Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp. Togbilletten koster mer enn billetten for kampene. :p

Gleder meg til å se flere i aksjon da særlig Gedion Zelalem og Gnabry.

Nice! :) Såpass ja, haha. Skal Sanogo i aksjon tror du? Spent på hva han kan få til.

Endret av Brometheus
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Får vi inn suarez, så bør vi definitvt ta medalje iår.

Får vi også inn fabregas, så går vi for gull

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/barcelonas-nye-trener-cesc-bestemmer-om-han-drar-eller-blir-4097886.html

Med tanke på at Barca fortsatt skylder oss penger (et sted mellom 10-12 millioner pund) fra Cesc og Song-salgene, og hvis klausulen vår stemmer, så burde vi kunne hente han til London for rundt £10m. Hvis han nå får lov til å forlate Barcelona, så skjønner jeg ikke hvorfor vi legger inn et bud og gir Cesc en knallkontrakt.

Lenke til kommentar

http://www.tv2.no/sp...ir-4097886.html

Med tanke på at Barca fortsatt skylder oss penger (et sted mellom 10-12 millioner pund) fra Cesc og Song-salgene, og hvis klausulen vår stemmer, så burde vi kunne hente han til London for rundt £10m. Hvis han nå får lov til å forlate Barcelona, så skjønner jeg ikke hvorfor vi legger inn et bud og gir Cesc en knallkontrakt.

Fordi Cesc kanskje ikke vil komme hit? Lojalitet er død i fotball. Klart han velger det sterkeste laget med best spillere rundt seg og en klubb han kan vinne trofeer i.

Lenke til kommentar

Har jo gått rykter siden Diaby byttet til 24 at Mertesacker har byttet til nummer 2 for å holde draktnummer 4 ledig. Noe forsåvidt ikke har dødd ut da Mertesacker ofte har blitt avbildet med nummer 2 på trening. :p

Uansett: Cesc sier at han ikke er interessert i å forlate Barcelona og at han heller ikke er interessert i United og at Arsenal i England er den eneste klubben for han bortsett fra Barcelona. Jeg velger å tro på han. Tror ikke han forsvinner fra Barcelona med det første.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...