Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stefan_B: Men du tror ikke han vil være fast XI-inventar nå som det er VM-sesong? Han spiller greit mye i Barca, men han er ikke førstevalget på midten. Både Busi, Iniesta og Xavi er foran han i køen.

Når sa han disse tingene? Har ikke fått med meg at han har uttalt seg i det hele tatt.

Han har uttalt tidligere i sommer at han vil spille for Barca. Og han har sagt tidligere at Arsenal er den eneste klubben han vil spille for (utenom Barca). Om det er sant eller ikke vites jo ikke. Jeg velger å tro på han.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Når sa han disse tingene? Har ikke fått med meg at han har uttalt seg i det hele tatt.

Gjennom Vilanova før han måtte gi seg som manager. Regner med det er rimelig grei kilde?

Cesc Fabregas: Barcelona boss says midfielder wants to stay

Når det gjelder at han ikke var interessert i United så finner jeg ikke originalkilden, men virker som om sitatene oppstod gjennom samme intervju som det ovenfor, men Cesc selv er ikke noe fan av United og har sagt en million ganger at det kun er Arsenal og Barcelona for han. Og med historien hans til den klubben deres så tviler jeg på at han har endret mening. :)

Stefan_B: Men du tror ikke han vil være fast XI-inventar nå som det er VM-sesong? Han spiller greit mye i Barca, men han er ikke førstevalget på midten. Både Busi, Iniesta og Xavi er foran han i køen.

Kun Messi, Valdez og Dani Alves har startet flere kamper enn Fabregas for Barcelona etter han kom til klubben. Seriøst: Hvor kommer denne myten om at Fabregas ikke er førstevalg? :p

Lenke til kommentar

Kun Messi, Valdez og Dani Alves har startet flere kamper enn Fabregas for Barcelona etter han kom til klubben. Seriøst: Hvor kommer denne myten om at Fabregas ikke er førstevalg? :p

Vet ikke jeg, men forrige sesong spilte samtlige av de jeg nevnte flere kamper enn Cesc, samme med 2011/12-sesongen.

Cesc:

2012/13 - 50 starter

2011/12 - 39 starter

Busquets:

2012/13 - 56 starter

2011/12 - 59 starter

Iniesta:

2012/13 - 55 starter

2011/12 - 49 starter

Xavi:

2012/13 - 54 starter

2011/12 - 56 starter

Kilde, ESPNfc.com:

http://espnfc.com/pl...abregas?cc=5739

http://espnfc.com/pl...usquets?cc=5739

http://espnfc.com/pl...iniesta?cc=5739

http://espnfc.com/pl...07/xavi?cc=5739

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Vet ikke jeg, men forrige sesong spilte samtlige av de jeg nevnte flere kamper enn Cesc, samme med 2011/12-sesongen.

Burde spesifert at jeg mente i ligaen da, men uansett: Cesc spilte 48 kamper i alle turneringer i fjor og i år. Xavi = 51 & 48. Iniesta = 46 & 48. Busquets = 52 & 45. I ligaen har Cesc 60 kamper på de siste 2 sesongene hvorav samtlige 60 er fra start mener jeg å huske noen viste statistikk for. Xavi står henholdsvis med 61 kamper totalt i ligaen, men var noe som 55 kamper fra start. Iniesta = 58 kamper og Busquets med 62, men som Xavi har han ikke spilt alle fra start.

Skal også nevnes at Busquets spiller i en annen posisjon enn Cesc og at Xavi har falt en del fra forrige sesong igjen. Det største problemet til Cesc har vært å få den frie rollen bak spissen i Barcelona. Han er på sitt beste når han kan gå rett i angrep og det har han ikke fått gjort der siden han ankom drittklubben. Spørsmålet er hvordan den nye manageren har tenkt til å bruke han i så fall. Cesc som offensiv midtbane med Cazorla ute på kant hadde vært en himmelsk drøm for oss hvertfall.

Lenke til kommentar

Cesc som offensiv midtbane med Cazorla ute på kant hadde vært en himmelsk drøm for oss hvertfall.

Var det jeg tenkte på også. Også vil jeg ha Rooney på topp, selv om det er bare noe jeg kan glemme. Suarez vil jeg fortsatt ikke ha, men virker som det eneste sannsynlige nå (uten at jeg skjønner hvorfor Suarez vil til oss)

Lenke til kommentar

Uansett: Cesc sier at han ikke er interessert i å forlate Barcelona og at han heller ikke er interessert i United og at Arsenal i England er den eneste klubben for han bortsett fra Barcelona. Jeg velger å tro på han. Tror ikke han forsvinner fra Barcelona med det første.

Blir vel litt som det var med Mourinho. Du utvikler en kjærlighet for klubben og da har det vel lite å si om en annen klubb som kanskje kan tilby mer er interessert. Du vil uansett mest for den klubben du blør for og selv om enkelte United supportere ser seg løs på hvordan andre ser på United så er dette en subjektiv sak og Cesc kan for alt vi vet være en som ser på Arsenal som den eneste klubben han vil spille for i England.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sånn er vel United med det meste?

Hazard? Han er revva uansett.

Lucas? Oppskrytt og elendig.

Mourinho? Passer ikke for klubben uansett.

Thiago? Har bedre alternativer.

Uansett, leste på Twitter at Cesc sluttet å følge RVP den dagen han gikk til United. Legende om det stemmer.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Sånn er vel United med det meste?

Hazard? Han er revva uansett.

Lucas? Oppskrytt og elendig.

Mourinho? Passer ikke for klubben uansett.

Thiago? Har bedre alternativer.

Uansett, leste på Twitter at Cesc sluttet å følge RVP den dagen han gikk til United. Legende om det stemmer.

Hør han da. Thiago har selv sagt at det aldri var noe kontakt med United. At mange United supportere ville ha han stemmer, og at det også var heftige rykter. Men det er alt det var, rykter.

Når det kommer til Hazard & Lucas så verdsatte de penger over alt annet, noe som er en helt ærlig sak det.

Ville aldri hatt Mou i klubben selv, om det er en manager jeg ville ha foran Moyes så var det Klopp.

Edit: Det med at Ando var bedre enn Cesc har jeg aldri hørt, så den var ny.

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar
Edit: Det med at Ando var bedre enn Cesc har jeg aldri hørt, så den var ny.

Husker det var en god del blogger o.l. hvor de prøvde å påstod at Anderson var bedre enn Cesc blant annet. Dette var i 2008-09 eller noe slikt, men klarte dessverre ikke å grave de opp nå. Tråden under derimot kan vise deg litt av holdningen.

http://www.redcafe.net/threads/anderson-vs-fabregas.187202/

Eller så har vi alltids denne godbiten:

Anderson son son

He is better than Kleberson

Anderson son son

He’s our midfield magician

To the left, to the right

To the samba beat tonight

He is class with the pass

And he shits on Fabregas

Lenke til kommentar

Rodgers krever nå 100mill for Suarez

Anfield chiefs have repeatedly stated Suarez will not be allowed to leave and Rodgers was earlier quoted as valuing the former Ajax forward at £55m.

However, with Real Madrid reportedly offering a massive £105m package to Tottenham for Welsh winger Gareth Bale, the Reds' boss has revised the potential price tag on Suarez.

"Every single player in the world has a value, but it's not something we're thinking about. We're in no hurry to sell Luis or any other player. You only need to look at the market, and when you compare €45m and then Gareth Bale with nine figures," the ex-Swansea City boss explained.

"Bale and Suarez were arguably the two best players in the Premier League last year, so you can't say Bale is valued at over 100% more."

http://www.ibtimes.co.uk/articles/496571/20130804/arsenal-transfer-rumours-luis-suarez-liverpool-rodgers.htm?

Lenke til kommentar

BQ0MKTNCQAMg2iL.jpg

Fra The Sun, så ta det med en klype salt, men jeg håper virkelig at dette stemmer. Unge tyskere kan vi ikke få nok av. I tillegg kan han bekle to posisjoner som sårt trenger å forsterkes i Arsenal. Kanskje er han Artetas langsiktige erstatter?

Edit: Fun fact, Matthias Ginter vant Fritz Walter-medaljen for tyske spillere under 18 i fjor. Vinnerne fra 2008 til 2011 var henholdsvis Toni Kroos, Marco Terrazzino, Mario Götze og Julian Draxler.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...