Corporal Jenkinson Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Geoff Arsenal @GeoffArsenal5m Arsenal are ready to spend 40m on German international. ? Özil? Tvilsomt Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Geoff Arsenal @GeoffArsenal 4m Arsenal are ready to spend 40m on German international. Geoff Arsenal @GeoffArsenal 54s I'm can't declare who right now. Its for the best. Geoff er ute og slenger med leppa igjen. Den mannen er garantert kjøpt og betalt av Arsenal for å slenge ut rykter for å gi håp til supportere. Hvilken tysk spiller til £40m skal vi liksom kjøpe? Özil? Schweinsteiger? Reus? Gundogan? Draxler? Schweinsteiger, Reus, Gundogan og Draxler kommer til å forbli i Tyskland alle sammen. Førstnevnte spiller i verdens beste klubb. Reus har "nettopp" ankommet drømmeklubben sin Dortmund. Gundogan er skadet og vil ikke bort fra Tyskland i sommer (selv om han ville vært et helvetes godt kjøp) og Draxler vil ikke bort fra Tyskland med det første. I så fall ville det vært Özil, men det er meget usannsynlig da han kun for noen dager siden sa at han ikke ville vekk fra Real Madrid. Lenke til kommentar
Simorinho Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Håper på Hummels eller Ozil hvis det er noe i det. Men tviler på at vi byr 40 for Hummels Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Geoff bare troller som vanlig. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Håper på Hummels eller Ozil hvis det er noe i det. Men tviler på at vi byr 40 for Hummels Ville heller gått for Subotic i så fall. I mine øyne fullt på høyde med Hummels (som gjør utrolig mye tullball) og kontrakten hans går ut neste sesong. Er også canadisk så han vil ha null problem med språket. Lenke til kommentar
Simorinho Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Ville heller gått for Subotic i så fall. I mine øyne fullt på høyde med Hummels (som gjør utrolig mye tullball) og kontrakten hans går ut neste sesong. Er også canadisk så han vil ha null problem med språket. Men nå er ikke Subotic tysk Men hvis vi skulle hentet en av de to hadde jeg gått for Hummels. Han er jævlig god, men når han gjør tullball kommer gjerne alt på en kamp, men det hører jo til sjeldenhetene. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Men nå er ikke Subotic tysk Men hvis vi skulle hentet en av de to hadde jeg gått for Hummels. Han er jævlig god, men når han gjør tullball kommer gjerne alt på en kamp, men det hører jo til sjeldenhetene. Siden Hummels aldri var "£40m spilleren" så snakket jeg generelt sett. Begge to er jævlig gode syntes jeg. Problemet med Hummels er at jeg ofte syntes han gjør jævlig mye tullball i de største kampene og er litt for "snill" i spillestilen. Subotic er mer brutal og hensynsløs. 1 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Ifølge Daily Mail har Arsenal satt seg som mål å bruke hele overgangsbudsjettet på Real Madrid-trioen Karim Benzema (25), Mesut Özil (24) og Angel Di Maria (25). Har fortsatt min tvil om at disse tre kommer til Arsenal.. Endret 30. august 2013 av Nyrili Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Ôzil har jo sagt at han ikke vil bort. Det er rapportert at United og vi er interesserte, men han takket nei til begge klubber. Di Maria, kanskje. Det sies at så snart Bale blir Real spiller så kan Di Maria få gå. Dog tipper jeg Levy venter til siste sekund med å slippe Bale slik at vi ikke rekker å handle fra Real.Hovedpersonen selv sier han ønsker å bli. Benzena forhandler om ny kontrakt og har sagt at han vil bli. Så av disse, så kan det være at Di Maria kommer, men jeg tror det er større sjanse for at han blir enn at han drar. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 http://www.dagbladet.no/2013/08/30/sport/fotball/kak/real_madrid/la_liga/28975362/ Hmm, er han god nok fortsatt? Kan ikke koste stort, men lønningene kan være et problem. Skjønner dog om han velger Milan over oss. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Wenger: "I am confident [of bringing players in]. We will not panic buy, that is for sure" http://www.arsenal.com/pressconference #AFCvTHFC Han begynner å få litt dårlig tid hvis han ikke skal panikkjøpe! Endret 30. august 2013 av Nyrili Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Mye kan skje over helga. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Tvilsomt. Altså, han har hatt 3 månender på å finne targets og begynne å forhandle med dem + klubber. Så skal dette liksom skje på 3 dager, der en av dagene er kampdag? Både lørdag og søndag går nok bort i "preperation". Så vi har egentlig bare i dag, søndag kveld og mandag. Vi får se. Det er ingen tvil om at vi trenger en kantspiller og helst spiss. Om dette er backup for Giroud eller førstevalg er egentlig ikke så viktig på dette tidspunktet. Det viktige er at vi har noen i bakhånd om Giroud skulle bli skadet. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Vi har fått ny spiss! James Olley @JamesOlley 2mWenger on Bendtner: "The chance for him to leave now is very small. If he comes back well and gets fit, I will use him." #afc Like a new signing! 4 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Fy faen så latterlig. NB har jo sagt han ikke vil spille for Arsenal igjen! Wenger has totally lost it. Gleder meg som en unge til han blir fjernet fra jobben, for den klarer han ikke gjøre lenger. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Mye kan skje over helga. Ikke lur deg selv. Vi har ikke fått til noe på tre måneder når lagene var klare til å selge. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Ikke lur deg selv. Vi har ikke fått til noe på tre måneder når lagene var klare til å selge. Bare prøver å være positiv for en gangs skyld. Kan da ikke skade å prøve. 4 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=cIhlU2DvnFo En liten North-London derby rap video Endret 30. august 2013 av Nyrili Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 @FFArsenal: The squad for Arsenal v Tottenham needs to be submitted in 30 minutes. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 http://www.youtube.com/watch?v=cIhlU2DvnFo En liten North-London derby rap video Sånn som det der gjør meg flau over å være Arsenal-fan akkurat nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå