tc47 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Enig med Roman der, de er ikke illojale. Men jeg skjønner at du setter verdi på de spillerne som blir i en klubb hele livet, og det gjør jeg selvfølgelig også. Elsker ikke noen mer enn Scholesy bare pga. det. Salford gutt, vokst opp der, vært der hele livet. Klager aldri, og gjør jobben. Nesten så jeg griner når jeg tenker på Scholesy LOVE him! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Enig med Roman der, de er ikke illojale. Men jeg skjønner at du setter verdi på de spillerne som blir i en klubb hele livet, og det gjør jeg selvfølgelig også. Elsker ikke noen mer enn Scholesy bare pga. det. Salford gutt, vokst opp der, vært der hele livet. Klager aldri, og gjør jobben. Nesten så jeg griner når jeg tenker på Scholesy LOVE him! Hva skjer med å trekke raske konklusjoner a? Jeg har da aldri sagt at noen på United eller i det hele tatt nevnt noen som er illojale De fleste som er i united per dags dato er forsåvidt lojale til klubben, men i fremtiden kommer nok dette til å dø litt mer bort da United er en toppklubb og foralltid ønsker å bli det (Og det er vanskelig oppdrive spillere all the time) - Nok om United. Over til Roma (...) - Neida Lenke til kommentar
KEX Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Lojale spillere hører fortiden til - de finnes knapt lenger. Penger styrer en spillers fotballkarriere, man spiller for klubben hvor det beste tilbudet legges på bordet. Trist, men sant. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Lojale spillere hører fortiden til - de finnes knapt lenger. Penger styrer en spillers fotballkarriere, man spiller for klubben hvor det beste tilbudet legges på bordet. Trist, men sant. Ah, Look around man! Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jaja. Leser noen av de siste postene i denne tråden, og tenker at det sikkert er greit å være enkel. For noen. Over til litt viktigere ting. Det var AGM i Arsenal i går. De viktigste poengene var bl.a at vi som fans ble forsikret om at klubben ikke blir solgt til utenlandske eiere. Folk som ikke har noen relasjon til klubben. Dette har jo skjedd med Manchester United, Liverpool og Chelsea og andre klubber som ikke regnes som top four. Det er viktig for meg og mange andre supportere. Nye statuer på Ashburton. les mer her: http://www.arsenal.com/news/news-archive/c...mirates-stadium Eduardo begynner trening om ca. tre uker. Det ble videre sagt at Wenger ikke utelukker nye kjøp i Januar, men mellom linjene skjønner vi (ikke dere enkle så klart) at det er svært lite sannsynlig at noen av betydning blir kjøpt. Wenger ber også om mer støtte for de yngre spilleren nedover i klubben. De kunne også ha nevnt at Thomas R. er ferdig som spiller på det nivået han var før skaden, men det er visst hemmelig. Inntil videre. Stan Kroenke ble også offisielt introdusert som "member of the board". Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Thomas R? Du mener Tomas Rosicky? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 "De kunne også ha nevnt at Thomas R. er ferdig som spiller på det nivået han var før skaden, men det er visst hemmelig. Inntil videre." Hæ? Utdyp. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ya, iRoman, din forbanna rakketforsker, det er Rosickinote det er snakk om. "De kunne også ha nevnt at Thomas R. er ferdig som spiller på det nivået han var før skaden, men det er visst hemmelig. Inntil videre." Hæ? Utdyp. Jeg kan utdype. Tomas har en fått en sjelden skade. Det er kun sett noen få ganger før. Jeg vet ikke hva det heter på norsk, men det båndet (ligament) som vanligvis festes ved kneet har røket rett av ved knesålen, og det er bad news. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ya, iRoman, din forbanna rakketforsker, det er Rosickinote det er snakk om. "De kunne også ha nevnt at Thomas R. er ferdig som spiller på det nivået han var før skaden, men det er visst hemmelig. Inntil videre." Hæ? Utdyp. Jeg kan utdype. Tomas har en fått en sjelden skade. Det er kun sett noen få ganger før. Jeg vet ikke hva det heter på norsk, men det båndet (ligament) som vanligvis festes ved kneet har røket rett av ved knesålen, og det er bad news. Noe sted man kan lese om dette?? Siste jeg hørte var at han var tilbake etter jul. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hmm, hvis det stemmer så er det synd. Men hvorfor sier da Wenger (bekrefter heller) at han er tilbake rett etter nyttår? Lenke til kommentar
KEX Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Au, da. Er det virkelig så ille med Rosicky? Kjipt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Au, da. Er det virkelig så ille med Rosicky? Kjipt. Det må vel være mer enn bare det hvis det virkelig er så ille at han aldri kommer til å være samme spilleren. Er bare å se på de videoene fra youtube channel jeg linket til. Nei, uff, triste nyheter om det stemmer; selv for meg. Lenke til kommentar
KEX Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Sørgelig er mer passende. Vi får bare krysse fingrene og håpe at han kommer tilbake i storslag. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Nå får vi vente på kilde slik at man kan være sikker da.. Jeg holder fortsatt en knapp på Wenger og at han vet bedre enn folk her på forumet, og virker merkelig at kun en person her inne er den eneste som har hørt den store "hemligheten" og til og med er villig til å dele den med andre her. Engelsk media er fortsatt totalt uvitende og på Arsenal.com ble det i forigårs sagt av Wnger han er tilbake etter jul. Spør du meg lukter det lureri lang vei Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Det er jo ikkje første gong Wenger/Arsenal har kome med eit estimat på kva tid Rosicky er tilbake, og kvar gong det nermar seg blir det utsatt. Sjølv trur eg ikkje Rosicky kjem tilbake, uheldigvis :\ Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Søndagens kamp blir ekstremt viktig for oss, ettersom United avga poeng, og Pool og Chelski møter hverandre. Hadde smakt så jævlig godt med en 3-poenger imårra. Vi har fått en liten gavepakke til å ta inn på de andre store, og nå må vi ta vare på den! Endret 25. oktober 2008 av Hegland Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Må si jeg er særdeles imponert over Hull. Leder 0-3 mot WBA akkurat nå. Kanskje ikke for ille at vi tapte... selvom det er kjipt forsatt. Anyway, vi bør klare å slå West Ham i morra. De har ikke akkurat imponert så langt og vi er i god form. Det eneste vi må unngå er å slippe inn unødvendige mål, så tror jeg vi klarer kampen greit. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Håper de gode spillerne på West Ham får noen røde kort og supsensjoner i morgen ihvertfall =) Men for alle non-Arsenal supportere blir vel den kampen, "kampen etter Chelsea - Pool" Men PL er PL; og det er det beste Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Typisk om vi mister poeng når Manutd og kanskje liverpool og chelsea også gjør. Vi MÅ ha 3 poeng. Noen som vet hvorfor vi møter Tottenham på en onsdag? Ps: Deilig at denne kampen går i HD Endret 25. oktober 2008 av NegerUngenSharu Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Noen som vet hvorfor vi møter Tottenham på en onsdag? Sånn er det bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå