Lunalotic Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Han fikk lov til å dra hjem fra trening med klubben for å trene i Danmark. Han er uønsket i Arsenal og det er ikke rart. Hva gjorde Bendtner for å bli hatet mer en Suarez egentlig ? Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Han suger i fotball. Nei, han har (hadde) stort potensiale. Det er for det meste det han gjør utenfor banen han blir hatet på for. Ekkel personlighet, altfor cocky og havner konstant i trøbbel. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Ganske sikker på at han sier dette for å senke forventningene i forhold til hvem vi henter. Og gjøre oss enda mer forbanna. GG! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Nei, han har (hadde) stort potensiale. Det er for det meste det han gjør utenfor banen han blir hatet på for. Ekkel personlighet, altfor cocky og havner konstant i trøbbel. og suger i fotball. Endret 21. august 2013 av TheGooner Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 I følge zapsportz.com(aldri hørt om) så kunne godeste Tony Adams tenke seg å bli Arséne Wenger sin etterfølger. Men på en betingelse; penger til å handle godsaker. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Hva gjorde Bendtner for å bli hatet mer en Suarez egentlig ? Som de andre over her nevner så er han ekstremt arrogant og en person som ikke akkurat er lett å like. Særlig når han er lite imponerende på banen så sier det seg selv at jeg vil ha han vekk, men grunnen til at jeg misliker han såpass er fordi han gikk ut for 3 somre siden og insinuerte at han var så jævlig god (igjen.. rimelig dårlig innsikt) at Wenger burde ha droppet van Persie for han og at han fortjente langt mer spilletid fra start på topp. Deretter fulgte han opp med å kritisere Arsenal og Wenger. Samtidig som han lovte å aldri spille for Arsenal igjen. Derfor hater jeg dansken. Og det vitner litt om hva slags type han er når han de siste 3 sesongene har blitt værende på Arsenal sin lønningsliste fordi han nekter å gå ned i lønn. Mer penger er langt mer viktig enn spilletid og det å utvikle seg som spiller. Sier absolutt alt om mannen Bendtner. I følge zapsportz.com(aldri hørt om) så kunne godeste Tony Adams tenke seg å bli Arséne Wenger sin etterfølger. Men på en betingelse; penger til å handle godsaker. Haha nei, nei og atter nei! Tony Adams er en latterlig dårlig manager. Hvis noen klarer å rykke ned med klubben så er det han. Han kan gjerne drømme, men han kan holde seg langt unna Arsenal når det gjelder en slik posisjon i klubben. Endret 21. august 2013 av Stefan_B Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Hvordan stiller folk seg til kveldens kamp? Jeg har en merkelig god følelse. Tror vi vinner 1-2. Lurer på om jeg begynner å bli syk eller om det er fordi en seier vil overbevise Wenger om at stallen er god nok. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Vi vinner, også kjører Wenger en "Se, stallen er god nok til å slå Europeisk motstand" på post game pressern... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 Hvordan stiller folk seg til kveldens kamp? Jeg har en merkelig god følelse. Tror vi vinner 1-2. Lurer på om jeg begynner å bli syk eller om det er fordi en seier vil overbevise Wenger om at stallen er god nok. Enig. Men har trua på at vi kanskje vinner med flere mål, da spillerne vil hevne seg etter å ha blitt buet ut på Emirates. Flere på Twitter som sier at tilstandene ikke er så bra i Fenerbache heller, og fansen er opprørte etter flere dårlige kamper og avgjørelser av trener. Hvorvidt de Twitter-ryktene kommer fra ordentlige Fener-fansen vet jeg ikke. Nå har det dog ikke forundret meg at vi taper. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Haha nei, nei og atter nei! Tony Adams er en latterlig dårlig manager. Hvis noen klarer å rykke ned med klubben så er det han. Han kan gjerne drømme, men han kan holde seg langt unna Arsenal når det gjelder en slik posisjon i klubben. Nå vet ikke jeg noe om kvalitetene til Adams som trener, så det skal jeg ikke uttale meg noe om. Når det gjelder kampen i kveld har jeg på følelsen at det blir uavgjort. Klarer ikke vippe mot tap eller seier enda. Noen som har sett lagoppstillingen enda? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) "Kit: Arsenal will be wearing their red and white home shirt, and red socks on Wednesday evening, blue shorts will replace the usual white ones. This is due to a colour clash with Fenerbache's kit." Blir et interessant syn. Endret 21. august 2013 av TheGooner 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Fenerbache fansen skjøt opp fyrverkeri utenfor hotellet til Arsenal spillerne for å holde de våkne i går kveld. Mye rart folk finner på, haha. http://espnfc.com/blog/_/name/thetoepoke/id/4353?cc=5739 Endret 21. august 2013 av TheGooner Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Utifra tweetene til noen av spillerne så virker det som det ga dem energi og en vilje til kampen i dag. Håper det er tilfellet. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 Arsenal team to play Fenerbahce: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Ramsey, Wilshere, Rosicky, Cazorla, Walcott, Giroud Se bort i fra midtbanekomponeringen er dette et meget sterkt lag. #Arsenal substitutes: Fabianski, Jenkinson, Monreal, Frimpong, Gnabry, Podolski, Sanogo 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Meget snodig med blå shorts Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Come on Kuyt og Meireles! Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Meget snodig med blå shorts Synes det egentlig var litt stilig jeg. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Var ikke så ille som jeg så for meg. Ikke at fargene på drakta har så mye å si for kampen da men. Endret 21. august 2013 av TheGooner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå