AnewZ Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Three Lions er fotballpuben! Engelske kanaler, engelske folk, god mat og god øl! Hvor god øl snakker vi? Trenger en pub å se PL i når jeg tar turen opp å besøker NTNU'ere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Ganske bra variasjon. Alt fra normen (dahls, calsberg, killkenny) til litt mer spesielle (old speckeld hen, strongbow og amstel). Samt god engelsk mat.(som du blir mett og feit av) Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Hvor god øl snakker vi? Trenger en pub å se PL i når jeg tar turen opp å besøker NTNU'ere. Bestill det de har på tapp, hold deg unna Dahl's så er du golden. Gutta der tapper en gooood Newcastle Brown, om du liker sånt 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3657187.ece Bale vilj til RM. Dæven steiki, for en hæææærlig melding på mårrankvest'n. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3657187.ece Bale vilj til RM. Dæven steiki, for en hæææærlig melding på mårrankvest'n. Gammalt nytt. Nettavisen, seriøst? Uansett: Er det positivt? Jeg synes ikke det. Med 80 mill + kan spurs bli ordentlige farlige. Mye farligere enn med Bale. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 For 80m pund kan Tottenham forsterke 3–4 plasser med klassespillere Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Gammalt nytt. Nettavisen, seriøst? Uansett: Er det positivt? Jeg synes ikke det. Med 80 mill + kan spurs bli ordentlige farlige. Mye farligere enn med Bale. Seriøst kan du være seriøs når jeg er seriøst seriøs, så kan vi fortsette å være seriøst seriøse. Uansett: Laget er jo bygd opp for ham, og når han drar, må de tilpasse seg på nytt. Skal bli spennende å se hvilke "klassespillere" de henter. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Seriøst kan du være seriøs når jeg er seriøst seriøs, så kan vi fortsette å være seriøst seriøse. Uansett: Laget er jo bygd opp for ham, og når han drar, må de tilpasse seg på nytt. Skal bli spennende å se hvilke "klassespillere" de henter. Nå synes jeg igrunn ikke at bales brillianse har kommet som et resultat av en tydelig strategi der han er i fokus. Det er mer et one-man-show fra start til slutt. Det viser at han er viktig, ja, men 80-100 mill pund vil gjøre dem mye farligere, om ikke etter dette overgangsvinduet, så på sikt. Spurs er jo kjent for å, i motsetning til oss, re-invistere slike midler i erstatninger og forsterkninger. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Spurs er jo kjent for å, i motsetning til oss, re-invistere slike midler i erstatninger og forsterkninger. 100% enig. Jeg vil påstå at det er derfor forskjellen mellom oss og de minsker for hvert år. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Ja, ikke sant. Se f.eks. på spurs før og etter modric. Med dembele, llroris, verthongen ++ Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Husk at Tottenham allerede har brukt i overkant av £50m på Chadli, Paulinho og Soldado. Tviler på at AVB får lov til å bruke hele Bale-potten på nye spillere. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 DC @DLDN22Arsenal have been told to up their bid for Suarez to £50m & Liverpool will sell. Suarez keeping quiet to allow #lfc to negotiate a fee. #afc Om sant, så tror jeg vi møtes et sted på halvveien. 40-45m nå, resten i div bonuser etter antall kamper, mål, trofeer, etc. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Er bare å glemme at AVB får bruke hele summen for Bale på spillere, men stemmer summen det er snakk om (£85m), så kan £55m enten dekke tidligere kjøp, eller gå til stadion. Med tanke på at spillere som Dembele fortsatt går for £15m så kan £30m være mye for et lag som trenger en bedre stall. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Og der punga Spurs ut igjen. Soldado nå offisielt en Spur. http://www.tottenhamhotspur.com/news/deal-agreed-for-soldado-010813/ Endret 1. august 2013 av Brometheus Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Kjenner nå at jeg blir litt nervøs nå. Riktignok er det lenge til før overgangsviduet stenger, men de fleste attraktive spillerrne har nå skiftet skiftetbeite. Jeg håper wenger kommer med et nytt bud på suarez (50 pund). Trolig blir Gervinho solgt til roma, og da er det heller ikke krise at vi bruker så mye penger på suarez. Elller.. https://www.google.no/search?q=bendtner+and+chamakh&oe=UTF-8&hl=no&client=safari&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=XT76UaC8H4fEtQamm4HQDQ&biw=768&bih=900&sei=Xz76UfacEYnMsgaZuYGgBg#biv=i%7C0%3Bd%7C8P10IYokP6swUM%3A Endret 1. august 2013 av medlem-140898 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 O'Leary's kan du egentlig bare drite i. Three Lions er stedet som duger. Er det for fult så dra på Lille London, O'Reilly(på toget) eller Macbeth. O'Leary's er hovedsaklig for hipstere og familie. Ikke fotbalpub imo. Helt riktig. Har aldri vært inne på O'leary's, og kommer aldri til å gå inn, man velger seg en pub på samme måte som man velger fotballag. Om jeg skulle gått fra Three Lions til O'Leary's ville det blitt det samme som å bli Chelsea-fan. En gjeng unge, femie hipster-fitter. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Jeg håper wenger kommer med et nytt bud på suarez (50 pund). Trolig blir Gervinho solgt til roma, og da er det heller ikke krise at vi bruker så mye penger på suarez. Og folk mener jeg er gal som ville brukt 30+ mill på Higuain? GALSKAP å bruke 50 millioner pund på en spiller som er tidenes cunt og ikke er tilgjengelig til sesongstart. Gervinho til Roma er snakk om en 7 mill pund. Ergo, fortsatt 43 mill på Suarez om vi bruker den tankegangen din. Galskap spør du meg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Og folk mener jeg er gal som ville brukt 30+ mill på Higuain? GALSKAP å bruke 50 millioner pund på en spiller som er tidenes cunt og ikke er tilgjengelig til sesongstart. Gervinho til Roma er snakk om en 7 mill pund. Ergo, fortsatt 43 mill på Suarez om vi bruker den tankegangen din. Galskap spør du meg. Galskap ifølge deg ja... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 £50m for en spiller som er borte nesten 33% av sesongen og som tiltrekker seg negative overskrifter er vel på grensen til galskap? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå