl. 23.59 i kveld. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Veldig mye som tyder på at Øzil kommer i dag. God signering, men vi må ikke lure oss selv. Det er ikke nok. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Flest assist siden 1. Aug 2010 på klubb og landslag: 1. Özil 91 - 2. Messi 82 - 3. Mata 72 - 4. Ribery 60 - 5. Cesc 56 Er sikker på at Walcott og Giroud ender med 20 mål i serien om vi kjøper Özil. Lenke til kommentar
Populært innlegg MartinF Skrevet 2. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 2. september 2013 BREAKING: Photo of Özil in Arsenal away kit. 12 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 For en deadline day dette utvikler seg til å bli. Kjenner jeg blir utrolig skuffet om vi ikke får inn Øzil. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 For en deadline day dette utvikler seg til å bli. Kjenner jeg blir utrolig skuffet om vi ikke får inn Øzil. Han har bestått medical og akseptert personal terms. Ryktes tilogmed at han blir offisielt annonsert nå klokka 5, men selv om det ikke skjer vil jeg ikke fortvile. Özil er 98% Arsenal-spiller nå. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Fuck yeah! Nå må vi bare få inn resten også! Hva trenger vi mest? Keeper ser ut til å være bankers. Hva annet? Ba på lån? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Hadde vært kjekt med en ordentlig midtbanespiller. Hadde også likt Di Maria/Muriel fremover på banen men det er bare et ønske jeg har. EDIT: En ordentlig midtbanespiller mener jeg en defensiv orientert midtbanespiller. Endret 2. september 2013 av cfthompson 1 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Trenger vi det da? Arteta, Ramsey, Flamini kan jo alle spille der. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Trenger vi det da? Arteta, Ramsey, Flamini kan jo alle spille der. Ja, det trenger vi. 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Hadde ikke gjort noe med en midtstopper og en spiss som backup til Giroud. Midtbanen er ikke så kritisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå