Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Podolski bekreftet ute i 3 uker.

EDIT: too late

Wenger: "Podolski is out for 21 days. Ramsey, we have to check how serious his groin is tomorrow." #afc

Hvordan blir lagoppstillingen mot Spurs?

Szczesny

Sagna-Koscielny-Mertesacker-Gibbs/Monreal

Wilshere-Rosicky(Ramsey inn om han blir klar)

Walcott Santi Gibbs/Miyaichi/Gnabry

Giroud

Endret av cfthompson
Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at du snakker dritt (hvis du med det mener at jeg hevder at det du sier, ikke stemmer). Jeg sier at du bare fokuserer på dritten, altså alltid den mest negative vinklinga på situasjonen. Du skjønner forskjellen? Jævli slitsomt.

Hvor fokuserer jeg på dritt i den posten?

To viktige spillere for oss den siste uken måtte av med skade i tillegg til de tre langtidsskadene vi allerede har. Da teller jeg ikke engang Diaby. 5 skader på spillere som spiller en god rolle på førstelaget vil jeg si begynner å ligne på en opphoping. That said så vet vi enda ikke skadeomfanget til Ramsey. Sies lyskestrekk...

Så sier jeg at jeg håper vi signerer en kant og en spiss fordi backupen vi har i de posisjonene ikke er gode nok.

Lenke til kommentar

La nå gutten få komme seg inn i laget før man skal kritisere han fullt ut. Tror de fleste har en del nerver i spenn når man debuterer i PL. Virket som nervøsitet preget spillerstilen hans både idag og mot fullham, dette er som oftest noe som går over etter tid, ikke ved hjelp av å trekke han ned.

• Liker 1
Lenke til kommentar

I følge fotballsonen ble Fenerbache utestengt. Utrolig morsomt for dere som mistet 3 spillere på det.

http://www.fotballsonen.com/mot-tyrkisk-utestengelse/

Vil heller legge skylden på Wenger som:

A. Har sørget for at vi har en papirtynnstall som gjør at vi antagelig må spille med en halvskadet Wilshere/Ramsey på søndag.

B. Ikke hvilte viktige spillere når vi allerede ledet 3-0.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Di Maria har sagt det samme i dag. Ikke at noen av de var realistiske uansett.

Helt vanlig praksis i storklubber for å trekke opp markedsprisen uken før vinduet stenger. Wenger sin feil at vi ikke klarer å hente noen nå. Kun idioter venter til siste uken for å handle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...