MartinF Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Men dette laget har jo virkelig prestert bra det siste halve året, så det kan ikke være så ille, spør du meg. Du sier det jo på slutten der - vi har en god førsteellever. Et par gode signeringer, og litt stallfyll, så er vi der. Ingen krise, med andre ord Hvis 'å sikre fjerdeplass' er bra, så ja, da har vi en ok FØRSTEELLEVER. Men vi har ikle bred nok stall til å klare det. Og vi har ihvertfall ikke lag til spille oss inn i topp 3. Å tro noe annet blir bare for dumt. Men allerede nå etter to serierunder så sliter vi med skader og kan ikke stille vær beste ellever. Endret 31. august 2013 av MartinF Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Hvis 'å sikre fjerdeplass' er bra, så ja, da har vi en ok FØRSTEELLEVER. Men vi har ikle bred nok stall til å klare det. Og vi har ihvertfall ikke lag til spille oss inn i topp 3. Å tro noe annet blir bare for dumt. Men allerede nå etter to serierunder så sliter vi med skader og kan ikke stille vær beste ellever. Nei, og bredden kommer nå. Så ingen grunn til å være lei seg. Det er ingen krise at spillerne ikke har blitt kjøpt tidlig, selv om det selvfølgelig hadde vært ideellt. Det er først når skadene og suspensjonene kommer at vi trenger den ekstra bredden, som jeg lover deg kommer allerede om et par dager. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Nei, og bredden kommer nå. Så ingen grunn til å være lei seg. Det er ingen krise at spillerne ikke har blitt kjøpt tidlig, selv om det selvfølgelig hadde vært ideellt. Det er først når skadene og suspensjonene kommer at vi trenger den ekstra bredden, som jeg lover deg kommer allerede om et par dager. Bare for nysgjerrighetens skyld.. hvordan kan du love oss noe som helst såfremt du ikke jobber for klubben med spillerkjøp? Som alle oss andre så ser du logisk på det. Det burde komme noen spillerkjøp utifra hvor tynn troppen er, men du må skjønne at det kan provosere noen her inne når du sier ting som det der? Hvordan kan du love noen ting som helst? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Det dukker stadig opp rykter om at Arsenal ønsker seg/byr på nye spillere. Draxler, Özil, Di Maria, Benzema osv. Det er tydelig at han jobber med saken. Hva mer vil dere? Ja, han burde begynt tidligere, men gjort er gjort. Håp nå heller at han klarer å få inn noen før deadline! 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Nei, og bredden kommer nå. Så ingen grunn til å være lei seg. Det er ingen krise at spillerne ikke har blitt kjøpt tidlig, selv om det selvfølgelig hadde vært ideellt. Det er først når skadene og suspensjonene kommer at vi trenger den ekstra bredden, som jeg lover deg kommer allerede om et par dager. Her sier du implisitt at du er fornøyd med å klare fjerdeplasser? Typsik Wenger-runker. Hvor er det blitt av vinnerskallene? Du kan ikke love noe som helst med spillerkjøp, så det kan du bare legge fra deg med en gang. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Det dukker stadig opp rykter om at Arsenal ønsker seg/byr på nye spillere. Draxler, Özil, Di Maria, Benzema osv. Det er tydelig at han jobber med saken. Hva mer vil dere? Ja, han burde begynt tidligere, men gjort er gjort. Håp nå heller at han klarer å få inn noen før deadline! At han signerer spillere. 50 timer igjen. De andre er så godt som ferdighandlet og stallene er klare. Hva får deg til å to at vi signerer de spillerne vi trenger? Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Bare for nysgjerrighetens skyld.. hvordan kan du love oss noe som helst såfremt du ikke jobber for klubben med spillerkjøp? Som alle oss andre så ser du logisk på det. Det burde komme noen spillerkjøp utifra hvor tynn troppen er, men du må skjønne at det kan provosere noen her inne når du sier ting som det der? Hvordan kan du love noen ting som helst? Jeg stiller en prognose som jeg anser som så sikker at jeg bruker ordet "love". Du kan love meg at det kommer til å snø i vinter, uten at du er Gud. Absurd sammenligning, men det er ingenting i ordet "love" som sier at den som lover, må være den som sørger for at handlingen blir utført. Det var dagens dose semantikk Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 At han signerer spillere. 50 timer igjen. De andre er så godt som ferdighandlet og stallene er klare. Hva får deg til å to at vi signerer de spillerne vi trenger? Jeg tror at vi får inn de spillerne vi trenger fordi jeg vet at det ikke er en gjeng med evneveike idioter som sitter i styret. De vet hva de holder på med; mange har holdt på med det i flere år. Selvfølgelig vil de også stryke stallen, men motparten må også være villig for at det skal skje en overgang. De gjør det de må gjøre, de byr på spillere. Om spillerene kommer er da helt opp til motparten. Og utifra ryktene jobber Arsenal nå hardt med å få signert noen. De gjør det de skal. Hadde revet meg på anti-Wenger bølgen om han bare hadde sittet der og ikke gjort en dritt. Utifra holdningen til enkelte her inne ville vi ihvertfall ikke endt opp med noen. Noen her inne skal være så forbanna negative og si at det er dødt løp og være overbevist om at det ikke kommer inn noen, som er det motsatte av det de vil. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Jeg stiller en prognose som jeg anser som så sikker at jeg bruker ordet "love". Du kan love meg at det kommer til å snø i vinter, uten at du er Gud. Absurd sammenligning, men det er ingenting i ordet "love" som sier at den som lover, må være den som sørger for at handlingen blir utført. Det var dagens dose semantikk Nå sniker du deg unna på teknikaliteter her Urmaker! Hehe Vi får se hva som skjer og har skjedd innen tirsdag, men magefølelsen min er ikke god. Det er få kvalitetsspillere til forholdsvis "rimelige" priser igjen og de spillerene vi faktisk er linket til er spillere som har uttalt at de ikke vil vekk fra sine respektive klubber. Vel minus Kaka da. Edit: Fellaini ser forøvrig meget god ut på den sentrale midtbanen til Everton så langt denne sesongen. Meget duellsterk som vanlig og distributerer ballen bra. Vil dog trolig koste minst £25m. Endret 31. august 2013 av Stefan_B Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Nå sniker du deg unna på teknikaliteter her Urmaker! Hehe Vi får se hva som skjer og har skjedd innen tirsdag, men magefølelsen min er ikke god. Det er få kvalitetsspillere til forholdsvis "rimelige" priser igjen og de spillerene vi faktisk er linket til er spillere som har uttalt at de ikke vil vekk fra sine respektive klubber. Vel minus Kaka da. Edit: Fellaini ser forøvrig meget god ut på den sentrale midtbanen til Everton så langt denne sesongen. Meget duellsterk som vanlig og distributerer ballen bra. Vil dog trolig koste minst £25m. Det ordner seg Skriv en liten ønskeliste og vær snill gutt til mandag kveld, så får vi håpe på at noen av ønskene går i oppfyllelse. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Det ordner seg Skriv en liten ønskeliste og vær snill gutt til mandag kveld, så får vi håpe på at noen av ønskene går i oppfyllelse. Benzema, Draxler, Fellaini og Begovic if you so please! Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Benzema, Draxler, Fellaini og Begovic if you so please! Ingen midstopper? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Hjelper ikke å by på spillere når: A. Nåværende klubb krever skyhøye summer B. spillerene ikke vil til oss Dette gjelder altså Benzema, Di Maria, Ozil, Draxler, Suarez, Rooney, +++ Vi må sikte lavere enn det. edit: LeGrove mener også at vi ikke kommer til å signere noen: http://le-grove.co.uk/2013/08/31/arsenal-signings-looking-unlikely-bad-times/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=arsenal-signings-looking-unlikely-bad-times Endret 31. august 2013 av Benbjo Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Ingen midstopper? Vet ikke hvem det skal være dessverre etter at Alderweireld forsvant til Atletico. Kanskje Corchia inn som backup for Sagna sammen med Jenkinson sånn at Bacman kan spille stopper uten å uroe seg? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Vet ikke hvem det skal være dessverre etter at Alderweireld forsvant til Atletico. Kanskje Corchia inn som backup for Sagna sammen med Jenkinson sånn at Bacman kan spille stopper uten å uroe seg? Det er jo nettopp derfor vi hentet Flamini. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 http://beta.aftenposten.no/100Sport/fotball/eliteserien/--Arsenal-jakter-Vilsvik-390248_1.snd#.UiIIHDZT5x8 Vilsvik den store signeringen fansen håper på? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Digger Vilsvik, men klarer ikke å se for meg at vi henter han med Corchia tilgjengelig for samme pris. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Går rykter om at Draxler ikke er med troppen til Schalke i dag. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Opphavet ser ut til å være fra en twitter kilde som fant opp sitater fra di Maria tidligere i dag. Er rundt 20-30 minutter max til lagene blir gitt ut til media så da finner vi ut hva som er sant eller ikke! Hvis Draxler ikke er med i troppen så forvent å se Arsenalfans klikke i vinkler på twitter. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 Går rykter om at Draxler er skadet også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå