Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Kan ikke se hvorfor de skulle selge han til Arsenal uansett.

Hvis utkjøpsklausul stemmer, noe jeg tviler på er riktig, ellers hadde han vært solgt allerede, så var det snakk om en CL klubb, noe Arsenal ikke er, de må kvalifisere seg.

 

Da burde de heller selge til city, United eller Chelsea.

Arsenal er en konkurrent om fjerdeplassen, der er ikke de tre andre lagene i ligaen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Problemet er bare hvis ingen andre lag som Suarez kan tenke seg å gå til er med i kampen om han. Det var som med RvP det. Vi var villige til å selge billigere til utlandet, men kødden van Persie ønsket seg kun til United.

Suarez dritter i hvor han går, så lenge han får spille i Champions League. Han brenner ikke for å gå til Arsenal. En annen motsetning fra Rvp-saken er at han har flere år igjen på kontraketn, ikke kun et år.

Lenke til kommentar

Suarez dritter i hvor han går, så lenge han får spille i Champions League. Han brenner ikke for å gå til Arsenal. En annen motsetning fra Rvp-saken er at han har flere år igjen på kontraketn, ikke kun et år.

 

Akkurat det har vel verken du eller jeg noen kunnskap om? Jeg tviler på at han brenner for Arsenal eller en annen klubb for å være ærlig, men jeg er rimelig sikker på at visse klubber er mer attraktive. At Arsenal er mer attraktive enn de fleste andre klubber inkludert Liverpool generelt sett er ikke feil.

 

Joda. Han har kontrakt til 2016, men med det han nå har gjort har han gjort seg uspiselig (heh). For Liverpool sin del så blir han spiller som det er umulig å holde på. Om du ikke glemmer det så så det lenge ut til at vi ville beholde van Persie og la han bli værende til kontrakten gikk ut. Så plutselig slapp han sitt "statement" som gjorde at vi ikke hadde noe valg annet enn å selge han.

 

Beholder dere Suarez nå i sommer så vil han for det første ha en meget negativ innflytelse på hele laget/klubben. Attpåtil vil verdien hans synke noe kolossalt og dere blir uansett taperene langsiktig.

 

Kan ikke se hvorfor de skulle selge han til Arsenal uansett.

Hvis utkjøpsklausul stemmer, noe jeg tviler på er riktig, ellers hadde han vært solgt allerede, så var det snakk om en CL klubb, noe Arsenal ikke er, de må kvalifisere seg.

 

Da burde de heller selge til city, United eller Chelsea.

Arsenal er en konkurrent om fjerdeplassen, der er ikke de tre andre lagene i ligaen.

 

Hvis det ikke er noen andre klubber som er interesserte så blir det muligens vanskelig å selge han til noen andre? Kan heller ikke se hvorfor han da skulle vært solgt til noen andre da det er ytterst få klubber som virker å være villige til å "ta" i han. At Arsenal engang er interesserte er sjokkerende i mine øyne. Og Arsenal har 16-17 år på rad kvalifisert seg for CL. Sjansen for det i år er høy den også, men man vet aldri. Muligens derfor vi ikke har fått et bud godkjent heller? Fordi vi ikke offsielt har kvalifisert oss for CL ennå.

 

Når det gjelder "konkurrent" for fjerdeplassen så er dere ikke engang best i Liverpool. Ærlig talt: Dere er pdd. en stor outsider for å klare fjerdeplass og med en Suarez som ikke er motivert så tror jeg ikke dere har nubbsjans.

Lenke til kommentar

Når det gjelder "konkurrent" for fjerdeplassen så er dere ikke engang best i Liverpool. Ærlig talt: Dere er pdd. en stor outsider for å klare fjerdeplass og med en Suarez som ikke er motivert så tror jeg ikke dere har nubbsjans.

 

Hvis de hadde beholdt alle spillerne sine de har pdd og (ingen ønsket seg bort :p ) hadde de vært sterke kandidater til 4 plassen, mener jeg!

Lenke til kommentar

Hvis de hadde beholdt alle spillerne sine de har pdd og (ingen ønsket seg bort :p ) hadde de vært sterke kandidater til 4 plassen, mener jeg!

 

Med Suarez som ønsket å spille for klubben hadde de vært en god outsider ja, men pdd. så virker det ikke som om Suarez er så hypp på å spille for klubben lenger. :p

Lenke til kommentar

De siste to sesongene er det bare et under at Arsenal har kommet så høyt på tabellen

 

Nja, jo. Vi har faktisk samlet poeng ganske jevnt de siste 5 sesongene (73, 70, 68, 75, 72). Må 6 år tilbake før det var en 4. plass som krevde mer enn 73 poeng (Pool med 76). Det betyr at plukker man rundt 70 poeng skal man vanligvis klare topp 4.

 

Klart, vi har hatt enorme mengder med flaks i en god del kamper de siste årene. Fra april i fjor f.eks var vi heldige som vant mot WBA, tok poeng mot Everton, vant mot Fulham, tok poeng mot United, vant mot QPR og vant mot Newcastle.

 

Men det var også minst en håndfull kamper hvor vi var uheldige som ikke vant: Sunderland hjemme, Fulham hjemme, Villa, borte, Southampton borte. Blant annet. Sikker fler jeg ikke kommer på. Altså, det jevner seg ut over en sesong.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

De siste to sesongene er det bare et under at Arsenal har kommet så høyt på tabellen

 

Tullball. Vi har startet sesongen svakt og funnet nivået vårt sent, men det er absolutt ikke tilfeldig. Som regel har det vært motsatt. Vi har startet sesongen sterkt og avsluttet svakt.

 

Dog har jeg absolutt null tro på at vi klarer 4. plass i år hvis vi ikke får inn et par-tre spillere av høyere kvalitet grunnet forsterkningene til Tottenham.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...