tc47 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Typisk om vi mister poeng når Manutd og kanskje liverpool og chelsea også gjør.Vi MÅ ha 3 poeng. Noen som vet hvorfor vi møter Tottenham på en onsdag? Ps: Deilig at denne kampen går i HD Fordi det kan skje? Og btw, ikke bare Hammers men også Spurs kampen går i HD. Tror ikke våres kamp blir vist en gang på onsdagen Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 lol. faen meg sykt at Ramos fikk sparken, fikk sikkert en pengepakke vi bare kan drømme om. Men det er sånne ting vi kan le av. Han er DYKTIG manager liksom, så klarer han å føkke opp ting med den klubben, haha. Skjønner ikke hva Redknapp tenker med1 kampen i dag blir viktg som dere sier. vi MÅ ta 3 poeng hvis vi skal henge med i kampen om gullet.. får håpe laget innrfir og ikke driter seg ut som mot Hull osv... Nei, det må bli 3 poeng! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Gå og legg deg. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Du er kjapp med å lese innlegg ass. Men er du ikke enig? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Søndagens kamp blir ekstremt viktig for oss, ettersom United avga poeng, og Pool og Chelski møter hverandre. Hadde smakt så jævlig godt med en 3-poenger imårra. Vi har fått en liten gavepakke til å ta inn på de andre store, og nå må vi ta vare på den! Jo. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Då betyr det at kampen mot Tiny Totts på onsdag blir vanskelig likevel. Pokker. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Då betyr det at kampen mot Tiny Totts på onsdag blir vanskelig likevel. Pokker. Helt enig, frykter tap. Tipper formen dems snur mot oss Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ja, det hadde vært så utrolig typisk. Grugleder meg enormt til kampen. Hva vil Redknapps avgang bety for Arsenal forresten? Vil Traore få mindre spilletid? Og hva med Tony Adams. Skulle ønske Wenger kunne henta han til klubben som trener. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Bottenham kommer nok til å få et ekstra gir mot oss, både pga derby og trenerskifte, men vi bør ta dem uansett. Når det gjelder Tony Adams, kommer han aldri i verden til å følge etter Harry Redknapp i Spurs. Er enig i at vi bør hente han inn i klubben. Tony Adams er vår fremtidige manager. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Kunne tenkt meg Tony Adams som fremtidig trener jeg og. Skulle gjerne sett Dennis Bergkamp tilbake i klubben også, som spillerutvikler eller noe i den dur. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Wenger gikk nettopp ut og snakket varmt om Bergkamp's trenerferdigheter, så jeg tror ikke vi skal se bort i fra at han får en stilling i klubben om noen år. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Laget vårt i dag: Almunia, Song, Gallas, Silvestre, Clichy, Fabregas, Nasri, Eboue, Walcott, RvP, Bendtner. Benk: Fabianski, Diaby, Sagna, Toure, Ramsey, Djourou, Ade. Merkelige saker. Blir vel noe sånt da: Almunia Song - Silvestre - Gallas - Clichy Eboue - Fabregas - Nasri - Walcott RvP - Bendtner Jeg håper på: Almunia Eboue - Silvestre - Gallas - Clichy Walcott - Fabregas - Song - Nasri RvP - Bendtner Er Denilson skadet btw? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Bah, Green var jo klart utafor når han tok ballen der! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Ja etter reprisen var det klart EDIT: Almunia er i form. Det kan man se på han og av den redningen. Hadde stått 1-0 til Hammers om det hadde vært "gamle" Almunia i mål der Endret 26. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Om linjemannen hadde vore der han skulle (eller i alle fall i nerheita) hadde det også blitt klart for dommarane utan reprise. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Kanskje det. We'll never know. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Men kom igjen da Gunners! Vi skal da forhelvete ha 3 poeng mot et bakgårdslag som West Ham! Håper van Persie kliner ballen i krysset fra avspark i andre, så jeg får roet nervene. EDIT: Almunia er i form. Det kan man se på han og av den redningen. Hadde stått 1-0 til Hammers om det hadde vært "gamle" Almunia i mål der Korrekt. Almunia har vokst med tilliten og er nå en topp målvakt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ser ut som det ja. Glimrendre redninger av begge keeperne i denne kampen. Forresten beste ballen/pasningen av sesongen av Scott Parker til Bellamy der. Helt utrolig, så den i reprise et par ganger og den er spesiell. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Hva har skjedd med Almunia? Han har blitt god jo! Også morsomt å se den nye Walcott, virker som han har mye mer selvtillit nå enn for noen måneder siden. Dårlig tempo i første omgang, men forsvaret har vært relativt overbevisende i det minste. Bendtner har ødelagt noen angrep til nå. Det irriterer meg at han omtrent aldri er i boksen, men enten ute på kant eller som offensiv midtbane. Pell 'ræ inn boksen gutt! Ch'mon guys! Edit: ja, pasningen til Parker var rett og slett genial, vi ble litt caught off guard der. Endret 26. oktober 2008 av iRoman Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg føler at Adebayor er det eneste som mangler i dag. Ade har blitt mye mer av en team player i år, og Bendtner ser ikke ut som det i dag ihvertfall. Og når Walcott fikk skuddet sitt reddet i tverleggeren; vel, var to ledige i feltet/utenfor feltet. Veldig ego der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå