Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor bra kommer jo ann på hvem du sammenligner med, men ja et godt fotballlag er det. Men Arsenal er et enda bedre lag, og er for favoritt å regne over to kamper. Så jeg er optimistisk på avansement. Har null tro på de blir kastet ut av CL selv om de muligens burde om anklagene stemmer.

Nå har ikke jeg fått fulgt m ed mye fra jobben her, men er det bestemt hvem som har hjemmekamp først?

Har vi hjemme først tror jeg fort bortekampen blir enklere. De vil nok da legge 10 mann på egen 16 meter på Emirates, mens vi får langt mer rom å spille de ut i Tyrkia.

Lenke til kommentar

Hvor bra kommer jo ann på hvem du sammenligner med, men ja et godt fotballlag er det. Men Arsenal er et enda bedre lag, og er for favoritt å regne over to kamper.

Vi var favoritt mot Bradford forrige sesong og. Burde slått de uten noen problemer. Håpløst argument.

Lenke til kommentar

Hvor bra kommer jo ann på hvem du sammenligner med, men ja et godt fotballlag er det. Men Arsenal er et enda bedre lag, og er for favoritt å regne over to kamper. Så jeg er optimistisk på avansement. Har null tro på de blir kastet ut av CL selv om de muligens burde om anklagene stemmer.

Nå har ikke jeg fått fulgt m ed mye fra jobben her, men er det bestemt hvem som har hjemmekamp først?

Har vi hjemme først tror jeg fort bortekampen blir enklere. De vil nok da legge 10 mann på egen 16 meter på Emirates, mens vi får langt mer rom å spille de ut i Tyrkia.

Statistikken sier vel at de som har bortekamp sist går videre? Mener jeg leste noe slikt en gang. Skal se om jeg kan grave det frem.

Edit: Hmm, det var visst omvendt jeg tenkte på, altså borte først, men forskning tilbakeviser dette: http://epub.ub.uni-muenchen.de/11483/1/tr080.pdf

Interessant lesning forøvrig.

Lurer på hva da det er jeg har lest. Må være noe ekstra informasjon jeg har glemt, f.eks 1-1 resultat borte viser at hjemmelaget i neste match da oftest går videre eller noe slikt.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Vi var favoritt mot Bradford forrige sesong og. Burde slått de uten noen problemer. Håpløst argument.

Ja det synes du vel. Men jeg står på at vi er et bedre lag enn både Bradford og Fenerbache jeg. Og selv om fotballen er rund og alt det der så er vi favoritt mot både Bradford og Fenerbache any day.

Endret av archongamer
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja det synes du vel. Men jeg står på at vi er et bedre lag enn både Bradford og Fenerbache jeg. Og selv om fotballen er rund og alt det der så er vi favoritt mot både Bradford og Fenerbache any day.

Det var det vel ingen som var uenig med deg i. Men faktum er at vi ikke er i form, og skal møte Fenerbache i heksegryta nede i Istanbul. En dårlig kamp der, så kan vi ende opp med Europa League. Det er ingen selvølge at vi knuser dem på Emirates.

Lenke til kommentar

Det var det vel ingen som var uenig med deg i. Men faktum er at vi ikke er i form, og skal møte Fenerbache i heksegryta nede i Istanbul. En dårlig kamp der, så kan vi ende opp med Europa League. Det er ingen selvølge at vi knuser dem på Emirates.

Nå gjenstår det vel å se hvilken form laget er i når alvoret setter i gang, og selvsagt kan det jo ende med tap og EL. Ingen kamper er walkover, men gidder ikke sitte nå og tro vi taper heller, så jeg velger å være optimist. At de starter hjemme ser jeg på kun som fordel for oss.

Lenke til kommentar

Statistikken sier vel at de som har bortekamp sist går videre? Mener jeg leste noe slikt en gang. Skal se om jeg kan grave det frem.

Edit: Hmm, det var visst omvendt jeg tenkte på, altså borte først, men forskning tilbakeviser dette: http://epub.ub.uni-m...483/1/tr080.pdf

Interessant lesning forøvrig.

Lurer på hva da det er jeg har lest. Må være noe ekstra informasjon jeg har glemt, f.eks 1-1 resultat borte viser at hjemmelaget i neste match da oftest går videre eller noe slikt.

Laget som spiller borte i første kampen har alltid en "fordel". Det er bedre å spille på resultat hjemme enn borte.

Lenke til kommentar

Støttes. Troppen er alt for tynn. Arsenal har ei heller den beste skadehistorikken. Selv om den siste sesongen var en av de bedre, husker jeg fortsatt sesongene vi hadde 8-10 skadete samtidig. Lykke til med det Wenger. Jeg stoler fortsatt på at han ikke er helt brainless. Det er nuts å gå på en ny sesong med denne tynne stallen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...