Aleks Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 James Olley @JamesOlley1m Wenger: "Podolski is out for 21 days. Ramsey, we have to check how serious his groin is tomorrow." #afc Hvordan blir lagoppstillingen mot Spurs? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. august 2013 Forfatter Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Podolski bekreftet ute i 3 uker. EDIT: too late James Olley @JamesOlley1m Wenger: "Podolski is out for 21 days. Ramsey, we have to check how serious his groin is tomorrow." #afc Hvordan blir lagoppstillingen mot Spurs? Szczesny Sagna-Koscielny-Mertesacker-Gibbs/Monreal Wilshere-Rosicky(Ramsey inn om han blir klar) Walcott Santi Gibbs/Miyaichi/Gnabry Giroud Endret 27. august 2013 av cfthompson Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Jeg sier ikke at du snakker dritt (hvis du med det mener at jeg hevder at det du sier, ikke stemmer). Jeg sier at du bare fokuserer på dritten, altså alltid den mest negative vinklinga på situasjonen. Du skjønner forskjellen? Jævli slitsomt. Hvor fokuserer jeg på dritt i den posten? To viktige spillere for oss den siste uken måtte av med skade i tillegg til de tre langtidsskadene vi allerede har. Da teller jeg ikke engang Diaby. 5 skader på spillere som spiller en god rolle på førstelaget vil jeg si begynner å ligne på en opphoping. That said så vet vi enda ikke skadeomfanget til Ramsey. Sies lyskestrekk... Så sier jeg at jeg håper vi signerer en kant og en spiss fordi backupen vi har i de posisjonene ikke er gode nok. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 James Olley @JamesOlley1m Wenger: "Podolski is out for 21 days. Ramsey, we have to check how serious his groin is tomorrow." #afc Hvordan blir lagoppstillingen mot Spurs? Polakk Sagna kos mert monreal Rosicky Wilshere Cazorla Walcott Gibbs Giroud Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Irrelevant, de vil nok falle som fluer dersom det er nok penger i bordet. Noe som det aldri er. Støttes! Sanogo er som Bendtner, bare dårligere. Hva er vitsen? Sarkasme btw. ang. sanogo så er jeg enig Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. august 2013 Forfatter Del Skrevet 27. august 2013 Ser for meg at vi stiller med Flamini på midten mot Spurs... Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Sarkasme btw. ang. sanogo så er jeg enig Ikke alltid lett å lukte sarkasme på nett, men ja Sanogo kan kanskje overraske oss en gang i framtid, men per idag ser det ikke akkurat lyst ut med ham. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 La nå gutten få komme seg inn i laget før man skal kritisere han fullt ut. Tror de fleste har en del nerver i spenn når man debuterer i PL. Virket som nervøsitet preget spillerstilen hans både idag og mot fullham, dette er som oftest noe som går over etter tid, ikke ved hjelp av å trekke han ned. 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Ser for meg at vi stiller med Flamini på midten mot Spurs... Evt. Fabregas. Edit: Haha, glem det.. Jeg surrer i mine egne tanker.. Endret 27. august 2013 av Hille 1 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Mesut Özil kommer til å kreve 200.000 pund i uka for å slutte seg til Manchester United eller Arsenal. (The Sun) Og der ble han uaktuell.. Endret 28. august 2013 av Nyrili Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 I følge fotballsonen ble Fenerbache utestengt. Utrolig morsomt for dere som mistet 3 spillere på det. http://www.fotballsonen.com/mot-tyrkisk-utestengelse/ Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Det er jo bare flott. At ikke sånne avgjørelser kan bli tatt tidligere. Fy faen! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 I følge fotballsonen ble Fenerbache utestengt. Utrolig morsomt for dere som mistet 3 spillere på det. http://www.fotballsonen.com/mot-tyrkisk-utestengelse/ Vil heller legge skylden på Wenger som: A. Har sørget for at vi har en papirtynnstall som gjør at vi antagelig må spille med en halvskadet Wilshere/Ramsey på søndag. B. Ikke hvilte viktige spillere når vi allerede ledet 3-0. 1 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 I følge flere medier har Arsenal og Flamini kommet frem til en løsning og Flamini har blitt Arsenal spiller igjen. Arsenal have reached a contractual agreement with Mathieu Flamini. He'll join on a free transfer. (Source: Tancredi Palmeri) Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Forventer ingenting, men vil vite om lønnen hans. Føler ikke at han har gjort seg fortjent til den høye lønnen dersom han får det pga free transfer. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Mesut Özil has revealed he is happy at Real Madrid and does not expect to leave the club this summer. (Source: The Guardian) Endret 28. august 2013 av Nyrili Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Di Maria har sagt det samme i dag. Ikke at noen av de var realistiske uansett. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 Nja, Di Maria er vel mye mer realistisk enn Ozil. Nå som Bale har signert blir det knapt med spilletid på Di Maria så at han forlater Real kommer ikke til å overraske meg. Når det er sagt tror jeg ikke vi signerer han, dessverre.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Di Maria har sagt det samme i dag. Ikke at noen av de var realistiske uansett. Helt vanlig praksis i storklubber for å trekke opp markedsprisen uken før vinduet stenger. Wenger sin feil at vi ikke klarer å hente noen nå. Kun idioter venter til siste uken for å handle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Hentet ikke Wenger tre spillere siste uken(om ikke transfer day) i fjor. Det går nok bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå