Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sies 4-6 uker på Podolski. Gibbs på kanten mot Spurs?

Er mer sannsynlig med Cazorla på kant og Rosicky inn på midten.

Sanogo ser forresten ekstremt ukomfortabel ut synes jeg. Burde ikke spille for førstelaget enda. Ryo så derimot bra ut den lille tiden han fikk, satser på at han får innhopp fremover. Er ikke akkurat så veldig mange andre å velge mellom uansett.

Lenke til kommentar

Ingen av de er på langt nær gode nok. Sier litt når Ryo knapt fikk spille for Wigan. Sanogo ser håpløs ut men nerver kan jo ha hatt noe å si.

Håper Wenger henter kant og spiss de nærmeste dagene. Skadene har begynt å balle seg på. Ramsey klarte jo heller ikke fullføre kampen

Lenke til kommentar

Ingen av de er på langt nær gode nok. Sier litt når Ryo knapt fikk spille for Wigan. Sanogo ser håpløs ut men nerver kan jo ha hatt noe å si.

Håper Wenger henter kant og spiss de nærmeste dagene. Skadene har begynt å balle seg på. Ramsey klarte jo heller ikke fullføre kampen

Skjerp deg a, mann. 16. år på rad i CL etter to strøkne forestillinger mot et sterkt lag (i følge deg selv etter trekninga), og du fokuserer fortsatt bare på all dritten (som du for øvrig overdriver). Skadene har ikke balla på seg, bare kul'n et par hakk. Jesus.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Skjerp deg a, mann. 16. år på rad i CL etter to strøkne forestillinger mot et sterkt lag (i følge deg selv etter trekninga), og du fokuserer fortsatt bare på all dritten (som du for øvrig overdriver). Skadene har ikke balla på seg, bare kul'n et par hakk. Jesus.

Hva er det du snakker om? Hvor snakker jeg dritt? Ryo og Yaya er ikke gode nok til å være andrevalg. Det er fakta.

Vi fikk to skader denne matchen, pluss en del spark på Wilshere.

Endret av Benbjo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå er vi jo videre til kvaliken, så nå burde stjernespillere falle som fluer ned fra himmelen og rett på gresset på emirates

Irrelevant, de vil nok falle som fluer dersom det er nok penger i bordet. Noe som det aldri er.

Hva er det du snakker om? Hvor snakker jeg dritt? Ryo og Yaya er ikke gode nok til å være andrevalg. Det er fakta.

Støttes!

Sanogo er som Bendtner, bare dårligere. Hva er vitsen?

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at du snakker dritt (hvis du med det mener at jeg hevder at det du sier, ikke stemmer). Jeg sier at du bare fokuserer på dritten, altså alltid den mest negative vinklinga på situasjonen. Du skjønner forskjellen? Jævli slitsomt.

Endret av Urmaker
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ikke følt glede en eneste gang i kveld... Vi får nye skader, og det er under en uke igjen av vinduet. Vi har nesten ikke spillere igjen. Dette er faen ikke tiden å hylle Wenger og 16 år i CL. Det betyr ikke en DRITT om vi ender opp med en stall som kun klarer 7. plass i ligaen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...