Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Med Di Maria inn ville vi for første gang siden Rosicky i 07/08 (vel 07..) ha en skikkelig spiller på venstre. Selv om jeg ønsker en klassespiss inn for Giroud så vil utvilsomt Di Maria kunne gi Giroud mange gode scoringsmuligheter som ingen av de andre kantspillerene våre kan.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

on if he'll strengthen before the Fenerbahce game…

Before the Fenerbahce game? No.

http://www.arsenal.com/news/news-archive/wenger-on-victory-transfers-and-ramsey

Jeg klarer nesten ikke å se noen fordeler med å vente med signeringene helt til siste dag. Irriterende og svakt at Arsenal med Wenger i spissen ikke har sett muligheten til å gjøre Arsenal til tittelutfordrer denne sesongen. Det er jo tidenes mulighet. Det er annonsert med at klubben har mye midler å handle for, og de tre andre store har skiftet manager. Fjorårets vinner av ligaen har ikke forsterket laget. Vi har ikke solgt noen av spillerne fra kjernen, og kvittet oss med daukjøtt, som igjen gir rom for nye lønninger. Hvorfor er det ikke en 3-4 nye kvalitetspillere i troppen per dags dato? Faktisk ikke en eneste. Jeg er helt enig med majoriteten her, at det nå, på dette tidspunktet, ikke er ingen unnskyldning lenger. Det er for svakt og for seint. Vi vet jo alle at det maks vil komme en kvalitetspiller. Mest sannsynlig 1-2 middelmådigheter.

Jeg var en av de som trodde dette var året Wenger slapp seg løs, med tanke på midlene og at klubben endelig har kommet seg litt ut av gjeldsbetalingene. I tillegg fikk klubben ny draktsponsor, som bekrefter god inntekt i mange år fremover. Hva får vi igjen? Ingen signeringer ei uke etter seriestart. Kjenner lunta begynner å bli meget kort for min tillit til Wenger. Han lever litt for mye på historie pdd. Jeg gir han ut vinduet, og kanskje ut sesongen om vinduet bedrer seg.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Arsenal have offered 30m for Ángel di María, Real Madrid's full asking price. (Source: MARCA)

Marca er vel tidenes bullshit-avis, men det hadde vært en knallsignering. Nå som Chelsea gir opp Rooney, så kan vi prøve oss en siste gang der og.

Har ikke tro på signeringer, men vi får se...

Lenke til kommentar

Marca er vel tidenes bullshit-avis, men det hadde vært en knallsignering. Nå som Chelsea gir opp Rooney, så kan vi prøve oss en siste gang der og.

Har ikke tro på signeringer, men vi får se...

Går rykter om at de skal prøve seg med et siste bud. For å si det slik: Rooney får vi aldri i verden.

Tror heller ikke vi får Di Maria for å si det slik. Skulle mer enn gjerne sett han i Arsenal. Hadde vært en perfekt kontrast for Walcott på andre kanten.

Lenke til kommentar

For å si det slik: Rooney får vi aldri i verden.

Tror heller ikke vi får Di Maria for å si det slik.

Hvis Rooney fortsatt vil bort (ser ikke sånn ut), og ingen klubber i utlandet vil betale for han, så kommer nok United fortsette å holde på han, ja. Men om CHELSEA eller ARSENAl er alternativet, så bør Unted pushe han på oss, ikke Chelsea. Det er jo helt hinsides om de skal mate Chelsea med en spiss, når det er det eneste de mangler for å ha top, top class på samtlige posisjoner.

Vi kunne gått for begge. Vi har råd lizzzm.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Kommer til å bli deres stil og om dere kjøper Di Maria.

Relevant? Per idag er han ikke en gooner, men om han blir det (noe som ikke vil skje) vil det bli slått ned hardt av Wenger, Arsenal og oss supporterne. Vi er ikke som dere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...