Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bare for å slippe å spille landskamp. Det veit du.

Tviler. Walcott sin skade virker ikke så alvorlig, men Ramsey er garantert ute.

Sanogo også skadet: http://news.arseblog.com/2013/08/sanogo-a-doubt-with-hamstring-problem/?utm_source=feedburner.com%2Farseblognews&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+arseblognews+%28Arseblog+News+-+the+Arsenal+news+site%29

dersom alle disse er ute kan vi knapt stille med benk mot AV.

Lenke til kommentar

Tviler. Walcott sin skade virker ikke så alvorlig, men Ramsey er garantert ute.

Sanogo også skadet: http://news.arseblog.com/2013/08/sanogo-a-doubt-with-hamstring-problem/?utm_source=feedburner.com%2Farseblognews&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+arseblognews+%28Arseblog+News+-+the+Arsenal+news+site%29

dersom alle disse er ute kan vi knapt stille med benk mot AV.

Slapp av. Det ordner seg.

Lenke til kommentar

Yoann Gourcuff er villig til å gå ned i lønn for å bli Arsenal-spiller. Det er klubbpresidenten, Jean-Michel Aulas, som bekrefter dette, ifølge London Evening Standard.

– Alt jeg vet, hvis jeg har forstått riktig, er at han er klar for å gå ned i lønn for å spille for Arsenal.

Lenke til kommentar

Yoann Gourcuff er villig til å gå ned i lønn for å bli Arsenal-spiller. Det er klubbpresidenten, Jean-Michel Aulas, som bekrefter dette, ifølge London Evening Standard.

– Alt jeg vet, hvis jeg har forstått riktig, er at han er klar for å gå ned i lønn for å spille for Arsenal.

Meh...

/\

This man speaks the truth. For 4 år siden.. ja definitivt. Nå derimot er han langt ifra god nok til å spille for Arsenal.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke et skikkelig overgangsvindu uten et Gourcuff-rykte, men fyren gikk fra å være lovende ung spiler, til å bli en helt ok Ligue 1-spiller. Han er en middelmådig backup at best, og han virker desperat etter å få noe ut av karrieren etter å ha blitt strandet i Frankrike. Skadeplaget er han vel og, om jeg husker rett?

Neeext...

Lenke til kommentar
Samuel ‏@samuelj29060

Ornstein: The market has not moved as expected for them #AFC

Ornstein: "Wenger, who is in control of all transfers at Arsenal, won't pay over his valuations of players." #AFC

Samuel ‏@samuelj29060

Ornstein: "Arsenal have 3-4 options (other than Suarez), Rooney is one, but club have accepted they might not sign a star striker."

Herrefred. Amatører.

Edit:

Heh, festlig

Martin Charquero @ MartinCharquero 3m

ATTENTION. Luis Suarez confirmed to me that he will not leave Liverpool. The support of the fans in recent weeks influenced the decision.

Martin Charquero @ MartinCharquero 2m

Luis Suarez looks like probably a renewal (extension) of the contract that binds him to Liverpool.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/luis-suarez-staying-liverpool-striker-2164107

Er jævlig spent på hva Wenger finner på nå. Klokken tikker fort. 2.5 uker igjen av vinduet. Beste tips: Vi henter ingen.

Perez fikk forresten ikke arbeidstillatelse og skal visstnok til Napoli.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Dzeko hadde jeg tatt, men han er vel strengt tatt veldig lik Giroud (bare bedre) i spillestilen? Vi trenger en spiss som kan skape noe ut av ingenting og som godt kan spilles ute til venstre.

Michu er vel mere en spiss som spiller bare en spiller som Giroud. Tror ikke han vil fungere alene på topp i vårt system. Blir litt som Børven i Enga. Ikke stor og sterk nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...