Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Vi har gjort det godt både mot tyske og italienske lag tidligere. Franske lag kjenner jo Wenger godt, og vi har gode erfaringer mot.

Dortmund blir konkurenten, med Napoli som en outsider. Marseille tror jeg ender sist i gruppa.

Har troen på avansement, da Dortmund ikke er samme lag som det som spilte i finalen i fjor med flere av sine stjerner borte.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898

Er avhengig av å ta 6p mot Marseille hvertfall. Blir noen sinnsykt bra kamper.

Må heller ikke undervurdere Marseille.

Blir tøft...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

LOL, Franck Ribery vant årets spiller....retardisch

Bidro sterkf til at Bayern vant både ligaen og Cl.

Ikke retard det...

Lenke til kommentar

Må heller ikke undervurdere Marseille.

Blir tøft...

Sant! Var jo i gruppa vår i 11/12, og da ble det 0-0 hjemme og 0-1 borte. Det året gjorde de det også rævva i serien. I fjor ble det 2. plass, som er som en 1. plass å regne mtp. PSG. I år har de 3/3 seire. Ser likevel på dem som vår største sjanse til å ta alle poengene, og det sier jo litt om gruppa.

Lenke til kommentar

Gruppa er en gruppe der alle vil kunne plukke poeng fra hverandre, og en gruppe der egentlig alle lag kan gå videre.

Er dog enig i at Marseille er det laget som på papiret ser enklest ut, og det laget alle i gruppa vil føle de burde slå både borte og hjemme.

Ser for meg gruppa først blir avgjort i siste runde.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Som jeg skrev på et annet forum: Torres er på vei nedover, men han har allikevel flere strenger å spille på enn Giroud. Raskere, bedre teknikk og spilleforståelsen hans er veldig god. Kommer seg også til mye sjanser, men av en eller annen grunn så driter han seg ut jevnlig.

Ville vært en god/ok backup/konkurrent for Giroud hvertfall. Er dog milevis unna den spilleren jeg ønsker at vi skal kjøpe inn. Intensjonen med å hente inn en avdanket Torres for å spille med en annen middelmådighet i Giroud viser også ambisjonsnivået vårt, men for øyeblikket så er vi 1 skade unna på Giroud for å være uten en brukbar spiss i det hele tatt. Og en slik posisjon kan vi ikke være i..

Å bruke £15m på Torres derimot samt høye lønninger er rimelig idiotisk forøvrig mtp. at Aubameyang gikk for £11m tidligere i vinduet. Er så fantastisk dårlig av Arsenal F.C. å sette seg selv i en slik posisjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...