Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Suarez kan ikke spille før etter vinduet stenger, så kanskje Wenger driter i om han får hentet han før sesongstart? Er jo en god stund igjen av vinduet fortsatt.

 

Capoue til Tottenham skjønner jeg ikke helt. Begynner de ikke å få litt mange midtbanespillere som heller i den defensive retningen? Hvis de mister Bale trenger de vel en kreativ spiller som kan skape noe. Så jo hvordan Bale måtte fikse målene alene forrige sesong. Kan dog bli farlig hvis de har planer om å hente tilbake Modric som en del av Bale-overgangen.

 

Må si jeg synes Arsenals tropp fortsatt er en del bedre enn Spurs.

 

Capoue kan spille stopper når det trengs, og det trengs.

Av rene defensive midtbanespillere med KVALITET, har vi kun Sandro.

Dembele og Paulinho er box-to-box midtbanespillere.

 

Vi holder tilsynelatende på med noe vi skulle gjort for lenge siden, styrke dybden i stallen.

Lenke til kommentar

Veit jo ikkje prisen endo, men eg syns me kunne beholdt han... Uansett om han kan ver sløvaste mest irriterande spelar til tide, men Arsenal treng virkelig den bredden dei har..

 

David Ornstein ‏@bbcsport_david 4 t

Arsenal confirm sale of forward Gervinho to Roma. Fee understood to be £8m #bbcfootball #afc

Lenke til kommentar

Men da har vi vel kommet like langt? Bortsett fra at alt dere gjør er å klage, uansett hva Wenger gjør på overgangsmarkedet. Jeg derimot, er rimelig fornøyd ettersom vi for første sesong på altfor mange år ser ut til å klare å beholde alle spillerne fra fjorårssesongen. Selvfølgelig har jeg skulle sett en og annen ny spiller komme inn dørene på Emirates, og jeg har fortsatt troen på at vi også får det før vinduet stenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men da har vi vel kommet like langt? Bortsett fra at alt dere gjør er å klage, uansett hva Wenger gjør på overgangsmarkedet. Jeg derimot, er rimelig fornøyd ettersom vi for første sesong på altfor mange år ser ut til å klare å beholde alle spillerne fra fjorårssesongen. Selvfølgelig har jeg skulle sett en og annen ny spiller komme inn dørene på Emirates, og jeg har fortsatt troen på at vi også får det før vinduet stenger.

 

Jeg tvinger deg ikke til å lese, like eller kommentere det vi skriver om her. Hva du synes om hva vi skriver er for meg helt likegyldig.

Lenke til kommentar

Jeg tvinger deg ikke til å lese, like eller kommentere det vi skriver om her. Hva du synes om hva vi skriver er for meg helt likegyldig.

Ingen som tvinger deg til å lese mine kommentarer heller, men her er du.

 

Orker ikke mer av all negativiteten her, så følger Professoren og tar forumpause ihvertfall frem til vinduet har stengt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Men da har vi vel kommet like langt? Bortsett fra at alt dere gjør er å klage, uansett hva Wenger gjør på overgangsmarkedet. Jeg derimot, er rimelig fornøyd ettersom vi for første sesong på altfor mange år ser ut til å klare å beholde alle spillerne fra fjorårssesongen. Selvfølgelig har jeg skulle sett en og annen ny spiller komme inn dørene på Emirates, og jeg har fortsatt troen på at vi også får det før vinduet stenger.

 

Og denne holdningen er grunnen til at vi ikke lenger er en toppklubb. Fornøyd med status quo.

 

Edit: Ser ut til at John W Henry igjen har gått ut og sagt at de aldri vil selge til oss. Time to move on, Wenger.

 

He said: “We are not going to sell Luis.

“For all the top clubs it’s extremely important [not to sell to a rival] but especially for Liverpool because we’re not in Europe this year and have not been in the Champions League for a while. To sell to a rival for those positions, or one of them, would be ludicrous.

“Liverpool needs to be playing in Europe. It needs to be playing in the Champions League. That’s what Liverpool football club is about.”

He continued: “I’m unequivocal that we won’t sell to Arsenal, whatever the bid is.

“I have not said it to Stan [Kroenke, Arsenal's majority shareholder] but I had a personal conversation with others at Arsenal and told him [Gazidis] we would not sell to Arsenal.”

Endret av Benbjo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Even if we stay as we are now, we are a great team and we showed that in the last 10 games last season. We just need to do that a bit more on a consistent level at the start of this year but every player who is at Arsenal is a top-class player.

 

Litt av en statement fra Walcott. Hvis jeg tar på meg Arsenal brillene mine og lever meg inn i Arsenal drømmeverden min er alt sant. Men seriøst, hvor sannsynlig er det med den dybden som stallen har nå og forsterkningene til andre klubber for at vi skal være med å kjempe om pokalene.

 

Får vi inn Gustavo og Willian/A. Witsel, så kan vi skyve walcott opp på topp. Aksepterer den løsningen hvis vi ikke får Suarez.

 

Kunne også prøvd oss på Badstuber. Kontrakten hans med Bayern går ut i 2014.

 

http://www1.skysport...out-luis-suarez

Endret av infinety
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...