Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han sier vel det alle har bedt han si. Stallen er for tynn til å kjempe gjennom en hel sesong og at det vil komme forsterkninger inn før vinduet stenger.

At CL deltagelse selvsagt er positivt i forhandlinger bør det jo ikke være tvil om, så vi står da også sterkere på markedet nå.

Så hva er det egentlig folk skal bitche over nå da? Nå får man vel kanskje vente og se hva som skjer og hvilke som evt. kommer.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Han lyver. Det er poenget her. Han sitter på en pressekonferanse og sier det første spillere ser etter, er Champions Leauge og at vi derfor delta for å signere det han kaller "top, top players". Det er løgn. Samtlige Spurs har signert i sommer hadde gått inn i stallen vår, SAMTLIGE. Og lillebror får ikke engang spille i Champions League.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Jeg ser helst at du begynner å svare på innleggene Archongamer, istedet for å komme med personlige meninger som også til tider bare er repitasjon. Hvis du ser på innlegget til MartinF over meg her, så svarer han veldig konkret, slik som mange andre gjør. Se og lær...

Endret av infinety
Lenke til kommentar

Han lyver. Det er poenget her. Han sitter på en pressekonferanse og sier det første spillere ser etter, er Champions Leauge og at vi derfor delta for å signere det han kaller "top, top players". Det er løgn. Samtlige Spurs har signert i sommer hadde gått inn i stallen vår, SAMTLIGE. Og lillebror får ikke engang spille i Champions League.

Nå vet ikke jeg hvilke tilbakemeldinger fra spillere Wenger og klubben har fått, og ei heller hvilken historie Spurs har solgt for å få tilslag på sine spillere. Det vet vel kun de involverte. Jeg velger nå uansett å tolke Wenger dithen at det nå vil bli lettere å overtale spillere til å komme til oss når vi kan vise til CL plass, noe jeg også finner naturlig. Spurs har jo også f.eks en langt triveligere atmosfære rundt klubben om dagen, og jeg tipper endel spillere vegrer seg for å gå til oss akkurat nå, da fansen er utålmodige og ganske mange av de gir en ikke mye tid på å overbevise før de vender dem ryggen. Det er rett og slett for øyeblikket en mer utaknemlig jobb å spille for Arsenal enn f.eks Spurs. Jeg bryr meg heller ikke så mye om Wenger om så kommer med noen små løgner, for er det noe fotballtrenere gjør hele tiden er det jo å servere slike. Det som betyr noe er hva som skjer de siste 10 dagene nå, og der tolker jeg nå Wenger som mer frempå og ærlig enn han har virket så langt. Og det velger jeg da å ta som noe positivt.

Skulle det være seg at vi ser vinduet stenger og ikke noe forsterkninger har kommet inn. (og da sikter jeg ikke til typ Flamini) så skal jeg være helt med på at han har drevet LØGN med store bokstaver og alt det der. Men enn så lenge tolker jeg heller signalene (løgnene om du vil) som et skritt i riktig retning, og velger å tillate meg å være litt positiv.

Så er det jo idiotisk å ikke ha vært mer frempå av Wenger og klubben enn de har vært hittil, og som jeg er kjent med gjennom rykter og media. Vi har kastet bort mye tid på rotta i Liverpool f.eks. At vi nå etter måten Higuain dealen er fremsatt i media på nytt går til Real etter spillere gjør meg noe skeptisk, men hadde tatt i mot både Benzema og Di Maria med glede jeg. Flamini håper og tror jeg kun er ment som stallfyll fra Wenger sin side, noe vi trenger sårt. Men han er ikke den spilleren som forlot oss, og jeg tror ingen i Arsenal forventer han skal være det heller.

Slik jeg så intervjuet med Wenger i dag var det faktisk en fremgang fra tidligere intervjuer den siste tiden med han, men klart. Vil man finne noe negativt å henge seg opp i så klarer man det alltids nesten uansett hva som blir sagt og gjort.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Spurs har jo også f.eks en langt triveligere atmosfære rundt klubben om dagen, og jeg tipper endel spillere vegrer seg for å gå til oss akkurat nå, da fansen er utålmodige og ganske mange av de gir en ikke mye tid på å overbevise før de vender dem ryggen. Det er rett og slett for øyeblikket en mer utaknemlig jobb å spille for Arsenal enn f.eks Spurs.

Da er jo det nok et bevis på at klubben er ekstremt dårlig til å selge seg inn hos spillere. Vi viser ingen ambisjoner, ingen whatsoever. I fjor sa RvP at han var usikker på fremtiden i Arsenal, men at det kunne endre seg. Hva gjorde Wenger? Nada, han solgte Rvp og kjøpte Giroud. Fallitterklæring til tusen.

Arsenal har hatt bedre spillekort enn Spurs i hele sommer. Vi har CL-kvalikk, det har ikke Spurs. Vi har historie, det har ikke Spurs. Vi har en manager som har kommet til Europa i 16 år, det har ikke Spurs. Vi har en ny og moderne stadion, god økonomi, fantastiske fans og vi har beholdt satammen fra forrige sesong, mens Spurs holder på å selge sin store stjerne, og ingen vet hva so skjer når han forsvinner. Likevel klarer de å signere fire klassespillere som alle hadde gått rett inn i laget vårt. At Wenger og styret ikke har klart å selge inn det til spillere tyder på tre ting;

1. Vi har ikke engang kommet til det steget at vi får prate med spilleren. LES: Vi vil ikke betale _nok_ for han.

2. Vi tilbyr en lønn som ikke er i nærheten av hva andre klubber tilbyr

3. Klubben viser ikke nok ambisjoner til at stjernespillere skal signere for oss, kontra fks. Spurs.

Skulle det være seg at vi ser vinduet stenger og ikke noe forsterkninger har kommet inn. (og da sikter jeg ikke til typ Flamini) så skal jeg være helt med på at han har drevet LØGN med store bokstaver og alt det der. Men enn så lenge tolker jeg heller signalene (løgnene om du vil) som et skritt i riktig retning, og velger å tillate meg å være litt positiv.

Positiv skal du få lov til og være, men jeg ser ikke hvordan du klarer det. Manageren viser ingen tegn til at det jobbes med spillere som kan løfte laget, og han fortsetter å si at laget vårt er godt nok, og at eventuelle fortsterkninger er for å skape bredde i stallen. Jeg skjønner at han har en jobb ovenfor spillerne, slik at de ikke blir demotiverte, men COME ON! Og det bullshittet med at han må vente til midten av august før han begynner å signere spillere er noe forbanna tull.

Slik jeg så intervjuet med Wenger i dag var det faktisk en fremgang fra tidligere intervjuer den siste tiden med han, men klart. Vil man finne noe negativt å henge seg opp i så klarer man det alltids nesten uansett hva som blir sagt og gjort.

Uenig. For meg virker han som en mann som ikke helt tror på det han driver med, og at han nå er i en posisjon hvor han bare må signere NOEN, for å ha noe å slå i bordet med når vinduet stenger. Om det er Fellaini, eller Flamini som står bak på drakta virker det ikke som han bryr seg noe særlig om.

Endret av MartinF
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da er jo det nok et bevis på at klubben er ekstremt dårlig til å selge seg inn hos spillere. Vi viser ingen ambisjoner, ingen whatsoever. I fjor sa RvP at han var usikker på fremtiden i Arsenal, men at det kunne endre seg. Hva gjorde Wenger? Nada, han solgte Rvp og kjøpte Giroud. Fallitterklæring til tusen.

Salget av RvP har vært diskutert opp og i mente. Der vet vi alt for lengst at vi ikke blir enige.

Giroud tror jeg blir en viktig brikke for oss fortsatt, og selv om han selvsagt ikke er noen RvP mener jeg han har fått ufortjent mye pepper.

Men der igjen har du det jeg snakket om en del av fansen som ikke akkurat gjør sitt for å få spillere til å tro på seg selv om de ikke lykkes med en gang.

Arsenal har hatt bedre spillekort enn Spurs i hele sommer. Vi har CL-kvalikk, det har ikke Spurs. Vi har historie, det har ikke Spurs. Vi har en manager som har kommet til Europa i 16 år, det har ikke Spurs. Vi har en ny og moderne stadion, god økonomi, fantastiske fans og vi har beholdt satammen fra forrige sesong, mens Spurs holder på å selge sin store stjerne, og ingen vet hva so skjer når han forsvinner. Likevel klarer de å signere fire klassespillere som alle hadde gått rett inn i laget vårt. At Wenger og styret ikke har klart å selge inn det til spillere tyder på tre ting;

1. Vi har ikke engang kommet til det steget at vi får prate med spilleren. LES: Vi vil ikke betale _nok_ for han.

2. Vi tilbyr en lønn som ikke er i nærheten av hva andre klubber tilbyr

3. Klubben viser ikke nok ambisjoner til at stjernespillere skal signere for oss, kontra fks. Spurs.

Jeg vet ikke alt som har skjedd hos de respektive klubbene som jeg skrev i sted. Alt du skriver om Spurs vs Arsenal er jeg personlig helt enig i, med et lite unntak av fansen som jeg ikke akkurat synes fremstår som så fantastiske i motgang. Jeg vet ikke hva Spurs har lovet og solgt seg inn hos spillere de ville ha, men tipper de har solgt en visjon om å bli en tittelkandidtat i PL og en klubb som skal kjempe i CL etter årets sesong. Så får vi se om de klarer det, og hvis ikke hvor lenge de klarer å holde på alle de kjøper inn om visjonen evt. slår sprekker. At de har imponert i dette vinduet er det i hvertfall ingen tvil om. Og vi det stikk motsatte.

Positiv skal du få lov til og være, men jeg ser ikke hvordan du klarer det. Manageren viser ingen tegn til at det jobbes med spillere som kan løfte laget, og han fortsetter å si at laget vårt er godt nok, og at eventuelle fortsterkninger er for å skape bredde i stallen. Jeg skjønner at han har en jobb ovenfor spillerne, slik at de ikke blir demotiverte, men COME ON! Og det bullshittet med at han må vente til midten av august før han begynner å signere spillere er noe forbanna tull.

Uenig. For meg virker han som en mann som ikke helt tror på det han driver med, og at han nå er i en posisjon hvor han bare må signere NOEN, for å ha noe å slå i bordet med når vinduet stenger. Om det er Fellaini, eller Flamini som står bak på drakta virker det ikke som han bryr seg noe særlig om.

Altså, jeg er ikke positiv jeg heller til at vi venter til langt ut i slutten av vinduet med å signere. Ei heller over klubben og Wenger sin håndtering av forventninger og fans som de selv har skapt. Jeg har gått fra å være en som ville tro Wenger kunne klare å snu det, til en som tviler i løpet av sommeren. Men jeg synes at han etter kampen i Tyrkia har han vært mer villig til å bekrefte at både stallen er for tynn og at nye fjes kommer inn. Og det er slik jeg ser det et skritt i riktig retning, og noe jeg tolker som positivt.

Jeg tror vel problemet kanskje er at Wenger bryr seg for mye om hva det står på drakta, og at han kun vil prøve seg på de spillerne han har sett seg ut, og ikke er åpen nok for andre alternativer. Så er jeg enig i at siden han har satset på helt feil kort hittil i vinduet nå føler presset og at må signere noen mer enn noen gang, noe som kan slå ut begge veier. Men desverre kanskje mest sannsynlig negativt.

Herregud...ser du sitter med alle svarene

Hva du snakker om? I det ene øyeblikket klager du på at jeg ikke svarer. Og når jeg svarer (min personlige mening. Har lite annet å gå etter) er dette tydeligvis feil også. Er det virkelig så vondt for deg å takle at mennesker er av forskjellig oppfatning om ting, og ikke nødvendingvis støtter ditt syn på alt?

I såfall er det vel du, og ikke jeg som føler en sitter med alle svarene.

Endret av archongamer
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke alt som har skjedd hos de respektive klubbene som jeg skrev i sted. Alt du skriver om Spurs vs Arsenal er jeg personlig helt enig i, med et lite unntak av fansen som jeg ikke akkurat synes fremstår som så fantastiske i motgang. Jeg vet ikke hva Spurs har lovet og solgt seg inn hos spillere de ville ha, men tipper de har solgt en visjon om å bli en tittelkandidtat i PL og en klubb som skal kjempe i CL etter årets sesong. Så får vi se om de klarer det, og hvis ikke hvor lenge de klarer å holde på alle de kjøper inn om visjonen evt. slår sprekker. At de har imponert i dette vinduet er det i hvertfall ingen tvil om. Og vi det stikk motsatte.

Det er 8 år med motgang og vi roper hurra for 4plass

Hvor lenge har du vært Arsenal supporter egentlig?

dra deg innpå black scarf og les litt nyttig info gutt

Endret av infinety
Lenke til kommentar

Det er 8 år med motgang og vi roper hurra for 4plass

Hvor lenge har du vært Arsenal supporter egentlig?

Det med fansen jeg siktet til har ikke noe med trofeeløse år, men hvordan visse spillere har blitt motattt etter å ha kommet til klubben som jeg skrev mer om lenger opp. Og at det muligens kan påvirke nye spillere fra å ønske seg til oss om det står mellom flere klubber.

Hvorfor er det relevant her hvor lenge jeg har vært fan ser ikke jeg helt, men gjerne utdyp om du føler annerledes.

Hyggelig du kaller meg gutt. Lenge siden noen gjorde det :)

Endret av archongamer
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg gir faen i om han koster 40 millioner euro. Vi har feilet med å by latterlige lave priser på spillere(35 mill for Suarez...) Di Maria vil heve laget kolossalt og er akkurat den type stjernespiller vi trenger. Og ja, til tider er han ei lita fitte og filmer og gjør my tull men er et navn som vil heve kvaliteten og troa på mange. Får vi inn Di Maria og Flamini, så trenger vi minst tre spillere til, og da mener jeg keeper, midtstopper og midtbane er viktigst. Drømmesenarioet hadde for min del vært om vi hadde hentet Begovic, Sakho og en Fernando/Blaise Matuidi-esque og en spiss(Benzema, Muriel, Jackson Martinez.). Er vel heller sannsynlig at vi ender med Williams og Cabaye, dessverre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...