atwater Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Godt å få bekreftet at Fabregas ikke er på vei til United: http://www.dagbladet.no/2013/08/08/sport/fotball/barcelona/cesc_fabregas/28595113/ Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Helt sykt.. Transfer News: Toulouse have confirmed they are close to finalising a deal with Spurs for Etienne Capoue Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Tottenham appear to have won the race for one of France's most coveted players whose defensive capabilities will add strength and solidity to an already powerful midfield PROFILE By James Eastham If Tottenham sign Etienne Capoue they’ll have secured the arrival of one of Ligue 1’s most coveted players. http://www.goal.com/en/news/1717/editorial/2013/08/08/4173200/one-of-frances-best-central-midfielders-meet-tottenham?ICID=HP_TS_1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Suarez blir Arsenals Messi KOMMENTAR: Om han kjøpes, kan Luis Suárez bli like viktig for Arsenal som Lionel Messi er for Barcelona. http://www.nrk.no/sport/fotball/suarez-blir-arsenals-messi-1.11171559 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Det blir ikke i år i så tilfelle Lenke til kommentar
atwater Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Aaron Ramsey gjennomførte i dag en spørsmåls-seanse med Arsenal-fansen. Der ble han bedt om å beskrive Tottenham med ett ord. Ramsey svarte: Fifth. Måtte le litt av denne 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Q: If you could choose a player to play alongside? Arteta: Messi Ramsey: George Best Per: Podolski Podolski: Per! Zelalem: M. Laudrup hahaha Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Suarez kan ikke spille før etter vinduet stenger, så kanskje Wenger driter i om han får hentet han før sesongstart? Er jo en god stund igjen av vinduet fortsatt. Capoue til Tottenham skjønner jeg ikke helt. Begynner de ikke å få litt mange midtbanespillere som heller i den defensive retningen? Hvis de mister Bale trenger de vel en kreativ spiller som kan skape noe. Så jo hvordan Bale måtte fikse målene alene forrige sesong. Kan dog bli farlig hvis de har planer om å hente tilbake Modric som en del av Bale-overgangen. Må si jeg synes Arsenals tropp fortsatt er en del bedre enn Spurs. Endret 8. august 2013 av jlf Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Suarez kan spille CL. For øvrig, det er ikke bare en ny spiss vi trenger... vi trenger en defensiv orientert midtbane spiller plus en ny stopper. Og hva skjer om Suarez ikke kommer, har vi en plan 'b'? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Suarez kan spille CL. For øvrig, det er ikke bare en ny spiss vi trenger... vi trenger en defensiv orientert midtbane spiller plus en ny stopper. Og hva skjer om Suarez ikke kommer, har vi en plan 'b'? Midtstopper, defensiv midtbane/dyptligende sentral midtbane + spiss er hva jeg har satt som minstekrav på hva vi burde gå til anskaffelse av dette vinduet. En skade på Mertesacker/Koscielny, Arteta eller Giroud så er vi fucked. For å ikke snakke om Cazorla.. grøss og gru. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Midtstopper, defensiv midtbane/dyptligende sentral midtbane + spiss er hva jeg har satt som minstekrav på hva vi burde gå til anskaffelse av dette vinduet. En skade på Mertesacker/Koscielny, Arteta eller Giroud så er vi fucked. For å ikke snakke om Cazorla.. grøss og gru. Veldig enig. Håper bare Wenger ser det samme og har noen lure signeringer på vei inn.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Altså, siden Miquel stakk på lån så må vi vel få inn en midtstopper? Hvis ikke Wenger tenker at Sagna er 4. valg da og at Jenkinson er god nok til å starte 15+ kamper på backen. Skulle ikke forundre meg. Suarez kan ikke spille før etter vinduet stenger, så kanskje Wenger driter i om han får hentet han før sesongstart? Er jo en god stund igjen av vinduet fortsatt. Capoue til Tottenham skjønner jeg ikke helt. Begynner de ikke å få litt mange midtbanespillere som heller i den defensive retningen? Hvis de mister Bale trenger de vel en kreativ spiller som kan skape noe. Så jo hvordan Bale måtte fikse målene alene forrige sesong. Kan dog bli farlig hvis de har planer om å hente tilbake Modric som en del av Bale-overgangen. Må si jeg synes Arsenals tropp fortsatt er en del bedre enn Spurs. Jaha? De eneste posisjonene de ikke har bedre alternativ enn oss er venstreback og høyre kant. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Suarez - Jeg forsvarer fortsatt Liverpool-trøya, og det kommer jeg til å gjøre frem til siste minutt, sier Luis Suarez til Marca. - Mitt mål er å inngå en avtale med klubben på en vennlig måte. Jeg håper at klausulen vi ble enige om for ett år siden blir innfridd. Frem til nå har den ikke det. - Det er ikke slik at jeg ønsker eller er ivrig etter å dra, men jeg liker at ting er klare. For ett år siden gjorde jeg rede for mitt ståsted overfor klubben. - Gerrard har mye historie med Liverpool. Hans ord er meget viktige, men alle bør forstå at jeg har behov for å spille Champions League for å fortsette min utvikling som fotballspiller. Nå har jeg sjansen, og jeg ønsker å ta den. - En Champions League-klubb (Arsenal) gjør en stor innsats for å få tak i meg. Det har vært mange rykter (om Real) som var annerledes enn virkeligheten: Madrid har aldri kontaktet meg personlig eller Liverpool for å forsøke å forhandle. - Alle spillere har ambisjoner om å nå toppen. Real Madrid er blant de viktigste klubbene i verden. Det ville være vanskelig å si nei til Real Madrid. Jeg vil bestemme meg for hva som er best for mitt privatliv og min familie. - Vi (Suarez og hans representanter) fikk et tilbud fra et Champions League-lag. Vi vurderte situasjonen i og bestemte oss for at burde vi fornye kontrakten med en ny klausul ettersom det kom inn en ny manager (Rodgers) og klubben ville gjøre en stor innsats for å komme med i Europa: Dersom vi ikke kom til Champions League, kunne jeg dra om det kom et bud på over £40M. - Jeg føler ikke at dette er mine siste dager i klubben. Jeg trives fortsatt å være i Liverpool og øyeblikkene jeg opplever med denne klubben. Jeg husker dagen jeg debuterte. Jeg kom hit fra Ajax med store forventninger. Deretter har jeg spilt noen uforglemmelige kamper. - Liverpool-supporterne er utrolige. Jeg er meget takknemlig for deres støtte. Jeg er meget stolt av å føle deres kjærlighet, og det viser at jeg gjør en god jobb. Hadde tart seg ut om vi ikke kvalifiserer oss til cl... Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Jaha? De eneste posisjonene de ikke har bedre alternativ enn oss er venstreback og høyre kant. Hele forsvarsrekka vår er bedre enn Tottenham sin er syntes jeg. Syntes også at Arteta, Cazorla og Walcott er bedre enn noen av de tilsvarende på Tottenham. Dog.. resten av de posisjonene har Tottenham ypperlige spillere vi ikke er i nærheten av. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Vi har visstnok signert Jadeyoui på free transfer. Faen meg latterlig. 27 år gammel og kommer fra Ligue 2. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Han tyter fortsatt om en klausul som ikke eksisterer ser jeg. Får trene hjemme i Hagen siden han ikke tok hintet. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 I Tottenhams forsvarsrekke er det bare Verthongen som er bedre enn våre stoppere, og begge back-posisjonene har vi bedre spillere. På sentral midtbane er de vel hakket hvassere enn oss, men er sikker på at Ramsey fortsetter de store stegene han tok på slutten av fjorårssesongen. På SOM er Cazorla milevis bedre enn deres alternativer, samt på høyrekant er Walcott mye bedre enn Lennon. Soldado og Bale er dessverre en god del bedre enn vår spiss og venstrekant. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Vi har visstnok signert Jadeyoui på free transfer. Faen meg latterlig. 27 år gammel og kommer fra Ligue 2. Haha. Begriper ikke denne overgangen. Burde heller satset på Coq. Kan umulig være dårligere. Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Jaha? De eneste posisjonene de ikke har bedre alternativ enn oss er venstreback og høyre kant. Keeperplassen er de selvsagt bedre enn oss. Forsvarsrekka vår er overall bedre. Og midtbanen, helt ærlig, hvem av Spurs sine spillere ville du hatt kontra våre? Åpenbart Bale, men han stikker nok. Ellers ville jeg gjerne hatt Dembele. Paulinho kanskje, men er for tidlig å si. Vil si vår midtbane er sterkere. Spissplass er det åpenbart at de er sterkere enn oss nå med Soldado, gitt at han slår til. Vi får se når sesongen kommer, men sånn det står nå synes jeg vi fortsatt har en meget god sjanse for topp 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå