thomit Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Alt jeg vet at hvis et offisielt bud blir lagt inn, så får vi beskjed om det. Jeg leser det der som om Utd og Barca er i foreløpige forhandlinger om et eventuellt bud. Det finner vi fort nok ut av Wenger har sagt at Cesc blir i Barca minst en sesong til, og jeg tror nok kontaktene der i mellom er helt up to date ... hvis han har skiftet mening, så får Wenger vite det. Endret 19. juli 2013 av thomit Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Thomit, vi har lagt inn bud på Cesc. Den linken hadde ikke stått sånn på manutd.com ellers. Tenk selv på det. Fra dagen det ble kjent: http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/23316448 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Offisielle twitter til Man Utd: https://twitter.com/manutd Les der Manchester United @ManUtd 3h "I may have a bit more information in the next day or so about how it's going." - David Moyes on Cesc Fabregas bid. #mufc -- BBC i dag: http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/23371300 United have had a formal offer for Fabregas rejected by Barcelona, but executive vice-chairman Ed Woodward has left United's pre-season tour to continue negotiations. When asked what the latest position is, Moyes said: "I couldn't tell you exactly, the chief executive [Woodward] is dealing with it. Hopefully we'll know more in the next few days. "As far as players we are looking to bring in are concerned, we are working hard to do that. "We are trying very hard to make some additions. Hopefully there will be some good news in the not too distant future." Endret 19. juli 2013 av tc47 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Ting kan formuleres på så mange måter. Det som står i selve artikkelen, stemmer ikke med tittelen på lenken, for meg. Men men, vi får se. Hvis et bud er lagt inn, så vet Wenger det allerede. Han har ikke sagt stort på et døgn nå, så ... hvem vet. Redigert: Ah - et bud er blitt sendt, men er blitt avvist? Da er det ikke lagt inn et bud Endret 19. juli 2013 av thomit Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Les posten over din. Offisielle twitter-kontoen til Man Utd. Det er vel bekreftelse. Når de skriver "bid". Lenke til kommentar
thomit Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Hvis budet er blitt avvist, trenger ikke Arsenal å bli informert. Bare hvis er bud er blitt akseptert. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Der har du det. Så vi har lagt inn bud, that's all. Vet at det ikke har blitt akseptert, altså. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Jeg tror de fleste klubber har sendt bud i hytt og pine, angående mange spillere. Dette har en mer korrekt betegnelse som heter forespørsel, eller preliminary bid, på engelsk. Vi får ikke nødvendigvis høre om alle, før den selgende klubben faktisk aksepterer dem, Ofte ikke da en gang, men ikke før handelen er en done deal. I dette tilfellet er det en så høy profil, at media er på kloss hold hele tiden. Cesc til ManU ville vært en bombe av virkelige dimensjoner. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Jeg tror de fleste klubber har sendt bud i hytt og pine, angående mange spillere. Dette har en mer korrekt betegnelse som heter forespørsel, eller preliminary bid, på engelsk. Vi får ikke nødvendigvis høre om alle, før den selgende klubben faktisk aksepterer dem, Ofte ikke da en gang, men ikke før handelen er en done deal. I dette tilfellet er det en så høy profil, at media er på kloss hold hele tiden. Cesc til ManU ville vært en bombe av virkelige dimensjoner. Samtidig kan man ikke regne med at wenger går inn og informerer oss om alt han veit om saken heller. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Snakk om kverulering da thomit. Et bud er da lagt inn selv om det blir avvist. 6 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Du forsto ikke hva jeg mente med mitt innlegg? *En hel masse svada* Jeg forstår godt hva du mener, og jeg er er ikke enig. Vi trenger en stjernesignering nå "to get the ball rolling". Vise at vi kan signere store spillere igjen, og ikke bare den litt dårligere backupen. En signering ala Higuain, Rooney, Fellaini eller Suarez (Gud forby...) ville gjort flere ting; 1) Gitt fansen tro på prosjektet i klubben igjen, 2) gjort oss til et bedre lag, 3) sendt ut melding til andre stjerner, at "hei, Arsenal satser faktisk.", osv. At du mener det finnes spillere der ute som "er like gode" er en ting, men du nevner fortsatt ingen navn. Jeg kunne ikke gitt mer faen i at spillere vi signerer kan være gode om en 2-3 år. Vi trenger spillere som kan prestere på topp nivå fra 17. august når ligaen sparkes igang mot Villa. Det er noe du og jeg åpenbart er uenig i. Du stoler på Wenger og er fornøyd med fjerdeplasser. Jeg vil vinne ligaen. At du i tillegg mener jeg ikke kjenner til historien, er en fantastisk dårlig fornærmelse jeg ikke kan annet enn å le av. Jeg vet godt hva filosofien til Wenger er, og den funker åpenbart ikke lenger i 2013 om man vil vinne trofeer. Derfor mener jeg han ikke lenger bør være vår manager. Forhåpentligvis ser han det selv snart. 1 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Du debatterer med folk ved å kalle det de skriver for "en hel masse svada"? Grow up. Å være uenig er helt greit. Jeg snakket heller ikke om spillere som vil være gode om 2-3 år, men om spillere som kan gå rett inn på førstelaget, til tross for at de ikke er kjendiser. Og den "svadaen" jeg skrev viste til at dette har Wenger gjort mange ganger før. Han, ikke jeg. Jeg vet ikke hvilke spillere dette skal være, jeg har ikke Arsenals speidere å støtte meg til. Men det er fint mulig, noe de eksemplene jeg ga viser klart. Eller? Men Martin - diskuter på en voksen måte, er du snill. Dessuten - filosofien er helt grei fremdeles den, Martin. Men vi har fått en helt annen type konkurranse, noe jeg finner ganske utrolig at du bare overser, men finner årsaker til "krisen" andre steder. Hvis du ikke vil ha den filosofien lenger, er det en helt grei mening det. Men da er faktisk alternativet - hvis du vil vinne ligaen, være med å kjempe mot United, City og Chelsea hvert eneste år - å bli en kjøpeklubb. Og da er en rik onkel det som behøves. Noen annen måte å ta opp kampen mot disse klubbenes kjøpekraft på, er det vanskelig for meg å se. Vil du ha det? Endret 19. juli 2013 av thomit Lenke til kommentar
thomit Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Snakk om kverulering da thomit. Et bud er da lagt inn selv om det blir avvist. Jo, men jeg er Arsenalsupporter, og mitt anliggende er om det er blitt akseptert et bud eller ikke - det er det som har noen betydning for Arsenal's side i denne saken. Derfor er et "testbud" som dette ikke noe å bekymre seg for, før budet faktisk blir akseptert. Vi har helt sikkert sendt avgårde flere slike vi også, for å teste farvannet - men vi får ikke høre om dem, da det som regel er i begge klubbers interesse å holde slikt hemmelig. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Dessuten - filosofien er helt grei fremdeles den, Martin. Men vi har fått en helt annen type konkurranse, noe jeg finner ganske utrolig at du bare overser, men finner årsaker til "krisen" andre steder. Hvis du ikke vil ha den filosofien lenger, er det en helt grei mening det. Men da er faktisk alternativet - hvis du vil vinne ligaen, være med å kjempe mot United, City og Chelsea hvert eneste år - å bli en kjøpeklubb. Og da er en rik onkel det som behøves. Noen annen måte å ta opp kampen mot disse klubbenes kjøpekraft på, er det vanskelig for meg å se. Vil du ha det? Du virker veldig naiv, kan det stemme? Det virker som du har så utrolig god tro på dette prosjektet til Wenger. Hente ungt, selge dem når de er i ferd med å bli verdensklasse, bli nummer fire i ligaen. Vi har ikke vunnet noe på åtte år, det er på tide med endringer i filosofien slik at vi kan bli best igjen. Hva er definisjonen din på en ’kjøpeklubb’ forresten? Blir vi det om vi handler en stjernespiller eller to til 35-50 millioner pund? Svaret er nei. Vi har tjent penger på ærlig vis, men nå er det på tide å bruke noen av dem og satse for å nå toppen igjen. Fjerdeplasser skal ikke være godkjent for en klubb som Arsenal. Venter fortsatt på at du skal komme med eksempler på spillere som kan heve oss, som ikke er ’kjendiser’. Du gjemmer deg bak det at du ikke har ’Arsenals speidere å støtte deg til’, og det er selvføglelig bare tull. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Vi har fremdeles ikke noe å stille opp mot i konkurransen fra Chelsea og City på spillermarkedet, og vil ikke få det noen gang, så lenge disse klubbene i praksis ikke har noen bunnlinjer å forholde seg til. Men kjære deg da, Martin - er dette så vanskelig å forstå? Nei, jeg har ingen navn å komme med. Men jeg er helt sikker på at det finnes spillere der ute som er like gode som "store stjerner". Og så viste jeg til eksempler på slike kjøp som Wenger har gjort. Jeg kommer ikke til å forklare dette en gang til. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Bunnlinjer har vi da. FFP. Jeg vet det legges bak dører at vi faktisk tjente 60 millioner pund på å vinne Champions League. Det er selvfølgelig slike ting du ikke tar hensyn til når vi kjøper spillere. Jeg ser for meg at du tror det er Roman som alene betaler for absolutt alt i klubben og at klubben har null i inntekt. 2 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Bunnlinjer har vi da. FFP. Jeg vet det legges bak dører at vi faktisk tjente 60 millioner pund på å vinne Champions League. Det er selvfølgelig slike ting du ikke tar hensyn til når vi kjøper spillere. Jeg ser for meg at du tror det er Roman som alene betaler for absolutt alt i klubben og at klubben har null i inntekt. I praksis skrev jeg, Emil. If Roman really wants, there is a way. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Ja det har vi sett, men nå er det faktisk andre faktorer som også spiller inn. Det er vel slik i Arsenal også, om Arsene virkelig vil hente en spiller så gjør han det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 EXCLUSIVE: Now Arsenal move for Mata! Wenger's pursuit of big-name signings takes twist as Gunners go for Chelsea maestro Lol... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå