Urmaker Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Uansett...selger spurs bale for 100 mill, slik ryktene nå skal ha det til, er vi ferdige. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Helt sykt at vi nå har blitt Lillebror. Det er 100% Wengers skyld. Gleder meg til NLD og reaksjonen til Wenger etter at vi har blitt feid av banen Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Helt sykt at vi nå har blitt Lillebror. Det er 100% Wengers skyld. Gleder meg til NLD og reaksjonen til Wenger etter at vi har blitt feid av banen Ville ikke si at vi er lillebror enda. Resultatet (og konsekvensene for vår del) av et eventuelt bale-salg tror jeg først og fremst vil synes over lengre tid. Spurs er betraktelig forsterka allerede, ja, men jeg trøster meg med at villas-boas ikke er like god som Wenger. AVB hadde en sterkere stall i Chelsea, men klarte likevel ikke å få noe resultat ut av det. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Er vel ikke akkurat svart-hvitt det som hendte i Chelsea mens AVB var der, og er verdt å nevne at AVB hentet meget gode spillere til Chelsea. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Lloris Walker - Kaboul - Vertonghen - Ekotto Paulinho - Sandro - Dembele Lennon - Soldado - Chadli Szczesny Sagna - Mertesacker - Koscielny - Gibbs Arteta - Ramsey Walcott - Wilshere - Cazorla Giroud Er det bare jeg som synes vår ellever ser sterkere ut på papiret? Det er ingen garantier for at Chadli, Soldado og Paulinho skal slå til. Å miste sin beste spiller er som regel en negativ ting. Dessuten mistet både Kaboul og Sandro store deler av forrige sesong med skader. Glem heller ikke at det skal enormt mye til for at vi ikke skal forsterke spissplassen, som vel er vårt svake punkt for øyeblikket. Regner også med at det kommer inn en sentral midtbanespiller. Endret 1. august 2013 av Le Professeur Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Er vel ikke akkurat svart-hvitt det som hendte i Chelsea mens AVB var der, og er verdt å nevne at AVB hentet meget gode spillere til Chelsea. Ikke uenig i det. Jeg satte det nok litt på spissen. Dog må jeg si at jeg faktisk har stor tro på Wengers trenerferdigheter, i motsetning til mange her. Han har i mine øyne klart å prestere med et sett til tider ganske middelmådige spillere. Håper du har rett le prof, jeg begynner virkelig å få panikk her. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Leste på twitter nå at stallfotograferinga har blitt utsatt en uke Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Lloris Walker - Kaboul - Vertonghen - Ekotto Paulinho - Sandro - Dembele Lennon - Soldado - Chadli Szczesny Sagna - Mertesacker - Koscielny - Gibbs Arteta - Ramsey Walcott - Wilshere - Cazorla Giroud Er det bare jeg som synes vår ellever ser sterkere ut på papiret? Det er ingen garantier for at Chadli, Soldado og Paulinho skal slå til. Å miste sin beste spiller er som regel en negativ ting. Dessuten mistet både Kaboul og Sandro store deler av forrige sesong med skader. Glem heller ikke at det skal enormt mye til for at vi ikke skal forsterke spissplassen, som vel er vårt svake punkt for øyeblikket. Regner også med at det kommer inn en sentral midtbanespiller. Ingen av de lagoppstillingene er i nærheten av å kunne matche de tre rikeste lagene i England, hvem er det mest trist for mtp. forventninger fra fansen om hvor laget burde være? Jeg mener at spiller for spiller er oppstillingene ganske jevne, både mtp ferdigheter og skadeutsatthet. Kjøper dere en ny spiss vil det ikke forandre stort da det fort blir status quo.Beholder vi Bale derimot, da er kjernen i vårt lag fortsatt intakt og vi har forsterket med 1-2 spillere i førsteelleveren i tillegg til rotasjons-spillerne. Det som taler til deres fordel er som jeg har nevnt andre steder at deres lag er mer samspilt og kjenner hverandre godt. Er også spent på Cazorlas andre sesong, han er en spiller jeg liker godt og det er sjelden vare at jeg innrømmer om spillere fra feil del av Nord-London. Det som taler til vår fordel er at vår sentrale midtbane er vesentlig sterkere enn deres og det er den viktigste lagdelen slik jeg ser det. Endret 1. august 2013 av Solaar Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 http://ipad.dagbladet.no/2013/08/01/sport/fotball/arsenal/kenny_sansom/28484966/ Sansom blitt alkis og bor på gaten, trist Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Leste på twitter nå at stallfotograferinga har blitt utsatt en uke Diaby trenger tid for å komme seg av krykkene vet du. Han må være med på bildet. 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Leste på twitter nå at stallfotograferinga har blitt utsatt en uke Diaby trenger tid for å komme seg av krykkene vet du. Han må være med på bildet. Er såååååååååååå leeeeeeeiiiiii aaaav ryyyyyykteeeeerrrrrrrr nåååååå. For et frustrerende overgangsvindu så langt. Endret 1. august 2013 av Brometheus Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Wenger ta til helvete å klatre ut av det mørke og stygge hullet du har gravd deg ned i å vis deg i overgangsmarkedet... Spiss ønskelisten: Suarez, Dzeko, shaarawy og chicharito Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Luiz Gustavo er til salgs, og vi er interesserte, sammen med Chelsea og Wolfsburg: http://www.bild.de/sport/fussball/luiz-gustavo/geht-er-zu-wolfsburg-31625656.bild.html Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Chelsea ender opp med ny DM, med andre ord. 3 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/mener-arsenal-ikke-trenger-aa-kjoepe-for-aa-vaere-tittelkandidater-4097197.html Wenger: "Vi trenger ikke kjøpe spillere for å være tittelkandidater". Nå har det klikka for han vett. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Han satser på masse titler i FM14 og FIFA14. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Dagens utfordring: ignorer overskriften, les hva som faktisk står i artikkelen og finn ETT utsagn av Wenger som dere faktisk er uenige i. Endret 2. august 2013 av Le Professeur Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Dagens utfordring: ignorer overskriften, les hva som faktisk står i artikkelen og finn ETT utsagn av Wenger som dere faktisk er uenige i. "Franskmannen er fornøyd med dagens Arsenal-stall, og tror at den er god nok til å være med i tittelkampen i Premier League." HVIS Wenger har sagt det der, så er det bare unnskyldninger fra en mann som ikke vet hvordan overgangsmarkedet fungerer lenger. Det er bra at Arsenal utvikler unge spillere og alt det der. Men sånn som ting er i PL nå så holder ikke det om du vil ha trofeer. Mangelen på ambisjoner den mannen viser er helt utrolig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå