atwater Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Mathieu Flamini har blitt tilbudt en ny toårskontrakt med AC Milan, men vurderer å returnere til Premier League. Midtbanemannen forlot Arsenal til fordel for Serie A-fotball i 2008.(The Sun) Rykter at Flamini vil tilbake til PL, tror dere han kunne gjort det bra igjen i Arsenal trøye? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Rykter at Flamini vil tilbake til PL, tror dere han kunne gjort det bra igjen i Arsenal trøye? Meh skeptisk. Mannen har hatt en god sesong hele sin karriere. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) Twitter ass... Endret 10. juli 2013 av Benbjo Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Er dette bekreftet av noen i Arsenal? Kjenner ikke til denne fyren på twitter. Stemmer dette er det bare å si adjø til Vermalen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Er dette bekreftet av noen i Arsenal? Kjenner ikke til denne fyren på twitter. Stemmer dette er det bare å si adjø til Vermalen. Nei, jeg var nok litt rask Viser seg at det bare var tull. fyren har stengt kontoen sin også Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Hva dreide det seg om? At Vermalen hadde gått til fysisk angrep på Wenger. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 8 Arsenal kamper fra PL på tv fra sesongstart og frem til 10 november. http://news.arseblog.com/2013/07/arsenal-tv-fixtures-confirmed/ Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 8 Arsenal kamper fra PL på tv fra sesongstart og frem til 10 november. http://news.arseblog.com/2013/07/arsenal-tv-fixtures-confirmed/ Minst. De sendes jo i Norge i noen tilfeller når de spiller lørdag klokka fire også. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Ja det er jo lov å håpe. men kan ikke si jeg forventer mye prioritet hos Tv2 når man ser på hva slags kamper vi har på lørdager i denne perioden. De kampene mot andre topplag som lå på lørdager er jo flyttet til andre dager for å kunne sendes. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Ah, tragisk. Får håpe pubene fikser noen bra streamer da... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Hvordan skal pubene få streams? De har vel ikke lov til det og tviler sterkt på at de risikerer det. Lenke til kommentar
Kose Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Men man kan se alle kampene på utenlandske streams? De som ikke vises i Norge. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 De kan vel ordne abonnement på f.eks. amerikanske eller australske kanaler? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Problemet er vel at Sky ikke vil vise de kampene som går klokken 4 på lørdag utenom den som er den tv-viste 4 kampen. Slik jeg har skjønt det vil det ikke være mulig å få tak i stream til de andre kampene da? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Troppen som reiser til Asia: Mikel Arteta Lukasz Fabianski Kieran Gibbs Olivier Giroud Carl Jenkinson Laurent Koscielny Per Mertesacker Ignasi Miquel Ryo Alex Oxlade-Chamberlain Lukas Podolski Aaron Ramsey Tomas Rosicky Bacary Sagna Wojciech Szczesny Theo Walcott Jack Wilshere Serge Gnabry Damian Martinez Kris Olsson Chuba Akpom Thomas Eisfeld Chuks Aneke Gedion Zelalem Veldig gøy å se at Zelalem er med. Bare 16 år gammel. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Problemet er vel at Sky ikke vil vise de kampene som går klokken 4 på lørdag utenom den som er den tv-viste 4 kampen. Slik jeg har skjønt det vil det ikke være mulig å få tak i stream til de andre kampene da? Jeg har lest begge deler. At de utelandske rettighetshaverne kan velge en kamp blandt kl 4 kampene på lørdag, og jeg har lest at det kun er en bestemt kamp som vil tillates at sendes. Må jo nesten tro de kan velge blandt kampene. Jeg har uansett vanskelig med å se hva PL ser seg tjent med dette opplegget, selv om jeg selvsagt forstår de vil få flest mulig tilskuere på matchene. Troppen som reiser til Asia: Ingen Vermalen. På vei ut, eller skade? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Veldig gøy å se at Zelalem er med. Bare 16 år gammel. Personlig er jeg veldig fornøyd med å se Ryo igjen. Samt at Aneke og Akpom er med. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Ingen Vermalen. På vei ut, eller skade? Ryggskade. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Skysports The proposed transfer of Nicklas Bendtner to Eintracht Frankfurt has hit a stumbling block. The Arsenal striker was expected to complete the transfer on Tuesday when he arrived in Germany to finalise the deal. However, Frankfurt chairman Heribert Bruchhagen says a move for the Denmark international is not realistic. by Adam Bate 3:06 PM Ahhhhh........ Sky Sports understands Arsenal are weighing up a move for highly-rated Sevilla midfielder Geoffrey Kondogbia. A host of clubs have previously been linked with Kondogbia, including Chelsea, but Real Madrid are believed to have cooled their interest. by Lewis Rutledge 12:13 PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå