thomit Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 (endret) Slik jeg har forstått denne mystiske klausulen i Suarez' kontrakt, er det slik at Suarez må i det minste bli varslet om et bud på over 40 mill, hvis Liverpool ikke klarer CL-plass, og den klubben som byr har CL-plass. Men det burde vel i så fall bety at de ikke trenger å ta hensyn til en slik klausul før vi faktisk har kvalifisert oss for CL. Først må vi vinne kvalik-kampene våre. Men det sies så mye forskjellig rart om dette nå. så ... Endret 25. juli 2013 av thomit Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Må si jeg beundrer holdningen til Rodgers. Fatter ikke hvorfor Wenger ikke har samme holdning til våre stjerner. Det tror jeg er det mest latterlige du har sagt siden Korea-krigen. 1 Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 http://www1.skysports.com/football/news/11809/8839842/transfer-news-toulouse-reveal-cardiff-are-leading-etienne-capoue-chase Capoue til Cardiff for £8,6m, så da har vi nok aldri vært interessert. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 http://www.espn.co.uk/football/sport/story/224849.html?CMP=OTC-RSS Fabregas ønsker seg visstnok til Man U. Ingen sitater, men jeg synes det er rart at hverken Fab selv eller Barcelona har offentlig gått ut og sagt at han blir. Minner veldig om situasjonen da han gikk til Barca og fikk munnkurv. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Nå som Fabregas har "sagt" til sine nærmeste venner i England at han vil tilbake til England, så burde vel Arsenal kaste seg inn i kampen om han. Og siden vi har forkjøpsrett på han, så burde vel ikke det være noe problem Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Halvtime til vi møter Urawa Reds. ARSENAL STARTING XI: Fabianski, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Miquel, Arteta, Wilshere, Oxlade-Chamberlain, Walcott, Giroud, Gnabry Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 På en viss sum ja. Om United byr over den summen, noe de allerede har gjort, så stiller dere likt. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 På en viss sum ja. Om United byr over den summen, noe de allerede har gjort, så stiller dere likt. Har hørt vi har en 50% kjøpsklausul, slik at vi kan by halvparten av andre bud. Høres ekstremt ut men er vel nevnt i tråden før. I tillegg skylder visstnok Barcelona oss £10m. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 For en tafatt omgang av oss. Japanerne nærmest scoring etter første omgang. Kan se ut som spillerene er slitne eller sliter i varmen. Wilshere og Walcott spesielt dårlige. Førstnevnte trenger synlig mer tid. Mister ballen veldig ofte synes jeg. Ox har vært OK på midten, men vi trenger nok en midtbanespiller med litt fysikk på midten. Resten meh. Fabianski med en herlig redning dog. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Har hørt vi har en 50% kjøpsklausul, slik at vi kan by halvparten av andre bud. Høres ekstremt ut men er vel nevnt i tråden før. I tillegg skylder visstnok Barcelona oss £10m. Godt mulig det er slik, men jeg har hørt dere får 50 % av pengene om Fabregas blir solgt fra Barcelona. Itillegg til å ha førsterett på bud opptil 230 millioner kroner. Vet ikke hva som er fakta her. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 (endret) Det tror jeg er det mest latterlige du har sagt siden Korea-krigen. Hva mener du? Det er lov å være litt nyansert selv om man er supporter av et lag. Det er beundringsverdig av Rodgers å ikke ville selge Suarez før noen betaler det Pool vil ha, selv om Suarez vil bort. Ingen tvang Suarez til å underskrive en ny langtidskontrakt. Jeg skulle ønske Wenger var litt hardere på markedet. Med en gang Barcelona f.eks kommer og vil ha en av våre spillere, eller noen sipper litt, så er han mer enn happy for å selge. Selv under markedspris. Endret 26. juli 2013 av Benbjo 4 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Enig med Benbjo for en gangs skyld. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Enig med Benbjo for en gangs skyld. Podolski scorer forøvrig. Walcott med miss etter miss etter miss. Får håpe han finner tilbake til formen han hadde rundt nyttår etterhvert. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 1-1, latterlig forsvarsspill nok engang. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 (endret) Ahahahahaha, horribelt av forsvarsspilleren til Reds. Verre enn målet vi slapp inn Edit: Kampen over, vi vant 2-1. Har ikke så veldig mye positivt å si egentlig. Litt tilbake til gamle synder. Vi er veldig statiske, skaper lite, er elendige foran mål, utrolig mye rom mellom forsvar og midtbane, midtbanen for veik, Miquel er for dårlig og hvertfall ingen venstreback, Zelalem ikke klar (ikke så rart, men var totalt usynlig i de 25min han fikk spille), Ryo ikke klar. Ja, det er preseason, men jeg ser ikke forbedring i de områdene vi slet mest med i fjor. Blir spennende å se neste helg hvordan vi gjør det mot litt motstand og om vi har fått inn nye fjes. Edit2: on whether Ryo will go on loan…I believe he is in a position where he needs to play to have a good chance of competing at the top level. At the moment he will stay in the squad. Should we buy more players I will have to reassess the situation. At the moment he will stay with us. lovende >_> Endret 26. juli 2013 av Benbjo Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Godt mulig det er slik, men jeg har hørt dere får 50 % av pengene om Fabregas blir solgt fra Barcelona. Itillegg til å ha førsterett på bud opptil 230 millioner kroner. Vet ikke hva som er fakta her. For å si det slik: Jeg tviler meget meget sterkt på at klausulen er slik. Hvorfor skulle Arsenal legge inn en klausul på førsterett som bare gjaldt opp til en rimelig lav sum? Særlig når denne summen er lavere enn hva vi solgte han for? Jeg ser på det slik: Vi har en klausul på 50% av salgssummen når det gjelder videresalg av Cesc. Vi har en "first refusal" klausul på £25m som gjelder såfremt ikke en klubb byr over £50m (som gjør at Barcelona da tjener mer på å selge han til en annen klubb), men utifra rapporter så er det ei heller ingenting som tyder på det. Ta f.eks. klausulen som vi hadde på Carlos Vela (50% sell-on og en buy-back pris på £4.6m). Selv om Real Sociedad hadde fått inn et bud på 15 millioner pund så kunne vi kjøpte han for £4.6m hvis vi ville. Tipper vi har en lignende slik klausul på Cesc også. Alt annet ville vært idiotisk mtp. hvor billig Barcelona fikk Cesc. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=37767&zone=1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 http://www.arsenal.com/news/news-archive/wenger-we-re-keen-to-add-to-our-squad Wenger er jo som en åpen bok. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 “In midfield you have plenty of candidates - there's a big fight in midfield. Sagna has settled in well as a centre back. We have a strong squad.” Herregud. Her mer eller mindre bekrefter Wenger at vi ikke kommer til å signere en midtbanespiller som vi sårt trenger eller en midtstopper som vi også trenger. Hvor er det big fight in the midfield? Vi har Arteta, Wilshere og Ramsey. Ingen av de vil hjelpe oss til å kjempe om titler. En skade på Arteta så har vi ingen til å ta det defensive ansvaret. Ramsey er ikke god nok til det. Vi så det spesielt i går hvor mye rom han etterlater seg mellom midtbane og forsvar. En som kan spille i posisjonen til Arteta er et MUST. Så har vi midtstopper da. Verm er ute i 3 måneder. Sagna er en kriseløsning. En skade på Mertesacker og vi er i deep shit. Hva er det Wenger tenker med? Vi har kvittet oss med to midtstoppere, men allikevel så vil han ikke hente inn en? Håpløst. "We are ready to do quick deals but all the transfers do not depend only on us," said Wenger as he spoke about the transfer for the first time. "But we are prepared to wait. It looks unlikely before the Emirates Cup (next weekend). We are not close to signing Suarez or anybody else so there's no reason why I should talk about it. Noe har gått veldig galt denne sommeren. Det skal ikke være slik at det 2 uker før seriestart enda ikke har blitt handlet forsterkninger. "With or without additions we can be title challengers next season." Tror han på sitt eget bullshit? Dette er noe av det dummeste jeg har lest på lenge. Uten forsterkninger tviler jeg på topp 4 nå som Tottenham har forsterket seg og Liverpool ser ut som de kan kjempe om topp 4 de også. Hvis Wenger ikke troller media hardt så har han mistet det totalt. Hvordan kan han tro at den troppen vi har nå kan kjempe om noe som helst? Det er en skandale. Gleder meg til neste sesong med ny manager som forhåpentligvis tørr å bruke midlene som trengs og ser problemområdene, for det gjør tydeligvis ikke Wenger. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå