MartinF Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Hvor er det big fight in the midfield? Vi har Arteta, Wilshere og Ramsey. Ingen av de vil hjelpe oss til å kjempe om titler. Husk at vi har en Diaby på vei tilbake. Like a new signing, of course! Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 "With or without additions we can be title challengers next season." Husk at vi røyker noe sterkt på emirates Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 (endret) Leker med tanken på neste års drakt med Puma som ny draktsponsor. Puma har mange artige draktdesign, så det kan jo bli en spennende drakt til slutt! Endret 27. juli 2013 av MartinF Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Og en helt bedriten kvalitet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Og en helt bedriten kvalitet. Jaha? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 (endret) Draktkvaliteten altså. Merket enorm forskjell når Newcastle gikk fra Adidas til Puma, selve materialet de bruker føles som en billig kinakopi, og irriterende småfeil hvor f.eks. klubblogoen ofte er på forskjellig plass for hver drakt, noen ganger symmetrisk med stripene, andre ganger ikke. Sett det samme på Borussia Dortmund sine drakter. Greit dere får mer penger fra Puma, men er man glad i å kjøpe drakter så er overgangen en gedigen nedtur. Endret 27. juli 2013 av medlem-105082 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Arsenal have won the race for £21m rated Atlético Mineiro youngster Bernard. (Source: ESPN Brasil) Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Arsenal have won the race for £21m rated Atlético Mineiro youngster Bernard. (Source: ESPN Brasil) Gammelt og usant. Faren hans sa i dag at Bernie skal til Porto Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 ’Faren hans sa’. Like troverdig som onkelen til Cesc. Men håper for all del vi ikke bruker 21 mill på Bernard. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Ryktes at vi har lagt inn et bud på €16m for Bernard, men at Mineiro vil ha €25m. Tipper vi ville fått et bud akseptert på €20m for han, men hvis ryktene stemmer om at faren og familien hans vil ha han til Porto så har de nok en langt større sjanse for å få han. Virker hvertfall som om vi har interesse for Bernard. Håper han ender opp i Arsenal. Han er omtrent like høy om Cazorla, men som spanjolen vår har han en "mean streak". Han virker å ha veldig gode holdninger på banen hvertfall. Jobber knallhardt til krampa tar han i enhver kamp. Trenger dog fortsatt å bygge litt mer muskler da han er hakket for lett å dytte av ballen når han har lite rom å bevege seg i, men teknikken, farta og spillerforståelsen er meget god. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 (endret) ’Faren hans sa’. Like troverdig som onkelen til Cesc. Men håper for all del vi ikke bruker 21 mill på Bernard. Du sutrer hele tiden joo " Håper vi ikke signerer Bernarn" "Håper vi ikke signerer idioten Suarez" Jesus... Endret 27. juli 2013 av medlem-140898 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 (endret) Jepp. Fordi 40+ mill for Suarez er rent galskap. 21 mill for Bernard er i drøyeste laget for en uprøvd 20-åring som aldri har spilt i Europa. EDIT: Før noen spør hvem faen jeg vil ha, siden jeg klager på alle ryktene om dagen: Higuain Rooney Fabregas Fellaini Williams Capoue --- Debuchy De Rossi Julio Cesar Gustavo Endret 27. juli 2013 av MartinF 2 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 (endret) Jepp. Fordi 40+ mill for Suarez er rent galskap. 21 mill for Bernard er i drøyeste laget for en uprøvd 20-åring som aldri har spilt i Europa. £40-45m for Suarez er ikke galskap mtp. Cavani gikk for £55m. Suarez sine "antics" drar ned prisen litt, men Suarez er i mine øyne en bedre fotballspiller enn Cavani selv om Cavani er en bedre målscorer. Når det gjelder Bernard så er det prisen talentfulle brasilianere/spanjoler/tyskere ofte går for. Oscar og Lucas Moura gikk jo for samme pris blant annet. Kjøper Wenger Suarez og Bernard for nevnte summer så hadde jeg personlig blitt hoppende glad (selv om Suarez dog trolig ville vært meget bittersøtt). Mangler egentlig bare en svær jævel på midten så har vi et meget komplett lag. Btw: Det er slik det ender forøvrig: the AKB Transfer delusion. 