Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Typisk om vi mister poeng når Manutd og kanskje liverpool og chelsea også gjør.

Vi MÅ ha 3 poeng.

 

Noen som vet hvorfor vi møter Tottenham på en onsdag?

 

 

Ps: Deilig at denne kampen går i HD :new_woot:

 

Fordi det kan skje? :p

 

Og btw, ikke bare Hammers men også Spurs kampen går i HD. Tror ikke våres kamp blir vist en gang på onsdagen :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lol. faen meg sykt at Ramos fikk sparken, fikk sikkert en pengepakke vi bare kan drømme om. Men det er sånne ting vi kan le av. Han er DYKTIG manager liksom, så klarer han å føkke opp ting med den klubben, haha. Skjønner ikke hva Redknapp tenker med1

 

kampen i dag blir viktg som dere sier. vi MÅ ta 3 poeng hvis vi skal henge med i kampen om gullet.. får håpe laget innrfir og ikke driter seg ut som mot Hull osv... Nei, det må bli 3 poeng!

Lenke til kommentar

Laget vårt i dag:

 

Almunia, Song, Gallas, Silvestre, Clichy, Fabregas, Nasri, Eboue, Walcott, RvP, Bendtner.

 

Benk: Fabianski, Diaby, Sagna, Toure, Ramsey, Djourou, Ade.

 

Merkelige saker.

 

Blir vel noe sånt da:

 

Almunia

Song - Silvestre - Gallas - Clichy

Eboue - Fabregas - Nasri - Walcott

RvP - Bendtner

 

Jeg håper på:

Almunia

Eboue - Silvestre - Gallas - Clichy

Walcott - Fabregas - Song - Nasri

RvP - Bendtner

 

Er Denilson skadet btw?

Lenke til kommentar

Men kom igjen da Gunners! Vi skal da forhelvete ha 3 poeng mot et bakgårdslag som West Ham! Håper van Persie kliner ballen i krysset fra avspark i andre, så jeg får roet nervene.

 

EDIT: Almunia er i form. Det kan man se på han og av den redningen. Hadde stått 1-0 til Hammers om det hadde vært "gamle" Almunia i mål der :)

Korrekt. Almunia har vokst med tilliten og er nå en topp målvakt.

Lenke til kommentar

Hva har skjedd med Almunia? Han har blitt god jo! Også morsomt å se den nye Walcott, virker som han har mye mer selvtillit nå enn for noen måneder siden. Dårlig tempo i første omgang, men forsvaret har vært relativt overbevisende i det minste. Bendtner har ødelagt noen angrep til nå. Det irriterer meg at han omtrent aldri er i boksen, men enten ute på kant eller som offensiv midtbane. Pell 'ræ inn boksen gutt! Ch'mon guys!

 

Edit: ja, pasningen til Parker var rett og slett genial, vi ble litt caught off guard der.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...