fox Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Diaby gjorde det ikke med vilje, men ja.. Terry var arrogant i det der mot Totti, blir kvalm... Endret 22. oktober 2008 av Fox Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Diaby gjorde det ikke med vilje, men ja.. Terry var arrogant i det der, blir kvalm... Var en viss ironi i det (Har aldri ment at han gjorde det med vilje - men nok om det). Terry er støgg, slæppe Mexes på den måten. Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Men jeg liker ikke Romas formasjon, fysj! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ehm, hva gjorde Terry? Så første omgangen av Roma kampen, men når jeg hørte Aguero skulle komme på mot pool, så switchet jeg. Gi meg en liten rundown av andre omgangen av Roma kampen! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Men jeg liker ikke Romas formasjon, fysj! Why? Vi har ikke uendelige valg akkurat. Men ja, skulle sett at vi hadde hatt 3 trequartista'r Edit: Hva er det egentlig å si, vi fikk Aqui skadet, etter X-antall stygge taklinger/Angrep fra diverse Chelsea spillere, deretter slapp vi oss litt nedover i banen, og enhver kan se at det går feil - Chelsea skårer etterhvert, på en corner hvor Mexes (etter hva jeg så) misser på markeringen. Litt småskuffende, mye pga at Chelsea absolutt ikke var noe genialt gode i denne kampen, vi kunne tatt dem men som i Inter-kampen, vi tapte pga kvaliteten Endret 22. oktober 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har ikke sans for han trener til Roma, dessverre. Vi to passer rett og slett ikke sammen. Men jeg holder ut pga Totti ^ Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har ikke sans for han trener til Roma, dessverre. Vi to passer rett og slett ikke sammen. Men jeg holder ut pga Totti ^ Sa jeg at vi var venner? Vel det stoppa NÅ! Har skrevet x-antall innlegg på asroma.no om at vi ikke må sparke Spalletti. Geni, det er det han er, håper du husker hvem som ville ha han i sommervinduet Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hvorfor ble dette en Roma-tråd? Take your talking and such elsewhere. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Giallorossi. To små ting jeg vil nevne. 1. Jeg synes du skal slutte med å nevne Diaby/Terry-situasjonen, uansett hvor blind du måtte være (i fotballsammenheng). 2. Dette er en Arsenal-tråd. Lag heller en egen Roma-tråd der dere diskuterer uviktige ting i fred. Med vennlig hilsen Faces Down Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hihi. Ble faktisk Roma-tråd. Giallorossi Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Everybody: Jeg skal gruble godt over det dere har sagt (If you know me, I Won't' ). Lenke til kommentar
Teds Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Almunia etter CL-kampen “It was a crazy game,” admitted Almunia afterwards. “There were so many chances it seemed like a training match...........“Personally I had a strange feeling about the match, everything seemed much easier than normal in the Champions League." Jeg må faktisk si meg ganske enig i hans uttalelser. Hele starten av sesongen har jeg sagt til meg selv: "Lurer på hvordan Arsenal vil gjøre det når de møter virkelig god motstand!", men det utsagnet har latt vente på seg meget lenge. Trodde virkelig heksegryta i Tyrkia skulle bli verre enn dette, men den gang ei. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg må faktisk si meg ganske enig i hans uttalelser. Hele starten av sesongen har jeg sagt til meg selv: "Lurer på hvordan Arsenal vil gjøre det når de møter virkelig god motstand!", men det utsagnet har latt vente på seg meget lenge. Trodde virkelig heksegryta i Tyrkia skulle bli verre enn dette, men den gang ei. Det spørsmålet stilte jeg meg også etter Fulham- og Hull-kampene Arsenals prestasjonskurve er ikke noe jeg forstår meg på... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Viser jo klar mangel på rutine, ingenting annet. Jeg trodde Arsenal virkelig skulle slå til i år for fullt, men salget av Flamini og Hleb svekket nok laget for mye. I tillegg til at Fabregas ikke er på samme nivået som ifjor. Har troen på at Diaby nok vil spille seg opp på et bra høyt nivå, så man får se utover sesongen om midtbanen tar tak. Å hvis V.Persie finner formen, vel da blir dere farlig. Forøvrig fatter jeg fortsatt ikke hva Wenger ser i Eboue!? Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Eboue er virkelig god, men man ser det ikke. Han gjør jobben sin usynlig Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Har fått litt mer tro på Eboue i år, samtidig som han ikke er like fast på banen som ifjor. Ergrer meg mer over Wengers tro på Adebayor. Han er god, men Wenger burde være mindre redd for å bytte ham ut når han har dårlige dager. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 EDUARDO THREE WEEKS AWAY! Herlige nyheter! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Oi! Herlig å se spillere som han komme tilbake etter en så grusom takling. Er faen ikke ille å komme tilbake i November tiden etter den taklingen var jo i Februar. Det er vel i underkant av 10 måneder, noe som er ganske sterkt Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Får bare håpe han finner formen igjen. Den mannen har et svært stort potensial, men stakkaren fikk jo nesten revet av beinet. Hadde vært fantastisk med en Eduardo-gåll i debutkampen etter skaden. Edit: Leif Endret 23. oktober 2008 av Hegland Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Får bare håpe han finner formen igjen. Den mannen har et svært stort potensialet, men stakkaren fikk jo nesten revet av beinet. Hadde vært fantastisk med en Eduardo-gåll i debutkampen etter skaden. Uheldigvis, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå