archongamer Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Etter jeg så reprisen var det en helt grei straffe ja. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Han står stille han giroud, men straffe det kan han tydligvis Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Fy faen nå er jeg i godt humør! Trengte dette etter PL åpningen. Er forresten Giroud naturlig lefty? Har ikke fått det med meg. Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Podolski, gief me a goal, plz! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Fy faen nå er jeg i godt humør! Trengte dette etter PL åpningen. Er forresten Giroud naturlig lefty? Har ikke fått det med meg. Jupp. Høyrefoten hans er håpløs dog Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 For en redning av polakken og Sagna, bra jobbet av Sagna. Fikk litt stå der. Sagna alene mot TRE!!! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Jupp. Høyrefoten hans er håpløs dog Nettopp, derfor jeg ikke ble overraska. Han har vært litt vel daff i kveld syns jeg. Men pytt pytt. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 For en redning av polakken og Sagna, bra jobbet av Sagna. Fikk litt stå der. Sagna alene mot TRE!!! Euch! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Podolski virker rimelig lost utpå der. Har vel ikke gjort noe som helst annet enn å være feilplassert siden han kom innpå. Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Podolski kan ikke være spiss, det er ikke noe å diskutere om. Vi er heldige nå synes jeg da, vi spilte helt ok. Men fyfaen, for tafatte de var i denne kampen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Bra match. Herlig revansje for polakken etter helgens fadese, resten av laget like så. Også bra at Monreal fikk minutter. Håper bare Koscielny ikke fikk krainebrudd.. Endret 21. august 2013 av cfthompson Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 5-10% sjanse! Dette er HELT rått! 5 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Komfertabel 3-0 seier til slutt. Vi gjør en god andre omgang etter en begredelig første. Kampen synes jeg viser at I tillegg til at vi trenger å ha flere kropper i stallen så trenger vi en spiss og en midtbanespiller. Wilshere mister ballen veldig ofte, noe som skaper farlige situasjoner. Giroud er altfor stillestående. Kunne trengt en annen spisstype ved siden av seg. 5-10% sjanse! Dette er HELT rått! Overvurderte nok Fener en del. Lenge siden jeg har sett et så tafatt lag hjemme i CL. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Komfertabel 3-0 seier til slutt. Vi gjør en god andre omgang etter en begredelig første. Kampen synes jeg viser at I tillegg til at vi trenger å ha flere kropper i stallen så trenger vi en spiss og en midtbanespiller. Wilshere mister ballen veldig ofte, noe som skaper farlige situasjoner. Giroud er altfor stillestående. Kunne trengt en annen spisstype ved siden av seg. Overvurderte nok Fener en del. Lenge siden jeg har sett et så tafatt lag hjemme i CL. Og du var ikke den eneste her. Ahh, ig det er deilig at mozart starter idag også. Kommer til å bl viktig utover sesongen. Endret 21. august 2013 av medlem-140898 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) The French defender took the full force of a high kick and was taken off in the 32nd minute with what was later described as one of the worst cuts ever seen by the Arsenal medical staff. After the game, Arsene Wenger said about his centre-half, “He’s at the hospital. We need to check for any broken bone. He’s opened the skull and it’s very deep. Hopefully we’ll have news shortly.” http://news.arseblog.com/2013/08/koscielny-hospitalised-after-webo-clash/ Høres ikke godt ut. Håper han snart er tilbake. Endret 21. august 2013 av archongamer Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 Wenger sa også i post-match interviewet sitt at man måtte lete lenge etter en bedre stopper enn Sagna som er ledig. Nevnte også at vi kommer til å signere en stopper... Vi får håpe han "leter lenge" Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Ryktes jo til Toby Alderweireld. Tar gjerne han. Kan spille høyreback også. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Alderweireld hadde vært kos. Men det må flere inn. Og det raskt. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/23790314 Ornstein sier vi er interessert i Karim Benzema og Angel Di Maria! Hadde vi fått inn én av de så hadde det forsterket laget vårt helt sykt mye. Skal drømme om Benzema og Di Maria i Arsenal trøye i natt jeg! Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Tror neppe real selger benzema. Idiotisk av reql å både selge higuain og karim.. La oss gå for cunten rooney. Endret 21. august 2013 av medlem-140898 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå