Benbjo Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Skal ikke undervurdere Fener, nei. De er et meget godt lag. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Hvor bra kommer jo ann på hvem du sammenligner med, men ja et godt fotballlag er det. Men Arsenal er et enda bedre lag, og er for favoritt å regne over to kamper. Så jeg er optimistisk på avansement. Har null tro på de blir kastet ut av CL selv om de muligens burde om anklagene stemmer. Nå har ikke jeg fått fulgt m ed mye fra jobben her, men er det bestemt hvem som har hjemmekamp først? Har vi hjemme først tror jeg fort bortekampen blir enklere. De vil nok da legge 10 mann på egen 16 meter på Emirates, mens vi får langt mer rom å spille de ut i Tyrkia. Lenke til kommentar
Kose Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Fener har hjemmekamp først. http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=10112977 Endret 9. august 2013 av Kose Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Hvor bra kommer jo ann på hvem du sammenligner med, men ja et godt fotballlag er det. Men Arsenal er et enda bedre lag, og er for favoritt å regne over to kamper. Vi var favoritt mot Bradford forrige sesong og. Burde slått de uten noen problemer. Håpløst argument. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Hvor bra kommer jo ann på hvem du sammenligner med, men ja et godt fotballlag er det. Men Arsenal er et enda bedre lag, og er for favoritt å regne over to kamper. Så jeg er optimistisk på avansement. Har null tro på de blir kastet ut av CL selv om de muligens burde om anklagene stemmer. Nå har ikke jeg fått fulgt m ed mye fra jobben her, men er det bestemt hvem som har hjemmekamp først? Har vi hjemme først tror jeg fort bortekampen blir enklere. De vil nok da legge 10 mann på egen 16 meter på Emirates, mens vi får langt mer rom å spille de ut i Tyrkia. Statistikken sier vel at de som har bortekamp sist går videre? Mener jeg leste noe slikt en gang. Skal se om jeg kan grave det frem. Edit: Hmm, det var visst omvendt jeg tenkte på, altså borte først, men forskning tilbakeviser dette: http://epub.ub.uni-muenchen.de/11483/1/tr080.pdf Interessant lesning forøvrig. Lurer på hva da det er jeg har lest. Må være noe ekstra informasjon jeg har glemt, f.eks 1-1 resultat borte viser at hjemmelaget i neste match da oftest går videre eller noe slikt. Endret 9. august 2013 av Benbjo Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Vi var favoritt mot Bradford forrige sesong og. Burde slått de uten noen problemer. Håpløst argument. Ja det synes du vel. Men jeg står på at vi er et bedre lag enn både Bradford og Fenerbache jeg. Og selv om fotballen er rund og alt det der så er vi favoritt mot både Bradford og Fenerbache any day. Endret 9. august 2013 av archongamer 2 Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Selvfølgelig er Arsenal favoritt. Men ja, det blir en tøff kamp for dere i Istanbul. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Ja det synes du vel. Men jeg står på at vi er et bedre lag enn både Bradford og Fenerbache jeg. Og selv om fotballen er rund og alt det der så er vi favoritt mot både Bradford og Fenerbache any day. Det var det vel ingen som var uenig med deg i. Men faktum er at vi ikke er i form, og skal møte Fenerbache i heksegryta nede i Istanbul. En dårlig kamp der, så kan vi ende opp med Europa League. Det er ingen selvølge at vi knuser dem på Emirates. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Det var det vel ingen som var uenig med deg i. Men faktum er at vi ikke er i form, og skal møte Fenerbache i heksegryta nede i Istanbul. En dårlig kamp der, så kan vi ende opp med Europa League. Det er ingen selvølge at vi knuser dem på Emirates. Nå gjenstår det vel å se hvilken form laget er i når alvoret setter i gang, og selvsagt kan det jo ende med tap og EL. Ingen kamper er walkover, men gidder ikke sitte nå og tro vi taper heller, så jeg velger å være optimist. At de starter hjemme ser jeg på kun som fordel for oss. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Statistikken sier vel at de som har bortekamp sist går videre? Mener jeg leste noe slikt en gang. Skal se om jeg kan grave det frem. Edit: Hmm, det var visst omvendt jeg tenkte på, altså borte først, men forskning tilbakeviser dette: http://epub.ub.uni-m...483/1/tr080.pdf Interessant lesning forøvrig. Lurer på hva da det er jeg har lest. Må være noe ekstra informasjon jeg har glemt, f.eks 1-1 resultat borte viser at hjemmelaget i neste match da oftest går videre eller noe slikt. Laget som spiller borte i første kampen har alltid en "fordel". Det er bedre å spille på resultat hjemme enn borte. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 10-15% sjanse for at vi går videre tenker jeg. Vi er avhengig av et godt resultat på bortebane. Seriøst? Det er vel heller 10%-15% sjanse for at Fenerbache går videre. Hvilke klassespillere er det du frykter? Meireles? Kuyt? 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 Arsenal have a total squad of 22. And thats Including Gnabry, Akpom, Zelalem, Martinez and Eisfeld.” Bra Wenger. Jævla bra. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Knallbra. Minst fire-fem for lite. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Støttes. Troppen er alt for tynn. Arsenal har ei heller den beste skadehistorikken. Selv om den siste sesongen var en av de bedre, husker jeg fortsatt sesongene vi hadde 8-10 skadete samtidig. Lykke til med det Wenger. Jeg stoler fortsatt på at han ikke er helt brainless. Det er nuts å gå på en ny sesong med denne tynne stallen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 http://www.liverpool.no/nyheter/arsenal-aksepterer-sureznei.aspx ARSENAL AKSEPTERER SUÁREZ-NEI Arsenal-manager Arsène Wenger respekterer at Liverpool ikke vil selge Luis Suárez. http://www.arsenal.com/news/news-archive/wenger-we-will-act-respectfully? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 London-klubben ønsker å forsterke laget med en spiss og vendte nesen mot Suárez etter at Real Madrid-angriper Gonzalo Higuaín valgte å skrive under for Arsenal. Men Liverpool ønsker ikke å selge storscoreren, og både manager Brendan Rodgers og eier John W. Henry har gjort det krystallklart. Hehe bra artikkel Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Skriveleif forekommer.når man får overdose av arse og anal 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Tviler på at Wenger har en plan B. Eller C. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 Spent på hvem vi stiller med i morgen mot Manchester City. Kanskje kampen får Wenger til å få fingern ut av ræva til Steve Bould og faktisk signere noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå