Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er naiv du, thomit. Hadde Wenger gitt det Real ville ha fra dag en, så hadde Higuain vært Arsenal-spiller, det er jeg 99% sikker på. Når Arsenal prøver å prute på klassespillere, og venter på at andre lag selger spisser så blir vi sittende igjen med svarteper. I tillegg vil ikke Wenger betale skikkelig lønninger til klassespillere. Da velger de åpenbart andre klubber.

Tenk at vi kan ende opp med Suarez? Jeg får litt vondt inni meg bare av tanken. Det er bortkastede penger det.

Endret av MartinF
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg vil vel si at noe mer enn toppen 20-25 mill er han ikke verdt.

Når Aston Villa krever £20-25m for Benteke så er Higuain lett verdt £30m. Darren Bent gikk jo for £18m også for noen år siden. Er ikke akkurat urimelig av Real Madrid å forvente en sum på det nivået der da vil jeg påstå.

Blir nok enda en sesong til med Giroud, men forhåpentligvis er han hakket bedre i år. Dog er det trolig fortsatt et godt stykke unna de beste spissene i Premier League for å ikke snakke om i verden.

Higuain til Napoli. Suarez til Real Madrid. Det er rimelig opplagt nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg fokuserte ikke på karantenene, men på hans spiss talent tatt i betrakning de spissene vi har.

Hvis han føler for å bite igjen, kan vi ikke da bare sette inn "supersub" Giroud :D

Når Suarez ikke er i karantene, er han en av de beste angrepsspillere som finnes, etter min mening. Likevel sterkt i tvil om jeg ønsker å se ham i Arsenal-drakt.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

I følge L'Equipe så signerer vi Bernard og han har en medical på fredag.

Vi spiller for øvrig mot Nagoya nå. Går på Cmore

De siterer dessverre bare samme kilden som tidligere har meldt om overgangen, altså ikke noe nytt. Kan fremdeles være sant dog.

Men som jeg sa tidligere, er skeptisk til ham.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...