Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et Arsenal XI-lag møter Leyton Orient om en halvtime. Akpom, Olsson, Eisfeld, Aneke, Yennaris og Wellington Silva er involvert, men det er ikke Zelalem eller Gnabry. Betyr vel at de to sistnevnte skal få spille i Emirates Cup. Veldig spennende! Tipper begge kommer til å få flere sjanser for førstelaget i den kommende sesongen. Gnabry blir vel muligens Gervinhos erstatter.

Edit: Her er for øvrig laget:

Iliev

Moore - Boateng - Hayden - Siemann

Yennaris - Olsson

Aneke - Eisfeld - Wellington

Akpom

Den meget lovende nysigneringen Dan Crowley er på benken sammen med Vickers, Dallison, Kamara, Jeffrey og Lipman.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Kvitter vi oss med Gervinho må det vel hentes en erstatter? Begynner å bli vel tynt nå. Han spilte jo faktisk en del i fjor.

Kanskje pengene vi får for Gervinho går til å hente Bernard. Det er positivt å få ryddet opp i stallen, men er enig i at det begynner å bli ganske tynt.

Er også redd en Bale-overgang kan gjøre Spurs sterkere over tid. Kan gjøre mye med £85m.

Lenke til kommentar

Kanskje pengene vi får for Gervinho går til å hente Bernard. Det er positivt å få ryddet opp i stallen, men er enig i at det begynner å bli ganske tynt.

Vel, vi har meeer enn nok til å hente Bernard allerede, og Gervinho-overgangen er vel snakk om en 7-8 millioner pund. Kan godt selge han for min del, så lenge vi får spillere inn. Greit å kvitte seg med backups og middelmådigheter, men ikke hvis backupen nå blir en totalt uerfaren 16-åring fks.

Lenke til kommentar

Bernard virker å være så godt som klar for Porto gutter. Og det er kanskje ikke så rart at han ikke ender opp i Arsenal.

Bernard er jo eid av en "tredjepart". 50% av rettighetene hans tilhører altså ikke Atletico Mineiro og mtp. den statusen Bernard har om dagen så vil de tydeligvis ikke selge unna disse rettighetene. Og som kjent etter Tevez og Mascherano saken så er ikke slike avtaler lovlige i England.

Lenke til kommentar

Synes ikke en ny kantspiller bør være en prioritet, selv om Gervinho selges. Walcott, Cazorla, Podolski, Chamberlain, Gnabry og Ryo er god nok dekning i mine øyne. Dette forutsetter dog at vi henter enn ny #10 som kan konkurrere med Wilshere. Alternativt kan vi hente en ny venstrekant, og la Cazorla gå tilbake i en sentral rolle. Det viktigste er uansett at vi får inn en spiss og en DM.

Edit: Vi ligger for øvrig under 4-3 mot Leyton Orient (#WengerOut). Wellington har puttet to og Akpom ett.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Cesc Fabregas will return to Arsenal and reject Manchester United and here is why:

http://www.gunnersto...and-here-is-why

Men vi må pgså være lit realistiske her..Dersom vi i årene fremover kjemper om en cl kvalikk, så vil jeg ikke bli skuffet dersom han forlater barca til fordel for bayern munich. ..

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar

Men vi må pgså være lite realistiske. . Dersom vi i årene fremover kjemper om en cl kvalikk, så vil jeg ikke bli skuffet dersom han forlater barca til fordel for bayern munich. ..

Og konkurrere med Thiago, Götze, Kroos, Javi Martinez, Schweinsteiger, Shaqiri og Luiz Gustavo? Hvis Cesc først forlater Barca, vil jeg tro at han går til et lag hvor han er garantert spilletid og kanskje også hvor ham vil bli den største stjernen. Jeg tror faktisk at vi topper listen over klubber han ville reist til om han først vil bort, så lenge vi viser at vi har ambisjoner om å hevde oss i toppen igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Og konkurrere med Thiago, Götze, Kroos, Javi Martinez, Schweinsteiger, Shaqiri og Luiz Gustavo? Hvis Cesc først forlater Barca, vil jeg tro at han går til et lag hvor han er garantert spilletid og kanskje også hvor ham vil bli den største stjernen. Jeg tror faktisk at vi topper listen over klubber han ville reist til om han først vil bort, så lenge vi viser at vi har ambisjoner om å hevde oss i toppen igjen.

Gustavo er på vei ut. I mine øyne en spiller vi virkelig burde plukke opp. Vi trenger sårt en spiller av hans kaliber på midten, men jeg våger å tro at Gustavo forsvinner til en annen klubb mens vi ender opp med ikke en dritt.

Har heller ikke særlig troa på at Suarez ender opp hos oss. Rykter sier at Wenger ikke er villig til å øke budet med mer enn de £2,5m det var snakk om for noen dager siden. Det er ikke nok til å sikre Suarez.

Dette blir nok nok en sommer hvor Wenger kommer til å påpeke at han "prøvde" å hente spillere. Som f.eks. når han bekreftet at han hadde lagt inn bud på Götze og M'Vila blant annet, men aldri fulgte opp interessen. Se på Bendner også blant annet. Vi la inn et bud på €23m eller hva det ble rapportert? Så ga vi tydeligvis opp. Ditto det samme med Fellaini virker det som. Higuain trakk vi oss også på, men den var langt mer forståelig.

Jovetic derimot er spilleren jeg mener vi burde gått for. Billigere enn samtlige og yngre, men dessverre er det skipet for lengst seilt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

..Så lenge vi viser at vi har ambisjoner om å hevde oss i toppen så.

Ingenting som tilsier at vi vil være "der oppe" til kommende sesong.

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar

Har også lyst på Luiz Gustavo. Ikke minst fordi han også kan spille stopper og ventreback. Kunne slått et par fluer i en smekk der.

Vel.. grunnen til at jeg ønsker han er fordi han er klasse :p og fordi han trolig vil beholde plassen på midten for Brasil under VM neste år. Så han kommer trolig til å spille for harde livet denne sesongen.

Ryktes jo ikke om mer enn rundt £15m for han. Kan ikke skjønne hvorfor vi ikke er interesserte i han i så fall. Personlig syntes jeg klubben er ufattelig tafatte i sommer. Alle rundt oss (minus United) forsterker, mens rundt oss har absolutt alt av alle rykter dødd ut.

Lenke til kommentar

..Så lenge vi viser at vi har ambisjoner om å hevde oss i toppen så.

Ingenting som tilsier at vi vil være "der oppe" til kommende sesong.

Vil nå si at det er ganske ambisiøst å by £40m (+£1) for en spiller. Overgangsvinduet er enormt frustrerende nå, men jeg kan virkelig ikke se for meg at vi ender opp uten minst et par nye spillere. Det er fortsatt over en måned igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...