Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har vel ikke jeg sagt noe om de to du nevner, men å bruke tid på spillere vi uansett ikke vil få har vi jo gjort nok denne sommeren allerede.

Men Chelsea som er større rival i år kan få han? Har ikke noe tro på at Rooney blir i Manchester noe særlig lenger. Suarez er en langt mer far fetched overgang enn Rooney imo. Suarez var ligaen beste spiss i fjor og det finne singen grunn for LFC å selge han til klubben de kan konkurrere om 4. plassen mot...

Jeg sliter med å se andre enn Rooney som mulig target nå. Alt annet blir i beste fall en liten upgrade fra det vi har med Giroud i dag. Regner med vi ender opp uten noen og ligger lamslåtte etter jul og griner etter spillere igjen, uten at det kommer til å skje en dritt. Er så jævlig lei!

Lenke til kommentar

Chelsea har vel fått beskjed om at Rooney ikke er til salgs, uansett pris de også.

http://www.tv2.no/sp...is-3865261.html

Så er jeg ikke negativ til å få Rooney jeg, men som sagt er det vel mye som tyder på at United ikke har noen intensjon om å selge han, og i hvertfall ikke til en rivaliserende klubb. Så kaster vi bort tiden igjen nå på han er det større odds for at vi griner enn om vi fokuserer på evt., spillere som vil slippes av sine klubber.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
DC ‏@DLDN22

All I will say is the reason for the delay for the transfers so far is Wenger. Not Gazidis or **** Law on this occasion.

Vil si det er pretty much game over i forhold til overganger. Wenger er tydeligvis ikke interessert i å hente noen. Hadde han vært det ville vi hatt nye spillere.

Kan ikke vente til denne fyren får sparken. Gazidis kan ikke gi ham ny kontrakt etter denne sommeren. Da drar jeg til London for å demonstrere sammen med de lokale.

Lenke til kommentar

Det er lov til å jobbe med flere spillere på en gang. Just sayin'!

Men ironisk at ingen klubber i PL vil selge til oss, fordi vi er rivaler. Men vi har ingen problemer med å selge til dem. Ref. Adebayor, Cole, Nasri, RvP, etc...

Vil si det er pretty much game over i forhold til overganger. Wenger er tydeligvis ikke interessert i å hente noen. Hadde han vært det ville vi hatt nye spillere.

Hvem faen er @DLDN22? :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Greit å legge ved "kilder" når du poster sånt.

Flaut. Jeg prøvde å finne det igjen i twitter-feeden min, og det ser ut som jeg har merget to tweets sammen. Det var en tweet om Luiz Gustavo, og en om Luiz Suarez som blir i LFC. My bad!

Men Napoli er på banen for Gustavo da, så da er vi vel fucked, så lenge ikke Gustavo absolutt ikke vil til Napoli.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2392311/Napoli-rival-Arsenal-signing-Luiz-Gustavo.html

Lenke til kommentar

Haha shit happens. :p

Vel Napoli er jo ryktet til alt for tida. De var jo visstnok også interessert i Sebastian Perez etter at han ikke signerte med oss pga. arbeidstillatelse. Så det er kanskje lurt å ta ting med en viss klype salt.

Napoli har også en sterk midtbane med Hamsik, Inler og Behrami. Samt 2-3 gode backups. Sjansen hans for å spille fast er langt større i Arsenal da det egentlig bare er Ramsey og Arteta å kjempe mot og Arteta fyller 32 år etter nyttår.

Det som dog favoriserer Napoli er vel at han får mer penger der samt at Bayern trolig vil få et høyere bud fra Napoli hvis de virkelig ønsker seg Gustavo. Pluss at været i Italia er milevis bedre enn i England. Er dog ekstremt mye rasisme der, så kan ikke skjønne at spillere av et litt mørkere "complexion" i det hele tatt går til italienske klubber.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

5:34 PMTransfer News Live @DeadlineDayLive

Luis Suárez has not told Liverpool he wants to stay at the club contrary to reports in the Uruguayan media today. (Source: BBC Football)

Lenke til kommentar

For å si det slik. Når Wolfsburg er en mer attraktiv klubb enn Arsenal så vet man at klubben har feilet de siste årene.

Dog.. kildekritikk er alltid verdt å sjekke opp. Samme avis meldte i går at Gustavo var fryktelig nærme Arsenal, men mye kan jo skje på en dag.

Skal også nevnes at Gustavo selv er bortreist da han er på landslagssamling med Brasil og uttalte gjennom agenten sin i går at han ville komme med en kunngjøring i morgen. Så hvordan han da kan ha signert for Wolfsburg må jeg stusse på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...