invalid_user Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 2-1 Semih, scoret på hodet. Overrasket? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Oops det sa jeg litt for fort gitt. 1-2.. Men til vårt forsvar så er jo ikke forsvaret veldig samspilt. Altså Song og Silvestre har jo ikke spilt sammen noe særlig. Ahahaha 1-3!!! Endret 21. oktober 2008 av Benbjo Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 3-1 DIABYYYYY! Fikk gult kort for feiringen. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Pokker? Gidder du å utdype for meg og andre som ikke har mulighet til å følge kampen? Edit: Var vel 1-2 målet du mente, regner jeg med. Lenke til kommentar
KEX Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Pokker? Gidder du å utdype for meg og andre som ikke har mulighet til å følge kampen? Edit: Var vel 1-2 målet du mente, regner jeg med. Jepp. Det var i fortvilelse, heldigvis slo vi kjapt tilbake. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Aaaaaaaahhh fant en stream Liker Diaby. Glad for at han scoret. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ser på en skikkelig crappy stream på JustinTV med tyrkiske kommentatorer. Det interessante er at de kaller Nasri for Samir. Eneste fra Arsenal de kaller med fornavn. Oof, Song har gult fra før og lever ganske farlig. Lenke til kommentar
KEX Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Det scores mye mål denne runden. 19 mål hittil på de åtte kampene som spilles i kveld. Endret 21. oktober 2008 av KEX Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Rett og slett en fantastisk omgang av oss. 3-1 etter første omgang borte mot Fenerbache er knallsterkt. De er et veldig godt hjemmelag, og jeg hadde aldri trodd vi skulle være såpass gode som vi har vært hittil. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Må bare kommentere en ting og det er at forsvaret har vært elendig. Heldigvis har Almunia stått mesterlig til nå. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Virker som 4-5-1 sitter som et skudd i dag. Angrepsrekka har vært veldig god. Fabregas ser ut til å finne formen, Walcott er alltid på farta, Nasri er involvert, og Diaby er svært positiv. Håper han blir makkeren til Cesc. Lenke til kommentar
KEX Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Må bare kommentere en ting og det er at forsvaret har vært elendig. Heldigvis har Almunia stått mesterlig til nå. Enig. Resultatet til pause er kanon, men Gunners må heve forsvarsspillet i andre omgang. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Må bare kommentere en ting og det er at forsvaret har vært elendig. Heldigvis har Almunia stått mesterlig til nå. Sant det, men jeg fryktet faktisk at de skulle være enda værre når jeg så forsvaret på papiret. Så lenge vi er såpass gode offensivt, så er jeg fornøyd. I andre omgang kommer nok Fenerbache til å presse oss mye mer, og forsvaret får en hardere prøve, men på en annen side kan vi kontre med Theo. Tror Fenerbache skal få slite med å få poeng. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 1-4 for faen! Vi holder lekestue! Lenke til kommentar
KEX Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Almunia står helt fantastisk i kveld. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Haha, Utd kampen ble ferdig. Tenkte Arsenal var ferdige og, men bare slo an på for å se. Ser Eboue gjør noe herlig, også sentrer noen ned til Ramsey, så scorer han easy peasy 5-2. Hvis kampen var sånn hele tiden, så må det har vært en veldig god watch Grattis med herlig seier på vanskelig bortebane! Endret 21. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå