Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898

Faen, vi fikk meget vanskelig kvallikmatch... Tror vi spiller EL i år.

 

Vi møter Fenerbache...

 

Verst mulig motstand, dessverre.

 

Tja, jeg rangerer psv som et bedre lag. Real s er også gode.

 

Uansett, vi bør jo slå dem ut. Ellers har vi iingenting å gjøre i cl.

 

 

Sjekka stallen deres, de har definitvt spillere som kan l trøbbel her..

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Fenerbache er et lag helt på høyde med oss og vi sliter generelt med lag fra øst-europa. Vi kan fort tape med 2-3 mål borte og da blir det vanskelig.

 

10-15% sjanse for at vi går videre tenker jeg. Vi er avhengig av et godt resultat på bortebane.

 

Lol. Vanskelig blir det. Men de er da ikke storfavoritter.

 

Come on dude, 15%?

Lenke til kommentar

Tyrkia ligger sørøst i Europa. Det er ikke et østblokk land. :p

 

Benbjo skrev ikke østblokk-land... Han skrev Øst-Europa, og det er da rimelig korrekt. Sørøst om man skal være jævlig pirkete.

 

Fenerbache er vel det verste vi kunne trukket. Den tyrkiske fansen er gale og det er vanskelig å spille mot de i Istanbul. Spent på hva som skjer med den saken deres, men hadde ikke vært meg i mot om de mister plassen i kvalikken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Benbjo skrev ikke østblokk-land... Han skrev Øst-Europa, og det er da rimelig korrekt. Sørøst om man skal være jævlig pirkete.

 

Fenerbache er vel det verste vi kunne trukket. Den tyrkiske fansen er gale og det er vanskelig å spille mot de i Istanbul. Spent på hva som skjer med den saken deres, men hadde ikke vært meg i mot om de mister plassen i kvalikken.

 

This.

 

Bare se på statistikken vår mot Galatasaray, Olympiakos osv. Har vel stort sett tapt mot sistnevnte de gangene vi har møttes de siste årene. På bortebane that is.

Lenke til kommentar

Fenerbache er er et lag vi skal slå, og vi er uansett hva noen her prøver å innbille seg et bedre lag enn de.

 

Bør gå greit, og skulle vi mot formodning ryka har vi ikke noe i CL å gjøre uansett..

4-1 sammenlagt..

 

Bør slå, ja, men det er overhodet ikke noe walkover. En dårlig match i Istanbul, så kan dette fort gå Fener sin vei. Men jeg tror vi klarer det, selvfølgelig. Men det er ingen enkel motstander.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...