GrandMa Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Tenkte litt her om dagen på han Fred som spiller spiss for Brasil. Hva er hans status? Synes det begynner å bli tynt med gode spisser vi ikke har prøvd oss på... Lenke til kommentar
Simorinho Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Det vi trenger er jo en skikkelig terrier, sånn som Gustavo. Ender sikkert med at Wenger kjøper en VB... Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Jeg gråter i søvn at vi har ingen sjans på trofeer eller deltakelse i CL. Troppen er jævlig tynn og jeg har ingen tro på flere spillere, dessverre. Men jeg velger å avvente med situasjonen og heie Arsenal så godt som jeg kan. Hva annet duger jeg til? Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Tenkte litt her om dagen på han Fred som spiller spiss for Brasil. Hva er hans status? Synes det begynner å bli tynt med gode spisser vi ikke har prøvd oss på... Han vil neppe spele klubbfotball utanfor Brasil. Lenke til kommentar
Gjest medlem-311024 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 okei... masse prat om skader og spillere som ikke kommer til å spille rundt om i forskjellige sider. så jeg for spørre her om noen vet helt sikkert... hvem er det som ikke skal spille mot Fenerbahce i første oppgjør i Istanbul? skadet eller må stå over kampen p.g.a gule kort eller røde kort? hadde vært fint om noen Arsenal supportere kunne hjelpe meg... og en ting til... leste på tyrkiske sider og forumer at Arsenal har bestemt å ikke sende supportere til Tyrkia pga. voldelige tyrkiske supportere, noen som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 "If Arsenal come in with a late bid for Michu, the reaction will be 'No'..." - Swansea manager Michael Laudrup. (Source: DailyTelegraph) Nå er ikke Michu den type spiller vi er ute etter, men da er vel han også uaktuell. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Det er for sent i vinduet til å signere noen som vil forsterke oss, dessverre. Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Nei, det er det selvfølgelig ikke. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Jo, det er det. Det er jo bare å se på kommentarene til diverse managere det. Liverpool selger ikke Suarez fordi det er for sent i vinduet. Ditto Swansea med Michu. Ingen vil selge sine beste spillere når det er så kort igjen av vinduet. De har ikke tid til å erstatte dem. Tipper vi henter Flamini gratis. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Samme gjelder ved Gustavo til Wolfsburg. Arsenal target Luiz Gustavo has signed a 5-year deal at Wolfsburg. (Source: BILD) Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Altså, unntaket er spillere som en klubb aktivt ønsker å selge. Hvor mange av disse finnes det som også vil komme til oss? Når vi ikke engang klarer å lokke til oss Gustavo over Wolfsburg er det noe galt. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 TEAM NEWS: "Vermaelen is out. Monreal is out. Arteta will be out. Monreal will return soon - the others are a bit longer" #AFCvAVFC TEAM NEWS: Mertesacker will captain the team #AFCvAVFC Blir spennende så se denne kampen ja.... Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Mikel Arteta believes Arsenal can mount a title challenge in 2013/14"I'm convinced there will be signings this summer. We already have a very strong team - and if we get new faces they will be welcome." Optimismen er til å bli irritert av. 2 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Brazil midfielder Gustavo signs for Wolfsburg Da var det offisielt. La Arsenal inn et offisielt bud på han egentlig? Noen kilder på det noe sted? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Brazil midfielder Gustavo signs for Wolfsburg Da var det offisielt. La Arsenal inn et offisielt bud på han egentlig? Noen kilder på det noe sted? Tror ikke det har vært noe offisielt om at Arsenal er ute etter Gustavo i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Tror ikke det har vært noe offisielt om at Arsenal er ute etter Gustavo i det hele tatt.. Jo Ornstein bekreftet det Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 "Arsene Wenger admits Mikel Arteta injury will force him into the transfer market"http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/arsene-wenger-admits-mikel-arteta-2174863#ixzz2c9fUoCs4 Seriøst. Må det 12 skader til før han ser problemet? Forbanna idiot. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Jo Ornstein bekreftet det Ifølge mer "troverdige" folk så fikk vi ikke godkjent et bud på Gustavo engang, men at vi fikk lov til å innlede samtaler med "folka" hans. Skal dog ha ligget mer enn et godt stykke under hva Wolfsburg var villige til å betale han i uka. Tipper Wenger prøvde å lowballe både budet og lønningene til Gustavo. Rundt £8-10m i overgangssum og rundt £70k i uka. Sier seg selv at slikt blir det særdeles få spillere av. "Arsene Wenger admits Mikel Arteta injury will force him into the transfer market" http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/arsene-wenger-admits-mikel-arteta-2174863#ixzz2c9fUoCs4 Seriøst. Må det 12 skader til før han ser problemet? Forbanna idiot. Har tidligere sagt at mannen har mistet grepet, men han har jo vitterlig blitt enda verre. Blir trolig Flamini på korttidskontrakt hvis det kommer inn en spiller. Når det gjelder Wenger så burde dette virkelig være hans siste sesong som manager for Arsenal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Tror jeg skal prøve å dempe forventningene i år. Orker ikke dette her mer. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Starter Walcott i morgen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå