Stefan_B Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Moro om Suarez går til Arsenal bare for å se Tottene komme foran på tabellen nå denne sesongen. Enda mer moro er det om Suarez går til Arsenal og sørger for at Tottenham ikke får CL spill neste sesong heller. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Moro at Liverpool ikke engang kvalifiserte seg for EL. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Moro at Liverpool ikke engang kvalifiserte seg for EL. "Det er bedre sånn at vi kan fokusere på ligaen." Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Om dere rykter i play off, vil dere da få kvalifisere dere til EL? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Om de vinner play-off kampen så. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Så om de taper i play off til CL så er de også ute av EL? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Så om de taper i play off til CL så er de også ute av EL? Kvalikk til CL. Taper vi den så får vi en playoff kamp for EL. Er ikke så komplisert Emils.. 3 Lenke til kommentar
sp3c Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Vi skal spille play-off til CL, ikke kvalikk. Vinner vi går vi til CL, taper vi går vi EL (ikke noen ekstra playoff kamp). Sakset fra UEFA ang Europa League Group stageThe play-off round winners join the ten losers from the UEFA Champions League play-offs and automatic entrants. The clubs are split into 12 groups of four teams, playing home and away against each of their pool opponents between September and December. Two sides from each section advance, proceeding into the round of 32 alongside eight third-placed teams from the UEFA Champions League group stage. Endret 7. august 2013 av sp3c 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Det var det jeg spurte om. Takk, var usikker på hvordan det var når man gikk ut av play off til CL, men burde kanskje ha husket at RBK gikk inn EL fra tapet mot FCK. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/liverpool-transfer-news-pfa-chief-2137102 Meh. Ser dårlig ut for oss dette. Pool vil ikke selge og klausulen har ingenting å si. Ser også ut til at Capoue er på vei til Spurs... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/liverpool-transfer-news-pfa-chief-2137102 Professional Footballers' Association chief Gordon Taylor says Luis Suarez's contract does NOT require Liverpool to sell him if they receive a bid of £40m. The players' union chief also warned that formal escalation of the dispute would kill the player's proposed move to Arsenal - for this transfer window at least. "If you are going to have a supposed buy-out clause it should be that, but it is different as it says if there is no qualification for the Champions League [by Liverpool] and if there is a minimum offer of £40million then the parties will get around the table to discuss things but it does not say the club has to sell. "It quite clearly states £40million is a minimum offer for discussions, but it becomes really difficult with such clauses. Check out all the latest News, Sport & Celeb gossip at Mirror.co.uk http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/liverpool-transfer-news-pfa-chief-2137102#ixzz2bJffQbNn Follow us: @DailyMirror on Twitter | DailyMirror on Facebook Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jupp jeg postet det nettopp. Det er kjørt for oss nå for denne overgangen. Var sikker på at det ville gå i orden tidligere i dag, nå er det 0%sjanse. Wenger har driti seg ut på denne. Ryktes nå at real har tatt kontakt med pool også. Veldig spent på hva Wenger gjør nå. Alt tilsier at han settet seg på bakbena og kjører på med den troppen vi har, sta som han er. Får vi ikke førstevalget får vi ingen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Må lære meg å trykke post når jeg skriver, sorry : p Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Morgendagens Daily Star. Hvor pålitelig det er vet jeg ikke, men hysterisk allikevel Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Edit: Faen ta deg cfthompson! Endret 7. august 2013 av Stefan_B Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Kan få han for 40, men jeg vi ha Walcott i tillegg Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Vi har nå en hel uke innen vi spiller Man City i Finland. Bør faen meg komme noen vei med Suarez eller andre signeringen. EDIT: og nei, ikke faen om dere får Walcott Endret 7. august 2013 av cfthompson Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Vi har nå en hel uke innen vi spiller Man City i Finland. Bør faen meg komme noen vei med Suarez eller andre signeringen. EDIT: og nei, ikke faen om dere får Walcott 3 dager mener du... Og kildekritikk gutter... Daily Star. Seriøst? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Sier han som kommer med fult av randome blogger når noe negativt skjer i Arsenal. Men ja, har mine tvil. 4 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Kan få han for 40, men jeg vi ha Walcott i tillegg Klarer ikke å se for meg at Walcott tar steget ned til en klubb uten Europa spill i det hele tatt selv om han var barndomsfan. Sier han som kommer med fult av randome blogger når noe negativt skjer i Arsenal. Men ja, har mine tvil. Haha. Ja akkurat der er Benbjo sjeldent kritisk gitt. Skal sies at utifra at vi la inn et bud på £40m at dette budet ikke er så vanvittig "outragous" som det høres ut som. Dette er make and break for Wenger og Gazidis og vi har solgt + spart inn mye penger i sommer i form av lønninger. Økonomisk sett har vi ingen problemer med å betale £51m. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå