archongamer Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 30 millioner pund. Det jeg regnet vi måtte betale for han uansett. Fortsatt alt for mye.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 For mye for en klassespiss? Nei. 25-30 mill er det Higuain bør gå for. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Jeg vil vel si at noe mer enn toppen 20-25 mill er han ikke verdt. Lenke til kommentar
Simorinho Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Ville heller overbetalt (30m) for Higuain enn å sitte igjen med Giroud. 2 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Neste gang vi vil kjøpe noen: "Hmm? Er det noen som vil kjøpe en av spillerne våre? Hvem da? Arsenal?? Fine greier; legg på 10-15 millioner ekstra på den prisen vi egentlig ville ha forlangt". 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 (endret) Du er naiv du, thomit. Hadde Wenger gitt det Real ville ha fra dag en, så hadde Higuain vært Arsenal-spiller, det er jeg 99% sikker på. Når Arsenal prøver å prute på klassespillere, og venter på at andre lag selger spisser så blir vi sittende igjen med svarteper. I tillegg vil ikke Wenger betale skikkelig lønninger til klassespillere. Da velger de åpenbart andre klubber. Tenk at vi kan ende opp med Suarez? Jeg får litt vondt inni meg bare av tanken. Det er bortkastede penger det. Endret 21. juli 2013 av MartinF 3 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Jeg vil vel si at noe mer enn toppen 20-25 mill er han ikke verdt. Når Aston Villa krever £20-25m for Benteke så er Higuain lett verdt £30m. Darren Bent gikk jo for £18m også for noen år siden. Er ikke akkurat urimelig av Real Madrid å forvente en sum på det nivået der da vil jeg påstå. Blir nok enda en sesong til med Giroud, men forhåpentligvis er han hakket bedre i år. Dog er det trolig fortsatt et godt stykke unna de beste spissene i Premier League for å ikke snakke om i verden. Higuain til Napoli. Suarez til Real Madrid. Det er rimelig opplagt nå. 1 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Hold på strømpebuksene, jenter. Ingenting er avgjort på noe hold ennå. Før kontrakter faktisk er underskrevet, og offentligjort Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 For å nevne det så er det snakk om 60 millioner pund om dere vinner Champions League, men hvorfor satse på å gjøre det liksom? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Nå skal jeg si noe veldig smart: - Av de spissene vi sitter med nå og gitt vi kjøpte Suarez, da hadde jeg startet med Suarez 10/10 kamper. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Dere har vel strengt tatt hentet noen spillere, men den var litt morsom. http://www.havearsenalspentanymoneyyet.com/ Lenke til kommentar
thomit Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 (endret) Det kan vi ikke, da han har det med å være idiot, bite folk osv. Ikke tilgjengelig i 10 av 10 kamper, dessverre. Edit: @ infinety's innlegg Endret 21. juli 2013 av thomit Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Jeg fokuserte ikke på karantenene, men på hans spiss talent tatt i betrakning de spissene vi har. Hvis han føler for å bite igjen, kan vi ikke da bare sette inn "supersub" Giroud Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 På tross av karantene klarer han allikevel å opprettholde et snitt på 32 ligakamper per sesong for Liverpool. Tipper han ville holdt det snittet for oss også. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 (endret) Jeg fokuserte ikke på karantenene, men på hans spiss talent tatt i betrakning de spissene vi har. Hvis han føler for å bite igjen, kan vi ikke da bare sette inn "supersub" Giroud Når Suarez ikke er i karantene, er han en av de beste angrepsspillere som finnes, etter min mening. Likevel sterkt i tvil om jeg ønsker å se ham i Arsenal-drakt. Endret 21. juli 2013 av thomit Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2013 I følge L'Equipe så signerer vi Bernard og han har en medical på fredag. Vi spiller for øvrig mot Nagoya nå. Går på Cmore Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 I følge L'Equipe så signerer vi Bernard og han har en medical på fredag. Vi spiller for øvrig mot Nagoya nå. Går på Cmore De siterer dessverre bare samme kilden som tidligere har meldt om overgangen, altså ikke noe nytt. Kan fremdeles være sant dog. Men som jeg sa tidligere, er skeptisk til ham. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Ganske så heftig overblikk av Zelalem på 3-1 målet til Walcott i dag. http://www.youtube.com/watch?v=JiH4kZqxBzE Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Wenger bekreftet at det ikke er noe hold i Bernard ryktene. John Cross @johncrossmirror 48m#afc Arsene Wenger denied Arsenal signing Bernard when I asked him. 'That report is not true.' Endret 22. juli 2013 av Benbjo Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Er ikke det standardsvaret til Wenger uansett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå