Xanman Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Tror som deg at Poldi har mer å by på enn det han har vist så langt. Man får ikke 110 landskamper for Tyskland uten grunn. Kanskje en spisstype som Rooney/Suarez er det som skal til for å få ham skikkelig i gang? En slik spiss kan fort lage sjanser for Podolski både gjennom gode pasninger og ved å skape rom for ham med bevegelsen sin. Dette kan også gjøre Walcott til et enda mer giftig våpen. Endret 4. august 2013 av Le Professeur 2 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Tror som deg at Poldi har mer å by på enn det han har vist så langt. Man får ikke 110 landskamper for Tyskland uten grunn. Kanskje en spisstype som Rooney/Suarez er det som skal til for å få ham skikkelig i gang? En slik spiss kan fort lage sjanser for Podolski både gjennom gode pasninger og ved å skape rom for ham med bevegelsen sin. Dette kan også gjøre Walcott til et enda mer giftig våpen. Som om jeg skulle sagt det selv, og er helt enig. Jeg sier ikke Podolski har fremstått som verdensklasse hos oss enda, men at det bor i han burde det ikke være mye tvil om. Han har vært fast inventar på et av verdens beste landslag, og har stats ikke mange matcher. I tillegg har han nærmest på egenhånd reddet Køln fra nedrykk og hatt mange mål for å spille på et såpass svakt lag. Han trenger spillere rundt seg som gjør han god, og han trenger å få tid til å finne sin plass i Arsenal sitt system. Han blir ofte for lite gjennombruddshissig, og synker ofte for dypt for å få ballkontakt i stedet for å true offsidegrensa. Dette er noe jeg håper Wenger har jobbet med han med, og som han bare vil bli bedre på med tiden. Å selge Podolski etter en sesong faller på sin egen urimelighet slik jeg ser det. Endret 4. august 2013 av archongamer 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Det største problemet til Podolski i mine øyne er bevegeligheten hans og "orken" hans. Veldig sjeldent han faktisk orker/gidder å gjøre gode løp o.l. Er i mine øyne ikke en verdensklassespiller. Ikke burde han være førstevalg på venstrekanten heller, men han er helt klart en god spiller. Føler dog at han ikke passer helt inn i hvordan fotball har blitt spilt de siste 5 årene. Han har ikke lenger den statusen han hadde for noen år siden. Verken i klubbfotball eller for landslaget. Han er dog en herlig fyr og alltid en potensiell matchvinner. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Det største problemet til Podolski i mine øyne er bevegeligheten hans og "orken" hans. Veldig sjeldent han faktisk orker/gidder å gjøre gode løp o.l. Er i mine øyne ikke en verdensklassespiller. Ikke burde han være førstevalg på venstrekanten heller, men han er helt klart en god spiller. Føler dog at han ikke passer helt inn i hvordan fotball har blitt spilt de siste 5 årene. Han har ikke lenger den statusen han hadde for noen år siden. Verken i klubbfotball eller for landslaget. Han er dog en herlig fyr og alltid en potensiell matchvinner. Men...får man en verdensklassespiller til 30 mill? Det var sånn ey baba starta diskusjonen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Reservelaget vårt tapte 7-0 i dag mot Luton Town. På papiret stilte vi et ganske sterkt lag med Eisfeld, Olsson, Bellerin, han nye Barca stopperen, Wellington Silva, etc. Og disse skal vi liksom spille med i PL? Vet det bare er en kamp, men fortsatt tyder ting på at ingen av de er klare by far. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Men...får man en verdensklassespiller til 30 mill? Det var sånn ey baba starta diskusjonen. Tja. Det spørs. Vi kunne vel kjøpt inn Mata til £20m i 2011 f.eks.. Eller så kostet Hazard Chelsea £32m hvis jeg husker riktig. Götze til München var også £32m. Reus til Dortmund for £17m var vel det største kuppet av en verdensklassespiller de siste årene som jeg kan huske. Wenger innrømmet jo at han var interessert, men Klopp var veldig tidlig ute. Konklusjonen er vel at man kan få verdensklassespillere til enhver pris egentlig. Problemet er bare at vi ikke virker å plukke de ut like ofte som vi gjorde før. Cazorla derimot plukket klubben meget riktig. Reservelaget vårt tapte 7-0 i dag mot Luton Town. På papiret stilte vi et ganske sterkt lag med Eisfeld, Olsson, Bellerin, han nye Barca stopperen, Wellington Silva, etc. Og disse skal vi liksom spille med i PL? Vet det bare er en kamp, men fortsatt tyder ting på at ingen av de er klare by far. Kampen ble spilt i går. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Drogba, arsenal killer :-o Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Drogba er en legende! Fantastisk spiller Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Andre målet var vakkert og knallhardt. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 <-- ønsker ikke flere år med Wenger. Vi trenger nytenkning.... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Edit: Meh, gidder ikke. Forumferie frem til sesongstart. Sneiks! Endret 4. august 2013 av Le Professeur Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Må si at det er rimelig kvalmt av Drogba å kaste seg i en vennskapskamp. Han er i en særklasse der sammen med Busquets dessverre. Fantastisk spiller, men også en utrolig ufyselig spiller. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Det er nå så, men det er liten vits å henge seg opp i det slik mange gjorde. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Ja Emils, for du er jo veldig flink til å la slike ting ligge med mindre det er Chelsea-spillere som gjør det. Griner jo om Ashley Young eller Suarez hver gang de tar en flyvetur. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Blar vi opp 50mill+ får vi gleden av en slik type spiller hver eneste uke, og det for eget lag. Drogba og Suarez er samme ulla. Fantastiske fotballspillere, men begrep om fair play har de ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå