MartinF Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Han er 20 år og uprøvd i Europa. Vet nå aldri hva tanken til Wenger er. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Spiller de ikke fotball i Europa og Brasil da? Den brasilianske ligaen holder et forholdsvis godt nivå når man ser på hva mange av de unge brasilianske spillerene som tar steget ut i Europa har gjort de par siste årene. Tipper Bernard hadde tatt nivået lett og ditto det samme med tempoet. Tror problemet hans ligger i fysikken, men mtp. holdningene hans så tror jeg han ville ha kommet over dette rimelig kjapt. Hva planene til Wenger er? Vel klarer ikke å se for meg at han blåser av tett opp mot 20 millioner pund uten å gi han spilletid. Han brukte vel £10m på Chamberlain for et par sesonger siden, men det tror jeg var på rent potensiale og han var tross alt 3-4 år yngre enn det Bernard er nå. Pluss langt mer uprøvd. Igjen: Håper Bernard ender opp hos oss. Hvis han spiller på det nivået han vanligvis gjør for Mineiro så er han en klar forsterkning for oss. Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Ser ut til at Gervinho går til Roma. Greit å bli kvitt enda en middelmådig spiller, i tillegg til at vi får en bra sum for han. Mangler bare Chamakh, Diaby og Bendtner (og Park?), så er tidenes opprydding et faktum. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Går Gervinho så tipper jeg Bernard kommer. Vi kan ikke selge en ving nå, uten en erstatter, og det virker som Bernard er mest sannsynlig. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Går Gervinho så tipper jeg Bernard kommer. Vi kan ikke selge en ving nå, uten en erstatter, og det virker som Bernard er mest sannsynlig. Ifølge "agenten" til Bernard så er han visstnok på vei til Porto. Tipper vi selger Gervinho og erstatter han med Ryo og Gnabry. Midtbanemonsteret vi så sårt trenger kommer nok neppe heller. Chamberlain har jo vært overraskende middelmådig (ditto det samme med Wilshere) så da er vi jo godt dekket. Vi har jo også Aneke og Zelalem på vei opp i laget. Pluss at vi har stortalentet Diaby som straks er skadefri og som garantert 100% med ti kniver i hjertet vil holde seg skadefri til han er 62. Keeperplassen kommer det heller ingen. På tross av at både Szczesny og Fabianski ikke holder mål ennå. Sistnevnte har vært god etter han kom tilbake fra sitt ørtende skadeopphold, men skadehistorikken hans og det mentale er ekstremt skjørt. Sist, men ikke minst: Klarer ikke å se for meg at vi ender opp med Suarez uansett hvor mye jeg/vi ønsker han (eller andre spisser til Arsenal). Vi har jo uansett Giroud, Podolski, Sanogo og Akpom. Er ikke det en rad med klassespisser så vet ikke jeg altså! Tipper vi akkurat klarer 4. plass neste sesong også. Så vil alle sammen klikke i vinkler på alle sammen som kritiserte Wenger mens sesongen gikk fordi Wenger klarte å få et middelmådig lag til 4. plass. Uten at de har hjernekapasitet til å huske at det var Wenger selv som nok en gang valgte å ikke bruke penger han hadde til rådighet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 (endret) 6. plass denne sesongen. Bak Spurs og Liverpool. Endret 27. juli 2013 av MartinF Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 6. plass denne sesongen. Bak Spurs og Liverpool. Du har trua ja MartinF. Vi må ikke glemme at avslutningen på sist PL-sesong var veldig bra av Arsenal. Ser man på tabellen fra nyttår til mai så ble Arsenal nummer 2, rett bak Man U. Klarer Arsenal å skru på bryteren fra kamp 1 og klarer å unngå alt for mye skader så kommer vi garantert til å kjempe om en topplassering. Synes det å kjøpe inn mange stjernespillere er oppskrytt i forhold til den gevinsten flere 100 millioner genererer. Se på chelsea med deres stjernegalleri. Kun 2 poeng foran Arsenal på tabellen. City 5 poeng. Hadde Arsenal ikke tabbet seg ut de første 5-6 kampene hadde vi kommet foran begge. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Alle andre lag har forsterket. Vi har tynnet ut i rekkene. Nå har vi ikke engang de dårligere reservene tilgjengelig når vi har tett kampprogram. Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Alle andre lag har forsterket. Vi har tynnet ut i rekkene. Nå har vi ikke engang de dårligere reservene tilgjengelig når vi har tett kampprogram. Det ble sagt i fjor også. Har manu forsterket? Da har jeg måttet oversett noe... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Det ble sagt i fjor også. Har manu forsterket? Da har jeg måttet oversett noe... Vet ikke hvem som sa det i fjor, men jeg hadde troen fra start i fjor, selv om Wenger kuket det til med salg av RvP. United må ikke forsterke. De kunne kanskje hentet en sentral midtbane, men de har allerede mer enn godt nok lag til å kjempe om ligagullet. Det har ikke vi, men vi har penger til å hente. Men ingen kommer inn. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Det ble sagt i fjor også. Har manu forsterket? Da har jeg måttet oversett noe... Vi lå under med 21 poeng på et tidspunkt før United hadde safa tittelen og slapp foten av gassen. Vi endte opp 16 poeng bak de til slutt. Pdd. så trenger ikke United engang å forsterke laget for at de trolig kommer over oss. Det eneste håpet er at Moyes ikke klarer å lede laget like bra som Ferguson og at de ikke ender opp med noen av spillerene de forsøker å hente. Når det gjaldt Chelsea så var det forsvaret som sviktet de støtt og stadig. Pluss at de ikke kunne stole på Torres når det gjaldt mål. Ellers er de top-notch. Ditto det samme med City. Tottenham har også sikret seg Paulinho som i mine øyne er en veldig god spiller. De har også kjøpt inn en meget spennende spiller i Chadli og attpåtil så virker det som om de holder på å sikre seg Soldado. Beholder de Bale så har de et forrykende lag. Et lag som overgår vår stall rimelig betraktelig. Fant forøvrig et artig bilde: 1 Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Det ble sagt i fjor også. Har manu forsterket? Da har jeg måttet oversett noe... Zaha. Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Zaha. Forsterket og forsterket. Vil heller kalle det å fylle på... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Vingene til United var vel en vandrende katastrofe forrige sesong så skal ikke se bort i fra at det er en forsterkning. Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Vet ikke hvem som sa det i fjor, men jeg hadde troen fra start i fjor, selv om Wenger kuket det til med salg av RvP. United må ikke forsterke. De kunne kanskje hentet en sentral midtbane, men de har allerede mer enn godt nok lag til å kjempe om ligagullet. Det har ikke vi, men vi har penger til å hente. Men ingen kommer inn. Om United må forsterke eller ikke får vi ikke svar på før godt ute i sesongen. Som sagt ser man på tabellen etter nyttår så ble vi nummer 2, rett bak United. Vi kunne godt ha kjempet om gullet i fjor hadde det ikke vært for den begredelige starten hvor stort sett alle våre 0-poengere kom. Dette mye pga av skader. Vi har flere spillere som har trengt tid til å tilpasse seg PL. Mertesacker, Podolski, Gioroud kommer mest sansynlig til å ha en mye bedre sesong i år enn i fjor. Men selfølgelig skulle vi hatt inn minst 2 signeringer. En midtbaneterrier og en spiss, kanskje keeper. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Dere må forsterke når dere ikke er gode nok gjennom en hel sesong. Det pisser jeg hører fra Arsenal og Liverpool fansen om "Ser man på siste halvdel er vi blant de tre beste og bla bla bla" er bare piss. Dere kan være det beste laget i 16 kamper, men det hjelper jævlig lite om dere er det 5 beste laget i resterende. 8 Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Det at Arsenal var så fenomenalt gode etter nyttår er selvsagt ingen gullmedalje, men det vitner om at det bor noe i laget. Laget presterte best av samtlige lag i Premier League de siste 15-16 kampene, og det er noe å ta med seg. Arsenal skal også være meget forsiktige hvem de kjøper inn. Forsvarsrekka samt keeperplassen er vel grei, og det beviste Arsenal forrige sesong. Den beste "signeringen" de kan foreta seg nå, er om Vermaelen kommer tilbake til topp igjen. Han er for god til å benkes. Midtbanen er meget sterk den også, og med Bernard blir det en en av PLs beste. Angrepet er vel og bra, og om Giroud fortsetter denne fantastiske pre season formen ut sesongen, er det løst. Men vi har jo bare en og en halv midtspiss for øyeblikket. Giroud og Walcott. Luis Suarez hadde vært ideelt, om han ikke koster skjorta. Falcao kommer jo høyst sannsynlig til å forsvinne fra Monaco etter en sesong, så kanskje han neste sommer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå