Benbjo Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 “If we can add players who can integrate with that style of play we will do it. “We work very hard on that, if we cannot we will not do anything stupid just for the sake of saying that we have done something. “We do what makes sense or not, that is simple.” Dette er mer eller mindre en bekreftelse for meg at vi ikke får noen inn. Han sier vi ser etter spillere som kan passe spillestilen, men han har jo ikke klart å finne noen på 3 månender, hvordan skal han klare det på 3 dager? Han sier også i samme intervju at prioriteten nå er Tottenhamkampen, så vi snakker egentlig bare 1 dag. Han er også åpen på at vi klarer oss uten flere signeringer. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Kaka vil bort fra RM ikke at det betyr noe, fordi Wenger vil ikke bruke penger uansett... Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Skjerp dere, drittunger. Tror dere virkelig at Real er så dumme at de lar Tottenham nekte dem i å finansiere kjøpet av Bale? Slapp av, herregud, noen her har seriøse problemer. Wenger kommer til å forsterke - det kommer 2-3 gode spillere, minst. Hvis ikke det skjer, skal dere aldri mer høre fra meg. 4 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Skjerp dere, drittunger. 3 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Skjerp dere, drittunger. Tror dere virkelig at Real er så dumme at de lar Tottenham nekte dem i å finansiere kjøpet av Bale? Slapp av, herregud, noen her har seriøse problemer. Wenger kommer til å forsterke - det kommer 2-3 gode spillere, minst. Hvis ikke det skjer, skal dere aldri mer høre fra meg. subjektivt - spillere som er beregnet "god" i din lille drømmeverden trenger ikke å være god for meg. Fiks dine egne personlige problemer før du slenger med leppa... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Arsenal have had a bid of £25m accepted by Real Madrid for Angel Di Maria according to highly respected Spanish journalist Guillem Balague Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 30. august 2013 Forfatter Del Skrevet 30. august 2013 Tror jeg ikke noe på men om det stemmer. Fy faen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Det er flere dager gammel info, men RM vil ikke selge før Bale er presentert Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Var det Balague som meldte det da? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Var det Balague som meldte det da? Ja Balague rapporterte dette for 3 (?) dager siden mener jeg å huske. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 subjektivt - spillere som er beregnet "god" i din lille drømmeverden trenger ikke å være god for meg. Fiks dine egne personlige problemer før du slenger med leppa... Som om ikke du er en av de første til å slenge med leppa når noen mener noe annet enn deg. Jeg har vært veldig optimistisk i dette vinduet, men jeg kjenner at optimismen begynner å visne. Jeg er ikke lenger så skråsikker på noen ny kvalitetspillere entrer gressmatta på Emirates denne høsten. Jeg håper at Wenger har kontroll på markedet og at han har alternativer, der han venter til siste dag for å presse prisene mest mulig. Selv om jeg synes denne ventingen med spillerkjøp er horribel, og er enig de fleste andre her, at dette har dratt ut alt for lenge. Kommer det ingen flere inn døra har også jeg mistet all tro på at Wenger er riktig mann for å få oss det siste steget opp. 3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Ja Balague rapporterte dette for 3 (?) dager siden mener jeg å huske. Ah da beklager jeg, ikke meningen å poste gammel info. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Hva faen er det dere snakker om når dere tror at Wenger og Arsenal ønsker å gi fansen håp? "Han er kjøpt og betalt av Arsenal for å skape rykter og for å gi fansen håp". Aldri før har Wenger sagt at "Ja, det kommer flere signeringer - vi har penger tilgjengelig". Derfor er jeg også sikker på at det kommer noen gode signeringer framover. Spørsmålet er heller: hva skal til for at dere blir fornøyde? Blir f.eks. kaptein negativ aka Benbjo fornøyd hvis trioen fra Real kommer? Jeg kunne tenke meg en konkret liste fra alle whinersene her, sånn at vi har noe å forholde oss til etter at overgangsvinduet stenger. 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Skjerp dere, drittunger. Tror dere virkelig at Real er så dumme at de lar Tottenham nekte dem i å finansiere kjøpet av Bale? Slapp av, herregud, noen her har seriøse problemer. Wenger kommer til å forsterke - det kommer 2-3 gode spillere, minst. Hvis ikke det skjer, skal dere aldri mer høre fra meg. Det er flere dager gammel info, men RM vil ikke selge før Bale er presentert Er Spurs smarte så drar de ut Bale-bekreftelsen til sent mandag kveld. Arsenal har satt seg selv i denne posisjon, og det er INGEN, absolutt INGEN unnskyldninger for at Wenger ikke henter noen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Men Real kan jo bare gjøre som vi har gjort?Anta at pengene kommer inn og selge de som eventuelt må selges for å finansiere Bale.Med mindre vi har fått et lån fra Lewis eller har mer penger enn jeg trodde personlig, så har jo vi også tatt utgangspunkt i at Bale pengene kommer. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Men Real kan jo bare gjøre som vi har gjort? Anta at pengene kommer inn og selge de som eventuelt må selges for å finansiere Bale. Med mindre vi har fått et lån fra Lewis eller har mer penger enn jeg trodde personlig, så har jo vi også tatt utgangspunkt i at Bale pengene kommer. Nettopp. Men folk skal på død og liv lage "i gode og onde dager" ut av alt. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Om det scenarioet stemte, så vil det i praksis bety at Spurs har sagt "hvis dere selger spillere til Arsenal, så gidder vi ikke å selge Bale til dere" - som om de gjør Real en tjeneste ved å selge dem Bale for 85 mill pund. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 På en måte gjør vi jo det, vi har en "vare" til satt pris, og de har sagt seg villige til å møte den.Levy er jo fullstendig klar over at Real vil ha Bale, og at han har et skikkelig ballegrep på de.Tviler på at han har satt det som et krav dog, er nok heller mer sannsynlig at han slår seg ekstra vrang med Arsenal i baktankene Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Nettopp. Men folk skal på død og liv lage "i gode og onde dager" ut av alt. Eneste drama skaperen her er du atm Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Eneste drama skaperen her er du atm Platons hule, mann. Google det. Du kan takke meg seinere. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå