Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Hvis du ikke ser hvor forskjellen ligger, Solaar, så er det ikke mye håp for deg heller. Og hvis mange nok ikke ser forskjellen, så er det lite håp for fotballen i det hele tatt. Dersom man da ikke faktisk mener at det å ha en liga der samtlige lag er styrt av 20 sjeiker og oligarker som leker med hverandre, er fine greier.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er perfekt i Wenger-regime. Ikke er du glad i at klubben satser på klassespillere og itillegg bruker du mer tid på å klage på andre klubber.

Det er ingen tvil om at PL har blitt bedre med tanke på hvor mange klubber som kjemper i toppen.

Endret av Emils.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Ikke er du glad i at klubben satser på klassespillere og itillegg bruker du mer tid på å klage på andre klubber.

De to andre kommentarene er greie nok. Men den første har da aldri thomit gitt uttrykk for.

Den andre er også bare surr. Han er kun i denne tråden og snakker kun om Arsenal så lenge klubben ikke sammenlignes med de andre.

Liten vits med en diskusjon når det bare blir tullete påstander om hva folk mener.

Lenke til kommentar

"If Arsenal want the player, then they have to produce the value for the player," Rodgers told reporters in Australia.

"There was an offer a few weeks ago of £35million and two weeks later it is now £40m and a pound - I don't think it is anywhere near the value of what he is worth."

"But it is twofold, really. A player may want to go, but then somebody has to pay the value or worth of that player."

Det betyr altså at vi må høyne budet med en god del. Liverpool er ikke interessert i å selge selv om Suarez har levert inn en transfer request. Kjøperen må betale det Pool sier uansett.

Må si jeg beundrer holdningen til Rodgers. Fatter ikke hvorfor Wenger ikke har samme holdning til våre stjerner.

Denne overgangen er nok død. Tipper Suarez enten blir eller går til RM så fort de får ut fingeren.

Når det er sagt er det like greit. Skal være mulig å få 2 gode spillere til 25m hver som forsterker oss mer tilsammen enn 50m for Suarez.

Er bare spent på om Wenger har andre alternativer. Det virker ikke akkurat sånn for øyeblikket.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Arsene Wenger has staded that bid for €40 mill pluss €1 for Suarez isn¨t true. The extra €1 was in fact for Stuart Downing.

:p

Lenke til kommentar

Går rykter nå om at Gazidis trodde at 40m var en utkjøpsklausul og ikke bare en "må informere om budet klausul". Hvis dette er sant så må han få sparken. Makan til amatør skal man lete lenge etter.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Jeg ser gjerne at vi fortsetter i kommende sesong med Giroud i midten og Walcott til høyre. Men skulle gjerne hatt inn mer kvalitet på venstre side, da jeg ikke synes Podolski er særlig effektiv der. Ox er grei nok å ha i bakhånd, men jeg savner en midtbane/angrepsspiller på venstrekanten som er mer av typen fremskutt playmaker. Cazorla kan selvfølgelig fylle den rollen, men da blir vi avhengige av at Wilshere/Rosicky fyller hans rolle i midten igjen. Sånn sett er en type som Suarez et glimrende valg, han kan fylle rollen 100%. Han er pdd muligens den beste det overhodet er mulig å få tak i, etter min mening. Han kan også meget godt utgjøre den ekstra gnisten som skal til for å få resten av Arsenal til å tenne på alle plugger ...

Men likevel vil jeg helst ikke ha ham til Arsenal.

Lenke til kommentar

Hva får deg til å tro at dagens tropp skal prestere bedre/like godt som i fjor? De andre lagene har handlet, og blant annet Spurs har på papiret en mye sterkere tropp enn det vi har.

EDIT: Jeg føler forøvrig å si at jeg fortsatt har tro på Giroud. Jeg tror Giroud blir bare bedre og bedre, men jeg tror ikke han er den goalgetteren vi trenger på topp. Jævlig kul fyr er han også, men tror dessverre han kommer til kort i Arsenal.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Hva får deg til å tro at dagens tropp skal prestere bedre/like godt som i fjor? De andre lagene har handlet, og blant annet Spurs har på papiret en mye sterkere tropp enn det vi har.

Tja, vi har jo en del unge spillere i laget vårt, og disse vil bli bedre som fotballspillere hvert eneste år. Vi har spillere som har fått en sesong på seg til å finne ut av hvordan PL fungerer, og vil stå bedre rustet denne sesongen. Bare det gjør jo at laget som helhet vil bli bedre. Forhåpentligvis. Hvis du leser nøye nok, så ser du også at jeg gjerne ser at vi henter noen forsterkninger, på visse posisjoner. Jeg synes heller ikke at Spurs har en "mye sterkere tropp" enn det vi har. Vi burde fremdeles være i stand til å holde dem bak oss, men akkurat det er ikke det viktigste for meg. Med noen få forsterkninger i nøkkelposisjoner, så kan vi fint klare å komme i posisjon til å utfordre ManU om tittelen, i løpet av en sesong eller to.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Det spørs vel hvem som har kommet med den informasjonen.....

Ryktet gikk jo på at det var Guardiola(?) manageren til suarez som mente det var slik. Han burde jo igrunn ha kjennskap til slike ting.

Er agenten til Suarez som hevdet dette ja(Pere Guardiola, broren til Pep.) Går rykter idag om at det var en gentlemans agreement mellom Liverpool og Suarez at Suarez fikk gå for 40m om Liverpool ikke klarte CL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...