1st The window has only just opened 2nd Big signings take time 3rd Wait until we get back off tour 4th players are waiting until we qualify for the CL 5th We can't compete against Oil money 6th we are already strong enough 7th you are spoilt 8th only those who don't complain are Arsenal fans Endret 27. juli 2013 av Stefan_B Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 £40-45m for Suarez er ikke galskap mtp. Cavani gikk for £55m. Suarez sine "antics" drar ned prisen litt, men Suarez er i mine øyne en bedre fotballspiller enn Cavani selv om Cavani er en bedre målscorer. Har ikke noe problem med prislappen på Suarez som fotballspiller. Men jeg mener det er galskap å kjøpe Suarez når man vet historien hans, og når han i tillegg ikke kan spille Premier League før langt utpå høsten. Jeg tror fortsatt at å ikke gå mer inn for Higuain før Napoli kom på banen, kan bli den største blemmen på mange, mange år. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Fear not, plutselig sitter vi der med en ny stjernespiller i stallen. Riiiiiiight. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Har ikke noe problem med prislappen på Suarez som fotballspiller. Men jeg mener det er galskap å kjøpe Suarez når man vet historien hans, og når han i tillegg ikke kan spille Premier League før langt utpå høsten. Jeg tror fortsatt at å ikke gå mer inn for Higuain før Napoli kom på banen, kan bli den største blemmen på mange, mange år. Kan forsåvidt være enig der. Var kun korte opphold hvor han faktisk klarte å oppføre seg som et normalt oppegående menneske. Når det gjelder Higuain så forstår jeg godt at Wenger og Arsenal trakk seg til helvete ut utifra hva slags informasjon har kommet ut. Altså: Hvis det stemmer at vi hadde inngått en avtale på €27-30m og kun ventet på en offsiell bekreftelse etter at Anceletti tok over for deretter at Real Madrid økte prisen med over €10m så er det rett og slett intet annet alternativ i mine øyne. Hadde vi godtatt og pøst på med penger så ville vi bare vist at vi var en gjeng med bitches. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 ’Faren hans sa’. Like troverdig som onkelen til Cesc. Men håper for all del vi ikke bruker 21 mill på Bernard. Lett å være tvilende til slik kjøp, men Bernarnd kan bli en typ Oscar. Så det er kanskje bedre at Wenger satser på det enn å kjøpe en 16 år gammel polakk? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Lett å være tvilende til slik kjøp, men Bernarnd kan bli en typ Oscar. Så det er kanskje bedre at Wenger satser på det enn å kjøpe en 16 år gammel franskmann? Fixed. Som sagt: Jeg ønsker meg veldig gjerne Bernard. Syntes han ser veldig spennende ut og venstrekanten vår har vært et problemområde siden Robert Pires forsvant helt tilbake i 2006. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Lett å være tvilende til slik kjøp, men Bernarnd kan bli en typ Oscar. Så det er kanskje bedre at Wenger satser på det enn å kjøpe en 16 år gammel polakk? Ja, men det har ikke noe med det og gjøre. Om Bernard kan gå inn og bidra fra dag 1, så kan han være verdt sånne penger, men om planen er å la han spille reservelagsfotball og få noen innhopp i Carling Cup, så syns jeg ikke det er riktige penger å bruke DENNE sesongen. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Ja, men det har ikke noe med det og gjøre. Om Bernard kan gå inn og bidra fra dag 1, så kan han være verdt sånne penger, men om planen er å la han spille reservelagsfotball og få noen innhopp i Carling Cup, så syns jeg ikke det er riktige penger å bruke DENNE sesongen. Tror du virkelig at Bernard som har vært fast for Atletico Mineiro og allerede har et par kamper for Brasil går inn og spiller reservefotball? Blir Bernard kjøpt så er det for å være en del av førstelaget. Trolig som førstevalg selv om han trolig ville fått litt tid på seg før han ble kastet ut i PL "helvete". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå