thomit Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Podolski og Walcott har i overkant av 100.000 i uka, Mertesacker har ca.90, Cazorla er vel nærmest bak der igjen. Edit: Nei forresten; Rosicky ligger rundt 80 i uka han også, visstnok. Veldig vanskelig å få korrekte tall på denslags. Endret 18. juli 2013 av thomit Lenke til kommentar
thomit Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Hahaha. Dette er ditt problem. Forumet er åpent for alle supportergrupper og om du ikke tåler å høre det så får du blokkere de som stiller ubehagelige spørsmål. Det er veldig irriterende når folk prøver å ha en diskusjon mens du bare ser på fargen på drakten og klager på det. Det var jeg som stilte spørsmålet, og jeg var utelukkende interessert i Arsenalsupporternes mening, da andres mening er totalt uvedkommende for spørsmålet. Er det så fali da? Jeg har ikke fått noen særlig respons uansett, så det er ikke så nøye. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Sitatet sier at gutten synes det ville ha vært fint å få spille for Arsenal, Benbjo. De fleste fotballspillere synes at det ville vært stort å få komme og spille for Arsenal, tro det eller ei. " ‘All the teams with big budgets in England were after him. The transfer price was fixed, because he has a buyout clause, so everybody was at the same level,’ said Wenger. ‘I cannot tell you how close we were to signing him, because I don’t know what Chelsea paid in the end.’ Hazard is believed to be picking up around £120,000-a-week at Chelsea, a figure the likes of Arsenal, Manchester United, Manchester City and Tottenham were unwilling to get near, given his £32 million price tag." Dette sitatet (hvis det er korrekt) forteller meg at i og med Chelsea's inntreden, så var det aldri i nærheten en gang. Andre tolker det slik at Wenger er udugelig. Merkelig det der, gitt. Total skivebom. Du missforstår poenget mitt totalt. Det jeg skal fram til er at spillere som Hazard og Mata kunne vært Arsenalspillere. Jeg trekker frem sitater fra Hazard som sier at han kunne tenkt seg å spille for Arsenal. Sitatene er fra før han gikk til Chelsea. Jeg trekker også frem sitater fra Wenger som sier han er interessert i Hazard. Han har også sagt dette før han i fjor gikk til Chelsea. Det jeg mener er at dersom vi hadde kommet Chelsea i forkjøpet kunne Hazard spilt for oss. Vi forsøkte å komme Chelsea i forkjøpet med Mata, men klarte ikke komme opp med pengene fort nok. Jeg sier ikke at Wenger er udugelig fordi Hazard valgte Chelsea over oss i fjor sommer. Jeg vil gjerne at du siterer meg på det i stedet for å legge ord i munnen min. Det jeg derimot kritiserer Wenger for er at han er reaktiv, sta og en prokrastinator. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Alle verdens spillere kunne ha vært Arsenal-spillere, bare vi betaler nok. Nei, jeg skjønner ikke poenget ditt jeg, gitt. Du får ha meg unnskyldt. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Jovetic til City http://www1.skysports.com/football/news/12691/8830300/Transfer-News-Fiorentina-reach-agreement-with-Manchester-City-over-Stevan-Jovetic Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Bombe. Han var klar for oss, så var han klar for Chelsea, før plutselig PSG skulle ha han. Ender opp i spisslageret City... Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Ufattelig skuffet. Jovetic var den spilleren jeg ønsket meg mest denne sommeren. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Bare slapp av Stefan, i følge Fjørtoft skal Fjørtoft Jr. (fotballeksperten i familien som Sr. så pent kalte han) ha uttalt at han ikke passer inn i Arsenal uansett. "Fjørtoft knows best". Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2013 Vi kan jo i alle fall juble over at Andre Santos ikke blir å finne i Arenal i 2013/2014. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Først får onkel skrue sine spillere, så blir det vår tur. Det finnes spillere som er like gode som Jovetic, Det er bare om å finne dem. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Først får onkel skrue sine spillere, så blir det vår tur. Det finnes spillere som er like gode som Jovetic, Det er bare om å finne dem. Og vi nevner i fleng? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Han må bare finne dem først. (Per dags dato er de ca 15-16 år) Endret 18. juli 2013 av Emils. 4 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) En Brasiliansk ESPN reporter mener Bernard kan være på vei til Arsenal. Ale Oliveira that is. Endret 19. juli 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Tviler. Han er Real Madrid materiale og kommer garantert til å havne der. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Og vi nevner i fleng? Du forsto ikke hva jeg mente med mitt innlegg? I 1999 var vi på jakt etter en nye spisser. Ian Wright måtte erstattes. Noen som virkelig kunne bite fra seg i Premier League. Vi hentet 1 "stort navn", Davor Suker - som vi fikk knallbillig, og så hentet vi en bortglemt og temmelig lite verdsatt venstrekantspiller fra Juventus, I løpet av 1 sesong ble han omdannet til en av Premier League's giftigste spisser noensinne. Allerede halvveis i sesongen overskygget han fullstendig det "store navnet" ved siden av seg. Han var langt i fra noe "stort navn" da han kom. Bare ett eksempel. De fleste av de spillerne som Wenger har hentet, og som nå regnes blant Arsenal's beste spillere gjennom tidene, har lignende historier. Bortglemt, noen som ingen hade hørt om før, eller spillere som ble vurdert av de fleste som middelmådige, at best. I 1996 ble Patrick Vieira hentet inn. Patrick who? - var omkvedet i engelske aviser. Samme år Nicolas Anelka. Kjøpt for 5 millioner, solgt 3 år senere for 230 millioner - ikke fordi han var for dårlig, men av utenomsportslige grunner. I 2000, Robert Pires. Robert who? - var igjen omkvedet i engelske aviser. I 2001 Kolo Touré, hentet inn for lommerusk fra en bortgjemt liten filleklubb. Dette er alle spillere som gikk rett inn på førstelaget. Do I need to go on? I tillegg en hel drøss med ungdommer som trengte noen år på seg før de ble gode nok - RvP og Fabregas de største navnene av disse. Du mener at man kan umulig være særlig god hvis man ikke er veldig kjent, og i media's søkelys? Du kjenner visst ikke Arsenal's historie de siste 18 årene noe særlig, du. Nesten hele "The Invincibles" var sammensatt av spillere som de fleste knapt hadde hørt om da de ble hentet, og "store navn" glimrer med sitt fravær. De "store navnene" i den gjengen av spillere, kan i all hovedsak takke Wenger for sitt "store navn". I de seneste årene er det vel egentlig bare Arshavin som var et virkelig stort og hett navn da han ble hentet, og før det igjen må vi vel helt tilbake til Marc Overmars, og Sol Campbell. Wenger kommer ikke til å endre filosofi bare fordi han har fått mer penger å handle for. Det vil alltid være slike spillere som har første prioritet. Slike spillere, og unge talenter. "Store navn" er bare påfyll, etter behov. Og hvor stort behovet er for "store navn", er åpent for diskusjon. Vi trenger et par virkelig gode spillere, ja. Men det trenger ikke nødvendigvis å være noen som vi alle har hørt om. Mesteparten av de spillerne som regnes som Arsenal's beste spillere gjennom de siste to tiårene, har vært spillere som de fleste ikke hadde hørt om, eller som av de fleste ble vurdert som has-beens, eller i hvert fall ikke gode nok. Unntakene er veldig få. Endret 19. juli 2013 av thomit 2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Liker at du ikke gir opp, thomit. Creds for det der! Men helt ærlig, har dere kommet med bud på Higuain? Har Wenger sagt noe om at han har lagt inn bud? Som f.eks Thiago-sagaen vår, vi fikk jo aldri høre at vi la inn bud eller noe, så det er ikke sånn at vi "ikke klarte å få han" når vi ikke legger inn bud en gang. Mens i Cesc-saken så har vi lagt inn bud, så om vi ikke får han da så kan vi ihvertfall si at vi prøvde men at det ikke var mulig. (og det samme med Suarez-saken for dere) Men i Higuain-saken, er det noe bud eller bekreftelse på noe fra klubben? Kan det hende alle dere hare bare brukt uker og måneder på ingenting og diskutert dette altfor mye uten at det faktisk er noe stor interesse fra Arsenal? Mens Suarez faktisk er noe å diskutere siden det er noe offisielt bud der å vise til? Endret 19. juli 2013 av tc47 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Hvem vet? Ingen av oss her i tråden, garantert. Har forresten noen i United-ledelsen gått ut og sagt at dere har lagt inn et bud på Cesc? Wenger sier i hvert fall at han ikke har fått noen beskjed om noe sånt, og en slik beskjed skal han ha hvis et bud på Fabregas blir lagt inn, fra en hvilken som helst klubb. Det står så mye rart, vet du. Som for eksempel at en avtale om personlig betingelser er gjort mellom oss og Higuain allerede, når noe slikt er totalt forbudt. Den selgende klubben må ha godtatt et bud først. Endret 19. juli 2013 av thomit Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Det er akkurat det som er så dumt. Thiago-saken ble også diskutert så mye uten at det var NOEN slags bekreftelse fra Utd om at de var interesserte osv. Er så bortkastet time and effort når det potensielt ikke er noe der i det hele tatt. Basically, drit i Higuain før Wenger eller noen i Arsenal sier at dere ihvertfall er INTERESERT i ham (glem bud... det er vel neste steget som kan være lenge til); til da er det bare å fokusere på Suarez (selvom personlig hadde jeg spydd om Suarez hadde kommet til Utd) Og ja, Cesc-budet er offisielt, thomit. http://www.manutd.co...-fabregas.aspx# Endret 19. juli 2013 av tc47 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Det er akkurat det som er så dumt. Thiago-saken ble også diskutert så mye uten at det var NOEN slags bekreftelse fra Utd om at de var interesserte osv. Er så bortkastet time and effort når det potensielt ikke er noe der i det hele tatt. Basically, drit i Higuain før Wenger eller noen i Arsenal sier at dere ihvertfall er INTERESERT i ham (glem bud... det er vel neste steget som kan være lenge til); til da er det bare å fokusere på Suarez (selvom personlig hadde jeg spydd om Suarez hadde kommet til Utd) Og ja, Cesc-budet er offisielt, thomit. http://www.manutd.co...-fabregas.aspx# Nei, det der er ikke noe offisiellt bud. Det der er "snakk" mellom United og Barca om hvor stort budet må være, etc. PS. Hva er det forresten jeg ikke har gitt opp? Jeg har aldri hatt noe krav om innkjøp at kjendiser. Men jeg vil gjerne ha et par gode spillere. Så om det ikke blir noe kjendis-kjøp, blir jeg ikke det spor skuffet. Endret 19. juli 2013 av thomit Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Ehm. Så på navnet på linken på offisielt hjemmesiden til Manchester United. http://www.manutd.com/en/Tour2013/Tour2013News/2013/Jul/ david-moyes -confirms- manchester-united-bid- for-cesc-fabregas.aspx# Tror du det hadde vært slikt hvis ikke vi hadde lagt inn bud på ham? Endret 19. juli 2013 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå