Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det håper jeg også. Kan ikke se for meg at Brendan Rodgers bøyer seg å selger til rivaliserende klubb.

 

Men det sa jeg også om Torres, look what happend.

Lenke til kommentar

Torres forbannelsen burde snart bli film. Verste forbannelsen fotballverden har sett.

 

Uansett, om Suarez går til Arsenal så blir det spennende å se hva Arsenal klarer. Om de bare stagnerer som de gjør nå så kommer sikkert lojale Suarez til å gjøre nøyaktig det samme som han nå gjør mot Liverpool.

Lenke til kommentar

EDIT: Og jo, vi har signert Sanogo.

 

Motsigelse. Sanogo er ikke en "klassespiller i sin beste alder".

 

Men sånn seriøst. Er ikke noe vits i å anta at vi signerer Suarez fordi han har sagt han vil bort. For det første er det Wenger vi snakker om, og for det andre så er det uforsvarlig mye penger for en spiller som ikke er spilleklar før langt ute på høsten...

Endret av MartinF
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

.

 

Men sånn seriøst. Er ikke noe vits i å anta at vi signerer Suarez fordi han har sagt han vil bort. For det første er det Wenger vi snakker om, og for det andre så er det uforsvarlig mye penger for en spiller som ikke er spilleklar før langt ute på høsten...

Er kun snakk om 5 ligakamper og 1 ligacupkamp. 5 av 38kamper der altså. Tenker ikke litt vell kortsiktig nå?

 

Kritiserer wenger for å ikke hente

Kritiserer wenger for å hente.

Lenke til kommentar

Kritiserer Wenger for å ikke handle klokt. Opp mot 50 millioner pund for Suarez er galskap.

 

Om vi kjøper Suarez, og han netter 40+ in all comp. og vi vinner ligaen, så skal jeg holde kjeft neste sommer. Men du vet like godt som meg at det ikke skjer. Hvorfor ikke heller bruke 30 mill på Higuain (alt for sent...) og 20 mill på en klasse DM? Trenger også en backup forsvarsspiller og en backup-keeper.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kritiserer Wenger for å ikke handle klokt. Opp mot 50 millioner pund for Suarez er galskap.

 

Om vi kjøper Suarez, og han netter 40+ in all comp. og vi vinner ligaen, så skal jeg holde kjeft neste sommer. Men du vet like godt som meg at det ikke skjer.

Riktig, for jeg tror ikke BR vil selge han til dere.

Lenke til kommentar

Andre som har lest intervjuet med Suarez i dagens avis(er)? Begynner å spisse seg til nå. Begynner nesten å tro at vi kan få ham. Er fortsatt urolig for at BR nekter å selge. De trenger jo strengt tatt ikke selge, selv om Suarez leverer TR.

 

Er også redd for at United, Chelsea, Bayern eller Real snapper ham opp foran nesa vår. Ville vært erketypisk. Ser for meg at Real venter ut denne f.eks.

 

Ikke at jeg tror på ham, men Geoff_Arsenal mener at vi er ute etter en midtbanespiller ikke nevnt i media enda som er et større navn enn Gundogan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...