atwater Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Daily Mirror hevder Real Madrid vurderer å selge Angel Di Maria, Mesut Özil og Karim Benzema for å finansiere kjøp av Gareth Bale og Luis Suarez. Arsenal skal være interessert i alle tre. Hadde ikke gjort noe det Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Hadde ikke gjort noe nei, men det kommer aldri til å skje. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Med disse og Flamini som backup for DM, har vi faktisk god sjans til å vinne PL eller CL. Men aldri i livet om det skjer. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Haha må le. Aldri i livet om det skjer. Vi ender nok ikke opp med Di Maria engang da vi sikkert ikke vil betale mer enn £15m. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. august 2013 Forfatter Del Skrevet 27. august 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1534133 kamptråd Lenke til kommentar
atwater Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 It has been confirmed that Arsenal have made an offer for Ángel di María. (Source: Guillem Balagué) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Belaguè jobber vel i Sky i spania? Hadde vært artig om han hadde rett! Lenke til kommentar
atwater Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Hadde vært gøy med CL spill, samt nysignering Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Er det han som titt og ofte er på talksport? Mener å huske han kommer med mye sprøyt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Sies 4-6 uker på Podolski. Gibbs på kanten mot Spurs? Endret 27. august 2013 av Benbjo Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Sies 4-6 uker på Podolski. Gibbs på kanten mot Spurs? Er mer sannsynlig med Cazorla på kant og Rosicky inn på midten. Sanogo ser forresten ekstremt ukomfortabel ut synes jeg. Burde ikke spille for førstelaget enda. Ryo så derimot bra ut den lille tiden han fikk, satser på at han får innhopp fremover. Er ikke akkurat så veldig mange andre å velge mellom uansett. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Ingen av de er på langt nær gode nok. Sier litt når Ryo knapt fikk spille for Wigan. Sanogo ser håpløs ut men nerver kan jo ha hatt noe å si. Håper Wenger henter kant og spiss de nærmeste dagene. Skadene har begynt å balle seg på. Ramsey klarte jo heller ikke fullføre kampen Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Ingen av de er på langt nær gode nok. Sier litt når Ryo knapt fikk spille for Wigan. Sanogo ser håpløs ut men nerver kan jo ha hatt noe å si. Håper Wenger henter kant og spiss de nærmeste dagene. Skadene har begynt å balle seg på. Ramsey klarte jo heller ikke fullføre kampen Skjerp deg a, mann. 16. år på rad i CL etter to strøkne forestillinger mot et sterkt lag (i følge deg selv etter trekninga), og du fokuserer fortsatt bare på all dritten (som du for øvrig overdriver). Skadene har ikke balla på seg, bare kul'n et par hakk. Jesus. 2 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Nå er vi jo videre til kvaliken, så nå burde stjernespillere falle som fluer ned fra himmelen og rett på gresset på emirates 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Skjerp deg a, mann. 16. år på rad i CL etter to strøkne forestillinger mot et sterkt lag (i følge deg selv etter trekninga), og du fokuserer fortsatt bare på all dritten (som du for øvrig overdriver). Skadene har ikke balla på seg, bare kul'n et par hakk. Jesus. Hva er det du snakker om? Hvor snakker jeg dritt? Ryo og Yaya er ikke gode nok til å være andrevalg. Det er fakta. Vi fikk to skader denne matchen, pluss en del spark på Wilshere. Endret 27. august 2013 av Benbjo 2 Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Nå er vi jo videre til kvaliken, så nå burde stjernespillere falle som fluer ned fra himmelen og rett på gresset på emirates Irrelevant, de vil nok falle som fluer dersom det er nok penger i bordet. Noe som det aldri er. Hva er det du snakker om? Hvor snakker jeg dritt? Ryo og Yaya er ikke gode nok til å være andrevalg. Det er fakta. Støttes! Sanogo er som Bendtner, bare dårligere. Hva er vitsen? Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Hva er det du snakker om? Hvor snakker jeg dritt? Ryo og Yaya er ikke gode nok til å være andrevalg. Det er fakta. Jeg sier ikke at du snakker dritt (hvis du med det mener at jeg hevder at det du sier, ikke stemmer). Jeg sier at du bare fokuserer på dritten, altså alltid den mest negative vinklinga på situasjonen. Du skjønner forskjellen? Jævli slitsomt. Endret 27. august 2013 av Urmaker 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Ja, la oss dømme Sanogo etter en halv omgang. 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Ja, la oss dømme Sanogo etter en halv omgang. Lar oss si en omgang, for denne og forrige kamp tilsammen Endret 27. august 2013 av Fox Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Skjerp deg a, mann. 16. år på rad i CL etter to strøkne forestillinger mot et sterkt lag (i følge deg selv etter trekninga), og du fokuserer fortsatt bare på all dritten (som du for øvrig overdriver). Skadene har ikke balla på seg, bare kul'n et par hakk. Jesus. Jeg har ikke følt glede en eneste gang i kveld... Vi får nye skader, og det er under en uke igjen av vinduet. Vi har nesten ikke spillere igjen. Dette er faen ikke tiden å hylle Wenger og 16 år i CL. Det betyr ikke en DRITT om vi ender opp med en stall som kun klarer 7. plass i ligaen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå