Xanman Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Hvis han hadde sagt det, tror du ikke de hadde sitert ham på det? Ufattelig hvordan folk kan stole blindt på norske tabloider. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Artikkelen der er bare mambo-jambo. Wenger er opptatt av at ungdommene får selvtillit, og hva ville det hatt å si for selvtilliten til spillerne, hvis han hadde svart nei. Noen ganger trenger en ikke å skrike ut i media det som er opplagt heller... Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Hvis han hadde sagt det, tror du ikke de hadde sitert ham på det? Ufattelig hvordan folk kan stole blindt på norske tabloider. HVIS han sa det, ja. Skrev bare utifra om han gjorde det. Er bare lei av hvordan denne klubben styres. Uansett, blir morsomt å se hvordan laget ser ut når jeg skal på Emirates til høsten. Endret 2. august 2013 av Brometheus Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Hva med å heller ta utgangspunkt i direkte sitater fra pålitelige kilder? Dette ble nettopp sagt på Wengers pressekonferanse: Wenger: "We will completely respect what Liverpool wants to do. We want to [sign Suarez] if it is feasible in an amicable way." #Arsenal Wenger: "I am a great believer you have to keep as much confidentiality as possible, which is quite difficult in the modern world." #AFC Wenger: "But we work very hard, not only on the case you name [suarez], but on other different cases." #Arsenal Å tenke litt selv kan også være en idé. Hvis han mener at vår nåværende stall er god nok til å vinne ligaen, hvorfor har han lagt inn bud på spillere som Higuain og Suarez? Endret 2. august 2013 av Le Professeur 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Wenger: "We will completely respect what Liverpool wants to do. We want to [sign Suarez] if it is feasible in an amicable way." #Arsenal Dette bekrefter mer eller mindre at vi kjøper bare Suarez dersom klausulen er ekte, noe den sannsynligvis ikke er. Vi får vente og se etter vi har kvalifisert oss til CL. Er visstnok det som stopper Pool fra å selge siden vi ikke er en CL klubb enda. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Så pressekonferansen nå, og håper det han sier er sant. Ikke noe hadde vært bedre nå enn litt ferskt blod i stallen. Jeg klarer å tenke selv, men du klarer tydeligvis ikke å diskutere uten å snakke nedlatende til motparten. 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Noen som har noen formening om hvilke andre spillere de eventuelt prøver å signere? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 De sterkeste ryktene de siste dagene er Gintner og Luis Gustavo. Hadde tatt i mot begge. Kjøper vi i tillegg Suarez har det vært en knall sommer. Dessverre tror jeg det er meget usannsynlig. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Flere melder at Gervinho mer eller mindre er klar for Roma Gervinho to Roma all but done, Sky Italia confirm. Terms were already agreed, and now clubs have agreed fee (£7m). #AFC Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Vet du noe om Gintner? Jeg er helt blank på fyren. Luiz Gustavo hadde ikke vært så gærent. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Aldri sett fyren spille. 19 år fra Freiburg. Visstnok et kjempetalent. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 De sterkeste ryktene de siste dagene er Gintner og Luis Gustavo. Hadde tatt i mot begge. Kjøper vi i tillegg Suarez har det vært en knall sommer. Dessverre tror jeg det er meget usannsynlig. Ginter, Gustavo og Suarez hadde vært vanvittig. Mangler bare toppen av kransekaka som er en ny ving/offensiv midtbane. Adam Ljajic hadde ikke vært meg imot. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Var ikke det han som failet hardt i United? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Var ikke det han som failet hardt i United? Ljajic har aldri spilt i United. Kom fra samme klubb (Partizan) som Jovetic til Fiorentina. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Jaha? Mente United kjøpte 2 serbere for et par sesonger siden som begge ble solgt like etterpå. Forøvrig: 'Sanogo will surprise you, because your expectation doesn’t look to be high. He will not surprise me because my expectation is very high. He’s a top class striker." “If you can give me names who are better than the players we have compared to the players we have, I am ready to talk about it.” Gjør Wenger det med vilje eller? Han må da skjønne at slike kommentarer ikke faller i god jord hos fansen. Hvis han virkelig tror at stallen vår nå kan kjempe om noe som helst og at det ikke finner forsterkninger der ute gir jeg opp. Jeg håper han troller. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Jaha? Mente United kjøpte 2 serbere for et par sesonger siden som begge ble solgt like etterpå. Det kan hende det, men Adam Ljajic var ikke en av de. Han har spilt i Fiorentina siden 2010. I Partizan fra 2005 til 2010. Født i 91. Gjør Wenger det med vilje eller? Han må da skjønne at slike kommentarer ikke faller i god jord hos fansen. Hvis han virkelig tror at stallen vår nå kan kjempe om noe som helst og at det ikke finner forsterkninger der ute gir jeg opp. Jeg håper han troller. Fyren er vel ikke akkurat den skarpeste når det gjelder det sosiale. Herregud som han provoserer. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Ljajić was set to join England's Manchester United from Partizan in January 2010,[1] but they withdrew their option to sign him in December 2009.[2] Instead, he joined Fiorentina for a reported fee of around €8 million in January 2010. Vært på trial, men aldri signert/spilt for United. PS: Litt av en tabbe av Ferguson det der. Endret 2. august 2013 av Stefan_B Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Gervinho til Roma, Chamakh til Crystal Palace på utlån i følge @GeoffArsenal. 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Var ikke det han som failet hardt i United? Du snakker om Zoran Tosîc du! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå