Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Fikk ikke sett andreomgang fordi streamen døde, men så highlights på Viasat nettopp. Herlig avslutning av Song og klassemål av Ramsey. Men det var til tider utrolig dårlig markering bak der. Må nok se highlights om igjen et par ganger for å se hvem som hadde svakest kamp av gutta i forsvaret. Almunia var dog utrolig god. Jeg er fornøyd med keepersituasjonen inntil videre for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med tanke på at 3 av de 4 "faste" forsvarerne var ute synes jeg de klarte seg akseptabelt, men saft og boller til Almunia aka stålmannen :p

 

Om formasjonen kan kalles 4-5-1 eller 4-3-3 kan vel diskuteres. Det er bare på papiret uansett, alle posisjonene i Arsenal blir jo med i et angrep en eller annen gang i kampen, kanskje bortsett fra Almunia (men som han var i dag var det kanskje like greit, stakkars tyrkere).

 

Er litt kjedelig å lese gjennom VGlive når jeg skal oppdatere meg i tråden, forresten.

Endret av Bushmann
Lenke til kommentar

Jævlig digg at Ramsey scorer, han er et fantastisk talent. Diaby var class idag, og jeg ser konturene av en ny Patrick Vieira. Theo er som vanlig et uromoment, klin umulig å slå i løpsduell, og dermed må motstanderens forsvar hele tida holde et øye med han. Gi den mannen litt rutine, så blir han en verdensklassespiller om få år. Og Almunia, lett årsbeste av han. Vet ikke om jeg har sett han bedre noen gang.

 

5-2 på bortebane mot Fenerbache er så vanvittig sterkt. Er ordentlig stolt av Gunners nå. :)

Lenke til kommentar

Å vinne 5-2 borte mot Fenerbahce, er et resultat det står respekt av. På forhånd hadde jeg fryktet en mye tøffere match, da tyrkiske lag har for vane å være solide på hjemmebane i europacupsammenheng. Arsenals forsvarsspill var periodevis i dagens kamp skremmende dårlig, men det får så være - laget manglet tross alt flere faste spillere der bak. Jeg velger heller å glede meg over herlig offensiv fotball.

 

Etter dagens kamp ser situasjonen lys ut for Arsenal med tanke på videre avansement. I neste kamp møter Arsenal dagens motstander på hjemmebane, deretter Dinamo Kiev, også det hjemme, før Porto venter borte i siste kamp. Gjør Arsenal jobben mot de to lagene hjemme (Fenerbahce og Kiev er lag som skal beseires hjemme), så kan Arsenal møte Porto i siste kamp med senkede skuldre ettersom avansement er sikret. Dette ser bra ut! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...