Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men jeg liker ikke Romas formasjon, fysj!

Why? Vi har ikke uendelige valg akkurat. Men ja, skulle sett at vi hadde hatt 3 trequartista'r ;)

Edit: Hva er det egentlig å si, vi fikk Aqui skadet, etter X-antall stygge taklinger/Angrep fra diverse Chelsea spillere, deretter slapp vi oss litt nedover i banen, og enhver kan se at det går feil - Chelsea skårer etterhvert, på en corner hvor Mexes (etter hva jeg så) misser på markeringen.

Litt småskuffende, mye pga at Chelsea absolutt ikke var noe genialt gode i denne kampen, vi kunne tatt dem men som i Inter-kampen, vi tapte pga kvaliteten ;)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Jeg har ikke sans for han trener til Roma, dessverre. Vi to passer rett og slett ikke sammen. Men jeg holder ut pga Totti ^

Sa jeg at vi var venner? Vel det stoppa NÅ!

Har skrevet x-antall innlegg på asroma.no om at vi ikke må sparke Spalletti. Geni, det er det han er, håper du husker hvem som ville ha han i sommervinduet ;)

Lenke til kommentar

Giallorossi.

To små ting jeg vil nevne.

1. Jeg synes du skal slutte med å nevne Diaby/Terry-situasjonen, uansett hvor blind du måtte være (i fotballsammenheng). :)

2. Dette er en Arsenal-tråd. Lag heller en egen Roma-tråd der dere diskuterer uviktige ting i fred. :)

Med vennlig hilsen Faces Down :)

Lenke til kommentar

Almunia etter CL-kampen

“It was a crazy game,” admitted Almunia afterwards. “There were so many chances it seemed like a training match...........“Personally I had a strange feeling about the match, everything seemed much easier than normal in the Champions League."

Jeg må faktisk si meg ganske enig i hans uttalelser. Hele starten av sesongen har jeg sagt til meg selv: "Lurer på hvordan Arsenal vil gjøre det når de møter virkelig god motstand!", men det utsagnet har latt vente på seg meget lenge. Trodde virkelig heksegryta i Tyrkia skulle bli verre enn dette, men den gang ei. :p

Lenke til kommentar
Jeg må faktisk si meg ganske enig i hans uttalelser. Hele starten av sesongen har jeg sagt til meg selv: "Lurer på hvordan Arsenal vil gjøre det når de møter virkelig god motstand!", men det utsagnet har latt vente på seg meget lenge. Trodde virkelig heksegryta i Tyrkia skulle bli verre enn dette, men den gang ei. :p

Det spørsmålet stilte jeg meg også etter Fulham- og Hull-kampene :p

Arsenals prestasjonskurve er ikke noe jeg forstår meg på...

Lenke til kommentar

Viser jo klar mangel på rutine, ingenting annet. Jeg trodde Arsenal virkelig skulle slå til i år for fullt, men salget av Flamini og Hleb svekket nok laget for mye. I tillegg til at Fabregas ikke er på samme nivået som ifjor. Har troen på at Diaby nok vil spille seg opp på et bra høyt nivå, så man får se utover sesongen om midtbanen tar tak. Å hvis V.Persie finner formen, vel da blir dere farlig.

Forøvrig fatter jeg fortsatt ikke hva Wenger ser i Eboue!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...