#Kroenkeout Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Platons hule, mann. Google det. Du kan takke meg seinere. Spar ex.phil forklaringen til huleboere. Jeg derimot er vell utdannet... Du kan begynne å slutte å whine om whinere, og heller begynne å diskutere fotball. ok? Endret 30. august 2013 av infinety 2 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Nvm... Endret 30. august 2013 av -Lasse Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) En velutdannet person ville visst at det skrives velutdannet. Endret 30. august 2013 av Mr. Brightside 8 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Spar ex.phil forklaringen til huleboere. Jeg derimot er vell utdannet... Du kan begynne å slutte å whine om whinere, og heller begynne å diskutere fotball. ok? *fnis* Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Men ja, greit, for å vende tilbake til temaet: Fortell meg hva dere vil anse som gode kjøp. Hva vil gjøre dere fornøyde? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 30. august 2013 Forfatter Del Skrevet 30. august 2013 Det som ville gjort meg fornøyd hadde vært at vi signerte 4-5 spillere tidlig evnt tidlig i august FØR sesongen startet. Nå er jeg egentlig bare jævla lei og gleder meg til dette horrible sommervinduet. Det som dog trøster meg er at dette er det siste sommervinduet til Wenger, heldigvis. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Fortell meg hva dere vil anse som gode kjøp. Hva vil gjøre dere fornøyde? Di Maria, Rooney, Begovic, Williams og en DM. Wenger kan kanskje få skikk på M’vila? Minimum. Vi har ligaens minste stall. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Ser særdeles få gode gjennomførte kjøp igjen nå. Før sesongen startet ønsket jeg meg Jovetic, Draxler, Gonalons og Begovic. Jovetic forsvant til City for £24-26m. Ikke så altfor ille pris for en spiller som jeg anser for å potensielt bli en spiss i verdensklasse. Trenger dog litt "grooming" i rollen som midtspiss, men jeg tror han ville vært en langt mer egnet midtspiss i vårt system enn Giroud med sin teknikk, fart og spilleforståelse. Nå derimot er det ytterst få alternativer igjen på spissplass. Hvem skal vi kjøpe? Suarez? Uaktuell. Benzema? En av mine favoritter i snart 6 år (på tross av mye rart i RM drakta), men han vil trolig koste tett opp mot 40 millioner pund hvis han forsvinner fra RM. Michu? En god spiller, men ikke god nok til å koste £25m. Benteke? Ja han kunne jeg tenkt meg. I dagens marked er han verdt £25m. Kunne vært vår Drogba. Og i motsetning til Giroud har han både høyde & fysikk + teknikk og fart. Draxler ble veldig fort usannsynlig da han signerte ny kontrakt, men det har vært mange gode alternativer på venstresiden. Konoplyanka har lenge vært en av mine favoritter (selv om jeg ikke så altfor ofte får se han spille). Ljajic ville vært et godt og billig alternativ, men han gikk akkurat til Roma. Angel di Maria hadde vært en fantastisk tilvekst til laget, men han blir ikke billig og han er heller ikke så veldig sannsynlig da han senest på onsdag sa han ikke ville vekk fra Real Madrid. Så er sliter jeg med å finne gode alternativer. Konoplyanka og di Maria kan være muligheter. Vi var dog linket til en ung bulgarer for noen dager siden. Husker ikke navnet hans nå, men men. Så er vi kommet til Gonalons da. Han som et par av de andre her ble utilgjengelig etterhvert da Lyon sa de ikke ville selge han. Mange spillere har blitt linket til oss i denne posisjonen. Fellaini, Pogba (drømmekjøp), Gundogan (igjen.. drømmekjøp), Kondogbia, Guilavogui og Luiz Gustavo. Sistnevnte ville vært et "perfect fit", men han endte dessverre opp med å bli i Tyskland. Vi har hentet inn Flamini, men med Wilshere som i mine øyne ikke duger særdeles godt som sentral midtbane så har vi da bare Ramsey, Arteta og Flamini som spillere til de 2 dype rollene på midten (Diaby telles ikke og burde bli solgt/løslatt). Jeg skulle selvfølgelig helst sett at vi hentet inn Fellaini, Pogba eller Gundogan, men det er dessverre lite sannsynlig. Jeg ville dog gjerne tatt Josuha Guilavogui fra St. Etienne. Han minner veldig mye om Pogba/Kondogbia. Ville vært et godt bidrag til laget og jeg har en følelse av at han kan bli en spesiell spiller. Til slutt så er det Begovic. Keeper er noe jeg fortsatt mener vi burde gå til anskaffelse av. Szczesny er veldig opp og ned og mangler skikkelig konkurranse. Fabianski er i mine øyne ikke god nok og tredjevalget i Martinez er ikke akkurat et drømmescenario hvis vi får en del skader. Begovic er i mine øyne en keeper som kan redde oss tett opp mot 10+ poeng hver sesong. Dog vil et kjøp av han trolig