Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Martin Charquero ‏@MartinCharquero 21m

Luis Suárez se acerca al Arsenal.

Details

"Luiz Suarez er nærme Arsenal"

Journalist fra Uruguay, visstnok ganske pålitelig også. Har egentlig ikke lyst på Suarez men føler det blir litt hyklerisk å si nei takk til en klassespiss når jeg har klagd på dette lenge. Håper Wenger klarer å få det beste ut av han å få han til å stoppe med de jævla idiotiske utenomsportslighetene hans som filming, biting u name it

Lenke til kommentar

Spurs har helt klart en mye bedre stall enn oss nå. Det eneste de mangler en klassespiss og en back så tror jeg de kan kjempe om tittelen.

Vi kan være med vi også om Wenger handler smart. Det mest kritiske er spiss og midtbane. Suarez/Higuain og Gustavo hadde vært knall.

Da vil det, antagelig, være litt penger igjen til å bruke til å skape dybde. Keeper og midtstopper.

Lenke til kommentar

Williams-ryktet døde vel ut? Capoue har jeg hørt vært nevnt en, kanskje to ganger. Suarez vil jeg ikke ha. Higuain er vel rimelig fortapt.

Kan blir en tøff sesong dette om ikke Wenger og gjengen hans får fingrene ut av anus og signerer spillere.

Lenke til kommentar

Med unntak av Thomit og noen få andre, så virker det ut som folk tror det bare er å signere de spillerne man har lyst på. Arsenal er en klubb som prøver å drive fotballklubb på egentjente penger, og er nødt til å tenke nøye etter hva spillere bør være verdt før man kjøper de. Det er ikke bare å legge på 10M pund fordi man har veldig lyst på spilleren. Man må tenke mye større i denne sammenhengen. Alle som driver, eller har drevet en bedrift eller flere, veit at det ikke er slik det fungerer. Uten at jeg har noe spesielt innsikt i de forskjellige klubbene i verden, er jeg ganske sikker på at Arsenal er i verdensklasse når det kommer til å drive et fotballlag. Vi har en sunn økonomi, fått oss et nytt stadium, tjener våre egne penger og henger med i toppen i PL og som regel alltid videre fra gruppespillet i CL. Ikke dårlig når de fleste lagene rundt oss har fått pengestøtte utenfor klubben.

Med tanke på alt papirarbeidet rundt bud, kontrakter mellom klubber, fotballspillere osv. skjønner jeg godt at ting tar tid. Spesielt med tanke på at man som klubb vil komme billigst ut fra det. Jeg veit ikke hvor mange som er i aktivitet når det kommer til å gjennomføre et spillerkjøp, da fra speiding til underskrift kontrakt, men det tror jeg er mange. Hadde vært moro å vite om noen veit det.

Og all den tiden som blir brukt på speiding, bud som ikke godkjennes, spillerkontrakter som ikke godkjennes. Ser for meg lange møter hvor mange er involvert både internt i klubben før offisielle bud og spillerkontrakter, og med selve klubben/klienten.

Dette tror jeg er en ganske så avansert og vanskelig jobb, og jeg er glad for at det er de ansatte i Arsenal som har ansvaret for dette, og ikke forumbrukere fra Norge. Tror ikke økonomien hadde holdt seg på plussiden av budsjettet årene fremover da.

Lenke til kommentar

Med unntak av Thomit og noen få andre, så virker det ut som folk tror det bare er å signere de spillerne man har lyst på. Arsenal er en klubb som prøver å drive fotballklubb på egentjente penger, og er nødt til å tenke nøye etter hva spillere bør være verdt før man kjøper de. Det er ikke bare å legge på 10M pund fordi man har veldig lyst på spilleren. Man må tenke mye større i denne sammenhengen. Alle som driver, eller har drevet en bedrift eller flere, veit at det ikke er slik det fungerer. Uten at jeg har noe spesielt innsikt i de forskjellige klubbene i verden, er jeg ganske sikker på at Arsenal er i verdensklasse når det kommer til å drive et fotballlag. Vi har en sunn økonomi, fått oss et nytt stadium, tjener våre egne penger og henger med i toppen i PL og som regel alltid videre fra gruppespillet i CL. Ikke dårlig når de fleste lagene rundt oss har fått pengestøtte utenfor klubben.

Med tanke på alt papirarbeidet rundt bud, kontrakter mellom klubber, fotballspillere osv. skjønner jeg godt at ting tar tid. Spesielt med tanke på at man som klubb vil komme billigst ut fra det. Jeg veit ikke hvor mange som er i aktivitet når det kommer til å gjennomføre et spillerkjøp, da fra speiding til underskrift kontrakt, men det tror jeg er mange. Hadde vært moro å vite om noen veit det.

Og all den tiden som blir brukt på speiding, bud som ikke godkjennes, spillerkontrakter som ikke godkjennes. Ser for meg lange møter hvor mange er involvert både internt i klubben før offisielle bud og spillerkontrakter, og med selve klubben/klienten.

Dette tror jeg er en ganske så avansert og vanskelig jobb, og jeg er glad for at det er de ansatte i Arsenal som har ansvaret for dette, og ikke forumbrukere fra Norge. Tror ikke økonomien hadde holdt seg på plussiden av budsjettet årene fremover da.

Ja, du vet alt om alt og alle du.........................................................................NOT :nei:

Edit: Elsker å være gledesdreper

Endret av infinety
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og naiviteten fortsetter blant Arsenal-fansen. Det er bare tull at ting må dra ut i det uendelige. Som jeg har nevnt tidligere; Om ikke Wenger hele tiden må prøve å dra ned prisen på spillere med 5-10 mill pund hver jævla gang, så hadde vi signert klassespillere for lengst. Det samme gjelder lønninger. Jeg elsker Walcott, men det er helt sykt vi ikke er villig til å gi andre spillere den samme lønnen som han har.

Det er samme regla hvert jævla år. I mai/juni er det mange interessante spillere og pengene er der, i juli er det plutselig ingen deal som er close, i august er det helt stille, før det innimellom kommer en spiller sent i vinduet, som misser hele preseason og seriestarten og dermed må bruke halve sesongen på å spille seg inn laget.

Lenke til kommentar

Ja, du vet alt om alt og alle du.........................................................................NOT :nei:

Edit: Elsker å være gledesdreper

Jeg har nok ikke spesielt mye mer greie på det enn andre, og det har jeg vel strengt tatt ikke skrevet heller. Det jeg har prøvd å få frem at man ikke bare leverer en lapp med "we bid £35M for your player Higuain"

Grunnen for sene signeringer er som du sier for å prøve å få spillerne så billig som mulig. Noe som gir mening. Jeg stoler på at Arsenal har gjort det riktige med tanke på signeringen av Higuain. Jeg ser for meg at RM har ønsket en mye høyere sum enn det Arsenal er villige til å gi. Tipper de forlanger rundt £30 M pund, og det er han strengt tatt ikke verdt.

Lenke til kommentar

Grunnen for sene signeringer er som du sier for å prøve å få spillerne så billig som mulig. Noe som gir mening. Jeg stoler på at Arsenal har gjort det riktige med tanke på signeringen av Higuain. Jeg ser for meg at RM har ønsket en mye høyere sum enn det Arsenal er villige til å gi. Tipper de forlanger rundt £30 M pund, og det er han strengt tatt ikke verdt.

Kan du forklare hvorfor Higuain ikke er verdt 30 mill pund?

Sånn sidenote; Om Wenger er dum nok til å hente Suarez, så blir han dyrere enn enn Higuain. Gir ingen mening.

Lenke til kommentar

Jeg har nok ikke spesielt mye mer greie på det enn andre, og det har jeg vel strengt tatt ikke skrevet heller. Det jeg har prøvd å få frem at man ikke bare leverer en lapp med "we bid £35M for your player Higuain"

Håper ikke du er så dum som du gir inntrykk for

• Liker 3
Lenke til kommentar

Kan du forklare hvorfor Higuain ikke er verdt 30 mill pund?

Sånn sidenote; Om Wenger er dum nok til å hente Suarez, så blir han dyrere enn enn Higuain. Gir ingen mening.

Når du ser kjøp som Mario Gomez gå for €16 M og Tevez for €11,8, så føler jeg £30 for Higuain er for mye. Prisdifferansen speiler ikke kvalitetsforskjellen.

Jeg tror Suarez er en bedre signering. Han har spilt to sesonger i PL, er lite skadet og jeg tror han passer ypperlig inn i spillestilen. Nå skal det nevnes at jeg er positiv for Higuain også, og jeg tror han ville bli et bra våpen på topp. Bare ikke for enhver pris.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når du ser kjøp som Mario Gomez gå for €16 M og Tevez for €11,8, så føler jeg £30 for Higuain er for mye. Prisdifferansen speiler ikke kvalitetsforskjellen.

Jeg tror Suarez er en bedre signering. Han har spilt to sesonger i PL, er lite skadet og jeg tror han passer ypperlig inn i spillestilen. Nå skal det nevnes at jeg er positiv for Higuain også, og jeg tror han ville bli et bra våpen på topp. Bare ikke for enhver pris.

Gomez gikk for 17 mill euro (14 mill pund) et bargain for Fiorentina, men han har blitt 28 år. Tevez’ karriere er på hell, og tidenes klubbhore, 29 år. Hans verdi er et sted der omkring. Det er helt utrolig hvordan golk undervurderer Gonzalo Higuain. Vi snakker om en spiss som har scoret 20 mål på 32 landskamper for Argentina, og 107 mål på 187 kamper for Real (om Wikipedias tall stemmer), og det som backup i store deler av karrieren! Det er helt hinsdes spør du meg. Akkurat den typen vi trenger i Arsenal. Ikke minst er han bare 25 år gammel. Kunne vært spydspiss for oss i minst 6-7 år fremover om han fortsetter å prestere.

Du sier Suarez er en bedre signering. Snakkes om rundt £42-43 millioner med bonuser for en spiller som eldre enn Higuain, sier han vil bort fra England, er problem’barn’ nummer EN i Premier League og er ikke tilgengelig til sesongstart. Å bruke penger på en sånn spiller er helt høl i huet. Hent Higuain, send Suarez til Real, problem solved. Da er han borte fra Premier League for godt, og vi kan få inn en klassespiss.

Jeg mener heller ikke vi skal hente spillere for ENHVER pris, men å betale £30 mill for en 25-åring med den recorden han har, syns jeg er helt fair. Klassespiller og kul fyr. Real-fans syns vi er latterlige som ikke har kjøpt Gonzalo enda. Mener han hadde passet ypperlig inn på topp hos oss. Jeg er 110% enig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vi snakker om en spiss som har scoret 20 mål på 32 landskamper for Argentina, og 107 mål på 187 kamper for Real (om Wikipedias tall stemmer), og det som backup i store deler av karrieren!

Det er bare i La Liga. Totalt for Real er 122 mål og 46 assists på 266 kamper. Verdt å nevne at han debuterte på førstelaget dems som 19-åring, så han har nok utviklet seg endel siden det og.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...