Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen spillere vil vel ikke gå til en klubb som ikke er garantert CL spill for alt vi vet. De sitter på gjerdet til de ser hva som skjer i kvalifiseringen, og om den går bra gir signaler om at de ønsker en evt. overgang. Dette er jo bare et lite motsvar til gjengen som virker å automatisk trekke mest mulig negative konklusjon og hamre løs med samme gamle visa man har hørt alt for mange ganger før. Begrenset hvor spennende det blir i lengden av å lese at Wenger er en senil idiot fordi en eller annen person på twitter eller en blogg sier et eller annet, og hvor kun det negative skal være i fokus.

Men som flere før meg skjønner jeg jo at jeg egentlig kjemper en nytteløs sak..

Så Suarez, som ikke skal spille EL engang, venter på å se om Arsenal klarer det før han velger?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Wenger on Sanogo, Drogba and transfers

Når det gjelder Ciprian Marica så er det helt vanvittig hvis det stemmer. Mannen er ikke mer enn en OK fotballspiller på det beste. Da er det bedre å beholde Chamakh i så fall.

Wow! Nå ble jeg pissed også. Kan ikke en reporter få intervjue han face to face og grille han skikkelig. Skulle så gjerne likt å visst tankegangen til den fyren.

Lenke til kommentar

Siste advarsel. Jeg kommer til å slå deg med noe hardt i hodet, slik at du våkner.

Så hardt klarer du ikke slå om du mener jeg skal grave meg ned i all elendigheten og negativiteten rundt klubben. Da har jeg tatt en lang ferie fra fotball lenge før jeg kommer dit. Så spar kreftene til å komme med noe argumenter etterhvert i stedet.

Så Suarez, som ikke skal spille EL engang, venter på å se om Arsenal klarer det før han velger?

Nå håper jeg for min del hva enn Arsenal planlegger(om noe) at det ikke er Suarez. Og jeg regner med prislappen hans alene er grunn nok til at han ikke er Arsenal spiller nå. Og Suarez har vel også gitt et inntrykk av at han ikke kan komme seg fort nok bort fra Liverpool, så han blir et ganske dårlig eksempel. Arsenal og andre klubber som etter kvalifiseringen er klar for spill i CL vil jo ha en fordel når det kommer til å få signaturen til spillere. Og det kan jo like godt være en selgende klubb som avventer om de kvalifiserer seg eller ikke.

Poenget for mitt lille utbrudd var jo at ingen av oss vet hva som skjer, og leser man intervjuet med Wenger er det vel ikke hverken et ja eller nei på noe som helst hva angår overganger. Bortsett fra at han bekrefter de har prøvd seg på Suarez da. Han kan like godt leses som at han ikke avkrefter det er noe i ferd med å komme, som at det ikke er det. Folk vil veldig gjerne trekke den mest negative slutningen her inne, og for meg i hvertfall blir det noen ganger i overkant. Og personlig synes jeg det kan ødelegge en ellers ofte konstruktiv og spennende debatt om det som skjer i og rundt klubben.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Men du skjønner problemet? Hvilke spillere er det dere ønsker å hente fra andre klubber som allerede er med i Champions League som kan forsterke dere? Nå har dere mistet muligheten til Higuain. Soldado hadde også vært med på å forsterke laget deres. Problemet er at mange av spillerne går tidlig i vinduet. Se på oss, vi har allerede hentet Shcurrle og van Ginkel blant annet. Om Wenger venter til den 29 August med å signere, så kan Liverpool fort finne på å kreve £10m mer enn de ville gjort tidligere kun på grunn av at dere er desperate. Dette gjelder også andre spillere dere er interessert i; altså overprising. I verste fall, og i dette tilfellet, det mest sannsynlige så ender dere ikke opp med en eneste forsterkning til laget.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Men du skjønner problemet? Hvilke spillere er det dere ønsker å hente fra andre klubber som allerede er med i Champions League som kan forsterke dere? Nå har dere mistet muligheten til Higuain. Soldado hadde også vært med på å forsterke laget deres. Problemet er at mange av spillerne går tidlig i vinduet. Se på oss, vi har allerede hentet Shcurrle og van Ginkel blant annet. Om Wenger venter til den 29 August med å signere, så kan Liverpool fort finne på å kreve £10m mer enn de ville gjort tidligere kun på grunn av at dere er desperate. Dette gjelder også andre spillere dere er interessert i; altså overprising. I verste fall, og i dette tilfellet, det mest sannsynlige så ender dere ikke opp med en eneste forsterkning til laget.

Joda jeg ser problemet, og det er en masse jeg absolutt ikke er fornøyd med jeg også. Men at jeg sitter her dag ut og dag inn og sier Wenger er en senil idiot vil ikke gjøre ting noe bedre. Så det handler vel om hvordan man velger å håndtere sine skuffelser muligens. Og nå mener jeg som jeg har gjort fra Suarez ryktet kom at vi bør styre langt unna, og at jeg heller tar en sesong til med Giroud om alternativet er Suarez. Det handler om alt annet enn resultater, for jeg ser selvsagt han kan gi oss mange mål og mulighet på titler. Uansett hvor mye vi ender med å betale om nå Suarez skulle komme er i mine øyne for mye, og en gambling med veldig mye penger. Jeg har vel også tro på laget jeg støtter, og er like naivt optimistisk hver eneste august når ligaen sparkes i gang. Det er noe av det jeg like ved å være sportsidiot.

Lenke til kommentar

Det verste med at vi ikke har signert noen er jo at vi ikke er i nærheten av å signere noen. Kiessling, Muriel, Jackson Martinez og Lima for å nevne noen er meget dyktige målscorere. Vi må kjøpe for å henge med i teten. Helt latterlig at klubber som Aston Villa, West Ham, Everton, Newcastle, Sunderland og Tottenham har enten brukt mer penger på én spiller eller nesten like mye.

Og det med at vi må finne den rette spillerne på markedet er latterlig bullshit. Finnes mange som ville ha forsterket første 11ern og er ledige på markedet.

Lenke til kommentar
Så hardt klarer du ikke slå om du mener jeg skal grave meg ned i all elendigheten og negativiteten rundt klubben. Da har jeg tatt en lang ferie fra fotball lenge før jeg kommer dit. Så spar kreftene til å komme med noe argumenter etterhvert i stedet.

Det er ikke det jeg mener. Du kommer med ganske bastante og overflatiske meninger og utrykk. Eksempel: At spillere venter eller ikke ønsker å komme til Arsenal fordi vi ikke er kvalifisert til CL ennda. Jeg ville gi deg en Wake up call fordi du ser ikke hva som skjer i rundt deg. Alle andre lag forsterker lagene sine, og til og med de som ikke er i CL klarer fint å hente kjente og gode spillere. Eksempel Tottenham og Liverpool. Til og meg når vi svarer deg og sier dette om andre lag, klarer du ikke å svare for deg (har ivertfall ikke gjort det til nå).

Du nevner at klubben har elendighet og negativitet, og da må du klare å diskutere dette også, bare at du nevner det er måte å erkjenne det på. Alt er ikke bare rosenrødt...

Nå håper jeg for min del hva enn Arsenal planlegger(om noe) at det ikke er Suarez. Og jeg regner med prislappen hans alene er grunn nok til at han ikke er Arsenal spiller nå. Og Suarez har vel også gitt et inntrykk av at han ikke kan komme seg fort nok bort fra Liverpool, så han blir et ganske dårlig eksempel.

Delvis enig. Jeg mener at hvis vi kjøper suarez for 50, skulle vi også fint hvert i forhandlingene med Cavani og Falcao. Hvis du mener vi ikke ksal kjøpe Suarez, hvem skal vi kjøpe da? (Rooney = Chelsea, så ikke nevn han heller).

Arsenal og andre klubber som etter kvalifiseringen er klar for spill i CL vil jo ha en fordel når det kommer til å få signaturen til spillere. Og det kan jo like godt være en selgende klubb som avventer om de kvalifiserer seg eller ikke.

Stating the obvious captain America, god job! Forstår du ikke at dette gjør noe med prisen på spillerne, fordi du venter alt for lenge for å hente de. I innlegget over er du negativ til prisen på suarez, men du er ikke negativ til at vi venter helt til slutten av overgangsvinduet for å hente spillere til blodpris. dobbelmoral?eh,ja..

Poenget for mitt lille utbrudd var jo at ingen av oss vet hva som skjer, og leser man intervjuet med Wenger er det vel ikke hverken et ja eller nei på noe som helst hva angår overganger. Bortsett fra at han bekrefter de har prøvd seg på Suarez da. Han kan like godt leses som at han ikke avkrefter det er noe i ferd med å komme, som at det ikke er det.

Jeg skal fortelle deg forann oss andre som lever i nåtiden. At vi har til nå ikke kjøpt en jævla klassespiller og det bekymrer oss, tross at vi skal ha flere millioner i kassa klar til å spre utover som kumøkk. Vi mangler både førstevalg og backuper i sentrale posisjoner og vi har en trener som linker oss til divere ymse spillere.

Folk vil veldig gjerne trekke den mest negative slutningen her inne, og for meg i hvertfall blir det noen ganger i overkant. Og personlig synes jeg det kan ødelegge en ellers ofte konstruktiv og spennende debatt om det som skjer i og rundt klubben.

Er du virkelig så rosenrød at du ikke klarer å snakke om ting som er negativt? jeeez...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Joda jeg ser problemet, og det er en masse jeg absolutt ikke er fornøyd med jeg også. Men at jeg sitter her dag ut og dag inn og sier Wenger er en senil idiot vil ikke gjøre ting noe bedre. Så det handler vel om hvordan man velger å håndtere sine skuffelser muligens. Og nå mener jeg som jeg har gjort fra Suarez ryktet kom at vi bør styre langt unna, og at jeg heller tar en sesong til med Giroud om alternativet er Suarez. Det handler om alt annet enn resultater, for jeg ser selvsagt han kan gi oss mange mål og mulighet på titler. Uansett hvor mye vi ender med å betale om nå Suarez skulle komme er i mine øyne for mye, og en gambling med veldig mye penger. Jeg har vel også tro på laget jeg støtter, og er like naivt optimistisk hver eneste august når ligaen sparkes i gang. Det er noe av det jeg like ved å være sportsidiot.

Bare glem alle sitatene mine over. Jeg ser jo at tydligvis så mangler du et snev av bakkekontakt. Anbefaler å ro ned på red bull og sosialiser deg litt med andre mennesker som har bena godt plantet på jorda!

Lenke til kommentar

Bare glem alle sitatene mine over. Jeg ser jo at tydligvis så mangler du et snev av bakkekontakt. Anbefaler å ro ned på red bull og sosialiser deg litt med andre mennesker som har bena godt plantet på jorda!

Slutt å fokuser på person du, og hold deg til sak.

Så kan jeg godt glemme sitatene over da du misforstår fullstendig, og jeg vet ikke helt om du vil forstå selv om jeg prøver å forklare mer inngående. Selvsagt skal man kunne diskutere negativitet også. Men om du leser hva jeg skriver er det ikke negativiteten i seg selv som er problemet, men hvordan denne kommer frem igjen og igjen her inne med det jeg anser som svært lite konstrktive og spennenende utbrudd. Jeg sier heller ikke jeg ikke ser noe negativt, eller forsvarer at vi enda ikke har fått ut fingeren å overgangsmarkedet. Jeg er faktisk veldig skuffet og oppgitt over klubben om dagen. Men jeg føler som sagt ikke noe behov av den grunn for å logge meg på forumet og skrive at Wenger er en senil idiot hele tiden av den grunn.

Lenke til kommentar

Folk er forskjellige. Hvis jeg føler for å kalle Wenger en senil idiot hele tiden, så gjør jeg det fordi jeg føler for å gjøre det. Wenger gjør meg forbanna til tider, og da er det fint å få ut litt aggresjon. Forumet er et fint sted å gjøre det, og det er ikke personangrep. Du kan fint overse det og ta opp et nytt tema.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Folk er forskjellige. Hvis jeg føler for å kalle Wenger en senil idiot hele tiden, så gjør jeg det fordi jeg føler for å gjøre det. Wenger gjør meg forbanna til tider, og da er det fint å få ut litt aggresjon. Forumet er et fint sted å gjøre det, og det er ikke personangrep. Du kan fint overse det og ta opp et nytt tema.

This..

Lenke til kommentar

Selvsagt kan du det, og jeg har aldri påstått det er noe personangrep å gjøre dette heller. Men det er like mye lov å si det er lite givende å se disse utbruddene gjentatte ganger på forumet. Også dette må kunne være lov å si uten å få slike karakteristikker som visse synes det er passende å lire av seg. Jeg krever ikke at noen er enige med meg jeg, og hadde heller ikke forventet det. Men det bør kunne gå an å forvente folk klarer å oppføre seg som voksne folk selv om man har forskjellige meninger.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...