sørge for at Szczesny om få år forsvinner hvis han ikke tar steget. Er i mine øyne et fullt nødvendig kjøp og det er få keepere ute på markedet som jeg anser som like gode som Begovic da han er en veldig komplett keeper. Sist, men ikke minst så må det nevnes at vi ovenpå dette trenger en midtstopper/høyreback. Mertesacker, Koscielny og Vermaelen som stoppere holder ikke. Vi kan godt putte inn Sagna der, men da har vi bare Jenkinson på høyreback og hvis han får en skade så må Sagna spille på backen. Hvem det skal være har jeg nå ikke peiling på. Toby Alderweireld ville vært brukbar da han kan spille både midtstopper og høyreback, men han skal visstnok være på vei til Atletico Madrid. Så Benzema (£40)/Benteke (£25m). Di Maria (£25m)/Konoplyanka (£10-12m. Guilavogui (£8-10m). Begovic (£10-12m) og en midtstopper til alt fra £1-15m ville jeg vært fornøyd med. Problemet er bare at vi trenger såpass mange spillere for å virkelig være konkurransedyktige. Problemet er bare at vi har praktisk talt null tid igjen å gjøre det på og vi har hatt hele sommeren til å ta oss av disse problemområdene. Særlig midtstopperplass, keeperplassen, midtbaneplassen og spissplass har vært et område hvor det har vært åpenbart at vi har trengt forsterkninger fra tidlig juni. Venstrekanten har også siden 2006 vært et område vi har slitt med å finne en skikkelig spiller. Dette er ikke nyheter, men allikevel har ikke Wenger klart å gjøre noe med det. 5 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Vi trenger en spiss, kant, midtbanespiller, keeper og midtstopper. Dog tror jeg Wenger ser på Flamini som en som fyller midtbane og høyreback slik at Sagna kan være 4. valg midtstopper. Da gjenstår keeper, spiss og kant. Keeper kommer ikke. Wenger vil ikke ødelegge karrieren til Wojciech. Evt kommer det noen som kan være 3.valg. Spiss? Neppe. Wenger ville ikke gitt Sanogo så mye spilletid som han har fått. Kant må vi faktisk ha inn. Podolski og Ox er begge ute i 3mnd. Ergo kant er det eneste som jeg tror vi muligens får inn. Tipper det er Di Maria eller ingen. Ser ut som spurs blokkerer denne overgangen, så da blir det ingen. I tråd med dagens Wenger kommentarer også. Er jeg fornøyd med bare Di Maria inn? Nei. Vi trenger flere spillere for å henge med. Våre konkurrenter om 4.plassen har forsterket seg såpass mye at det lille forspranget vi hadde er spist opp og forbigått. Vi er jo -3 poeng bak skjemaet også, mens spurs vel er +4. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 SSN: Bendtner to leave Arsenal for Crystal Palace - In talks. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Bryter sikkert sammen snart når Bendtner nekter å gå ned i lønn. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Guillem Balague @GuillemBalague 2m Heard the rumour that Spurs delaying Bale deal so Arsenal don't get di Maria. He doesn't want to leave Madrid and has told club so Så hva er alternativene våre da? Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Mata på benken igjen. Hva skjer med det? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Latterlig. Topp tre beste spiller i PL forrige sesong blir benket igjen og igjen... Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Må jo være noe beef med José? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 ’He is very important for me, for Chelsea. The stories coming are nonsense stories, he goes nowhere and is very important for me. He had a very small pre-season after the Confederations Cup, during that small pre-season he was injured. He started training two days before we played the first Premier League match, and had a match last week against Aston Villa, a difficult one, and today I decided to put him on the bench. ‘I played with De Bruyne on the right because I know De Bruyne will give complete control of Evra defensively. When Juan plays on the right he comes more inside. I don’t say the kid is more tactically disciplined but is more adapted to that situation. I wanted Oscar to play behind the striker so I decided not to play Juan.. Minute 70, 75, I was feeling [it was] difficult to win, I don’t want to lose, so I made the changes to control the last few minutes of the game, but no chance Juan goes anywhere.’ Gidder nok ikke risikere han i dette oppgjøret. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Er dere på treningsfeltet hver dag eller? 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Det hadde vært håpløst om Mata ble skadet i et betydningsløst oppgjør, og om Mourinho forteller sannheten, altså at han ikke er fit, er det riktig å ikke bruke han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå