Jotun Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Vi snakker om klubben som brukte 55 mill på downing og carroll... Så for all del. Selv om 40 mill for Suarez burde være mer enn nok. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Arsenal's £40m + £1 bid for Luis Suárez was suggested by the players agent, Pere Guardiola. (Source: Liverpool Echo) BREAKING: Luis Suárez has told Liverpool he wants to hold talks with Arsenal. (Source: BBC) Lenke til kommentar
thomit Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) Suarez er minst like god som f.eks Cavani, etter mitt skjønn ... han gikk for £55 millioner. Men det var riktignok til en onkelskrueklubb. Dette er åpenbart en test fra Arsenal, for å se om det er noe hold i agentens påstand om at det er en slags klausul om ett eller annet hvis det kommer et bud på over £40 millioner. De vil se hva som skjer. Sannsynligvis er det bare slik at ved et bud over £40 mill, så må Suarez informeres om dette. Vanligvis trenger ikke klubber informere spilleren (og agenten hans) om noe som helst, hvis det kommer et bud som de avslår. Men en slik klausul kan da altså trigge en eller annen reaksjon fra spilleren. Han kan f.eks. forlange å få snakke med den klubben som kom med budet. Eller til og med forlange å bli transferlistet. Det er normalt ikke lovlig for Suarez eller agenten hans å snakke med Arsenal overhodet, før et bud blir godtatt - men dere kan være bombesikre på at det foregår kontakt dem imellom via stråmenn, slik at Suarez og agenten hans vet veldig godt hvor seriøse Arsenal er med et slikt bud. Eller ikke. Hvis de da føler seg sikre på at Arsenal virkelig vil ha Suarez, og Suarez vil bort fra Liverpool, og han synes Arsenal er et godt alternativ, da vil det helt sikkert komme en reaksjon. BBC Sport melder å vite at Suarez allerede har forlangt å få snakke med Arsenal, f.eks. Dem om det. Men det er vel ting som tyder på at dette budet har satt i gang ett eller annet ... ? Kanskje det trigger en eller annen reaksjon fra Real Madrid, f.eks? Endret 24. juli 2013 av thomit Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Skjønner ikke plutselig hvorfor alle er så positive til at han skal komme til Arsenal. Spesielt når man har sutret i 2 år over hvor jævlig han er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Jævlig som person, fantastisk fotballspiller. Nøkkelen er å behandle tempramanget hans. Om Wenger føler han makter det kunstykket da. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Det er sant, men du får hele pakka liksom. Mente Latias fant en statistikk om at Suarez har sonet rundt 20ish kamper på de to årene han har vært i England. Ganske mye om man ser hva han soner for Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Greit nok at oppførselen til Suarez kan være et par steg over grensen av og til. Men jeg har mer tro på Arsene Wenger enn Brendan Rogers når det gjelder å få kontroll på han. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Skjønner ikke plutselig hvorfor alle er så positive til at han skal komme til Arsenal. Spesielt når man har sutret i 2 år over hvor jævlig han er. Vil ikke ha Suarez. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Skjønner ikke plutselig hvorfor alle er så positive til at han skal komme til Arsenal. Spesielt når man har sutret i 2 år over hvor jævlig han er. Det der tar ikke jeg del i overhodet, tar heller nye år med Giroud og ny fjerdeplass. Det var til og med folk her inne som ville ha ROONEY til klubben, sier litt om hvor syke folk er i hodet her inne. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Det er i hvert fall helt tydelig å se hvor lite aktive Arsenal er på overgangsmarkedet. Makan til slapphet Wenger og Arsenal viser. Som vanlig. De må da for faen i hvertfall prøve?!? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Det er 3 uker til første seriekamp. Det skulle bare mangle at de fikk ræva i gir. At de ikke har gjort noe på de drøyt 2 månedene siden serieavslutningen er drøyt i grunn. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Napoli kommer til Emirates-cup i år. Ser for meg at Higuain er klar for dem før turneringen og ender opp med å bli toppscorer og ender opp med å putte en tre-fire på oss. Det er 3 uker til første seriekamp. Det skulle bare mangle at de fikk ræva i gir. At de ikke har gjort noe på de drøyt 2 månedene siden serieavslutningen er drøyt i grunn. Som jeg skrev i går, det er samme regla hvert år. Vi henter spillere sent også må vi bruke dyrebar tid i høst på samspill og få de inn i laget. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Higuain spiller sannsynligvis. Han skal på medical hos Napoli i dag. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Drømmescenario? Piers Morgan @piersmorgan 7h Yes, #Suarez is a tricky character. But if he scores 25 goals, wins us the League, and bites Van Pursestrings... I'll be ecstatic. #Arsenal Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Det siste er vel mer sannsynlig enn de to andre. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) Oh dear ... hvis Morgan er positiv, blir jeg selv desto mer bekymret ... Endret 24. juli 2013 av thomit Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Noken her som veit noen tv kanaler som sender Emirates Cup?... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Det der tar ikke jeg del i overhodet, tar heller nye år med Giroud og ny fjerdeplass. Det var til og med folk her inne som ville ha ROONEY til klubben, sier litt om hvor syke folk er i hodet her inne. Eneste, før du skrev det, er at jeg fått med meg at MartinF er negativ til Suarez i Arsenal. Sier ikke alle ønsker han, men jeg føler enkelte Arsenal-supportere på twitter så nærmest har klikket i vinkler på Suarez over hans påfunn i Liverpool-drakten, som nå er så utrolig positive og ønsker han over alt på jord. Altså, det er ingen tvil om at han er en fantastisk fotballspiller, men det Suarez drar meg seg er kanskje et større minus. Det er godt mulig at også Cavani er £15m dyrere, men han oppfører seg profesjonelt og setter ikke klubben i et dårlig lys. Suarez har vel satt både Ajax og spesielt Liverpool i dårlig lys. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Spørs vel om de vil være i dårlig lys pga dårlig oppførsel hos en spiller, eller være i dårlig lys på grunn av at de ikke greier å vinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå